Gå til innhold

Har du splittet personlighet og mange profiler?

Er du registrert med flere forskjellige brukerprofiler?  

1. 1. Er du registrert med flere forskjellige brukerprofiler?

• Nei, har bare en og skriver alltid med den.
      54
    • Har bare en, men skriver noen ganger som "Gjest".
      19
    • Har flere profiler, og gir meg ut for å være flere forskjellige personer.
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare litt...rett og slett... Jeg har bare en profil her inne, og skriver så godt som aldri som "Gjest". Men jeg vil tro at noen har registrert flere profiler til ulike formål? Stem i avstemminga, men svar gjerne som anonym dersom dere ikke vil avsløre noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte alternativ nr 2.

Har bare en profil, men har skrevet innlegg som gjest et par ganger. Når det har vært noe veldig personlig og kanskje litt "flaut".

Skrevet

Kuer er ganske ukompliserte dyr.

Har aldri hørt om kuer med splittet personlighet.

Er bare meg jeg.

:briller:

Skrevet

Sauer har heller ikke flere personligheter...

Synes det er nok å være meg selv, om ikke jeg skulle hatt flere og holde styr på... :ler:

Skrevet

Ikke kattepuser heller :blunke:

Er alltid meg selv jeg, selv om jeg kan føle meg litt splitta til tider :roll:

Skrevet

Jeg er nok litt kjedelig jeg og ... er kun meg selv !

Skrevet

Jeg har også "bare" 1 navn her inne....

Er da virkelig nok å "hoplde styr på" det, om jeg ikke skal ha flere nick, med flere passord....

*klem*

Skrevet

Det hender jeg blir gjest.

Glemmer og logge meg inn, men da skriver jeg under hvem jeg er.

Skrevet

Joda, Fiola - det har skjedd meg også - plutselig så viser det seg at jeg ikke var innlogget allikevel :)

Skrevet
Svarte alternativ nr 2.

Har bare en profil, men har skrevet innlegg som gjest et par ganger. Når det har vært noe veldig personlig og kanskje litt "flaut".

Samme her! Også et par ganger jeg skulle skrive som anonym gjest da, men så glemte jeg å logge meg ut... :oops: :oops: Tabbe, i grunnen... Men sånn kan det gå når jeg har sånn "automatisk pålogging" greier...

Lillian

Skrevet

Uffda Lillian ... men jeg skal innrømme at jeg aldri skriver noe om sex - det føler jeg blir for privat, så da hadde jeg nok valgt å logge inn som "Gjest".

Skrevet

Jeg er alltid pålogget :) Er det virkelig noen som har flere brukernavn, og er aktive med alle? Det er mer enn hva jeg ville klart å holde kontroll på :ler:

Skrevet

Er superrask nok til å være flere steder på en gang, men jeg opptrer aldri inkognito, i motsetning til min fetter, Clark.

Skrevet

Jeg stemte på alternativ 1. Jeg har aldri skrevet som gjest enda hvertfall og jeg har ikke flere brukerprofiler.

Skrevet

Har svart alternativ 1 jeg. Har ikke diskutert noe her inne som har vært for pinelig til at jeg behøver å være enda mer anonym enn det jeg allerede er her inne...

Jennifer

Gjest Hilde K S
Skrevet

Svarte alternativ 1, men i går var ikke den automatiske påloggingen min helt i orden så da skrev jeg et innlegg som gjest. Synes det er greit å ha automatisk pålogging, da vet alle hvem som har skrevet innlegget. Har aldri tenkt på at man kan ha flere profiler, men kanskje jeg skulle, hmmm

Skrevet

Er alltid automatisk pålogget og er bare meg selv.

Skrevet

Jeg er bare meg selv og valgte alternativ 1. Det kan hende at jeg kommer til å skrive som Gjest, men da er det i såfall fordi noe blir for personlig/flaut - ikke fordi jeg skal si noe jeg ikke kan stå for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...