Gå til innhold

Har du splittet personlighet og mange profiler?


Fakse

Er du registrert med flere forskjellige brukerprofiler?  

  1. 1. Er du registrert med flere forskjellige brukerprofiler?

    • Nei, har bare en og skriver alltid med den.
      54
    • Har bare en, men skriver noen ganger som "Gjest".
      19
    • Har flere profiler, og gir meg ut for å være flere forskjellige personer.
      3


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er vitsen med å ha flere profiler? Det skjønner ikke jeg. Selv bruker jeg kun denne profilen og bruker dette nicket fast over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en profil. :)

Jeg har skrevet som gjest tre ganger, men det var fordi jeg glemte å logge inn.

Jeg mener at man bør stå for hva man skriver og hvis man ikke kan gjøre det bør man la være.

(Gjelder jo seff ikke sånne kjempepersonlige ting, men sånne dusteuttalelser du ikke kan skrive som noen andre enn gjest, fordi folk blir sure på deg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG har bare en profil, men har vært gjest, og har hatt andre nick tidligere (har jo vært her i noen år, og noen ganger har nicket mitt blitt tatt over av andre)

Men siden jeg registrerte meg som Jinx, har jeg bare

vært Jinx :briller:

Men jeg VET at det er iallefall 2stk som oppererer med

to forskjellige profiler, og har til å med svart på sine

egne innlegg :ler:

Å den ene av dem må vel de fleste ha fått med seg ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har hatt et annet nick tidligere, men for guds skyld bare ett om gangen. det har nok hendt i blant at jeg har skrevet et innlegg uten å ha logget meg inn først, og dermed opptrådt som 'gjest', eller at jeg ved enkelte anledninger har valgt å være anonym pga. følsomt tema etc. (men nå er jeg jo lett å avsløre pga sær typografi.) men skal jeg slenge dritt, gjør jeg det med fullt navn! og når det gjelder å diskutere med seg selv... herregud. kan knapt komme på noe mer patetisk. men, men. sikkert festlig for dem som driver med det... de har kanskje ikke så mye moro ellers, hvis det er nødvendig å holde på med sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid automatisk innlogget og har fra dag 1 her på KG vært meg selv. Jeg står for det jeg har gjort og sagt. Nicket kom dalende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

I og med at jeg kjenner noen her inne IRL og det ikke er absolutt alle detaljer de trenger å få med seg når det gjelder enkelte ting, så har det skjedd at jeg har brukt gjest ja.

Det anser jeg ikke som feigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en profil, men jeg var tidligere gjest her.

Eller har jeg jo skiftet nick en gang, men har fremdeles samme profilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg VET at det er iallefall 2stk som oppererer med

to forskjellige profiler, og har til å med svart på sine

egne innlegg  :ler:  

Å den ene av dem må vel de fleste ha fått med seg ??

Enig med Jinx, så det er enkelte som ikke er helt ærlige her.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Enig med Jinx, så det er enkelte som ikke er helt ærlige her.............

Å det er sikkert flere enn to. ikke vær naive nå! Jeg har for eksempel skrevet som Gjest og jeg har også svart på eget inlegg. (så med mindre det er meg dere sikter til, så er det minst tre :wink: ) Og så?! Jeg er en ærlig person som ikke får til å lyve i RL, men her inne har jeg noen ganger vært litt mer lempefeldig med sannheten, dels for å "beskytte min identitet",dels fordi jeg har vært feig.

Sånn er det. Etter hvert som jeg har blitt bedre kjent med forumet, har jeg imidlertid sluttet å logge inn som gjest (eller diskutere med meg selv :wink: eller lyve. - bare så DET er sagt. ), men i begynnelsen:huff og huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en profil, og har ikke skrevet inn som gjest. Føler meg nok anonym til at jeg ikke har følt for å skrive inn noe som gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var gjest i noen måneder før jeg endelig registrerte meg. har kun ett nick men er av og til gjest hvis jeg har noe flaut jeg lurer på som jeg ikke vil skal assossieres med mitt nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meg sjøl og har alltid vært det :D Men jeg registrerte meg under et annet nick for leeeeenge siden for å bruke under mer pinlige situasjoner, men disse situasjonene uteble og nicket ble aldri brukt. Nå husker jeg hverken passord eller nicket lengre :oops:

Har lagt inn 2 innlegg på samliv som gjest for en stund siden. Men bortsett fra det, er jeg gode gamle Thea all the time :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...