Gå til innhold

STAKKARS Britney Spears!


Gjest Lille Solstråle

Anbefalte innlegg

(Nå leste jeg et eller annet sted at de hårforlengergreine hadde gjort veldig vondt fordi de var satt for stramt og det var derfor hun hadde barbert hodet)

mange tror og synser en haug om hva som foregår inni hodet til andre ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer litt på om det er nettopp de personene som synes synd på kjendiser som blir forfulgt, som kjøper sladreblekkene og leser nettsidene om dem..

Britney har fått kjørt seg en del stakkars, men det er (uheldigvis) en del av å være berømt. Hun har jo oppsøkt rampelyset! Om hun hadde lus eller hairextensiontrøbbel vet jeg ikke, men jeg vet at hun kunne barbert hodet sitt hjemme uten kameraer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke lett å være kjendis, men som flere sier her så har hun valgt det selv. Kan så være, men det er vel heller alle oss andre sin trang til å gravse i kjendiser sitt privatliv som gjør at paparazziene faktisk eksisterer.

Så på Senkveld i går og der var det to norske jenter som jobber for MTV hvor den ene jobba i New York. Hennes påstand var at norske kjendiser burde klappe igjen når det gjalt hva de blir utsatt for av pågående journalister og fotografer. Ja hun har nok rett at det er et større press i utlandet enn her hjemme, men uansett er det uetisk å gravse i andres privatliv.

Hadde vi alle gitt blaffen i å bry oss så mye om hva andre gjør og heller sopa for egen dør trur jeg det ville blitt mye bedre.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Vet dere jeg synes verden er grusom av og til. Mennesker er helt forferdelig med hverandre. Jeg har sett bildespeialer som omhandler hvor fæl hun ser ut. Det er jo levende mennesker, hva om hun blir trykt så langt ned at hun gjør noe med seg selv. Uff, jeg får lyst å gråte på hennes vegne, jeg synes kjempesynd på henne!!!

Bilder-Video Her blir hun forbannet på fotografene som følger etter henne og assistenten, de skulle på besøk til eksen (barnefaren, tror han har hentet ungene). Hun slipper ikke inn, blir forbannet på fotografene og går etter de med en paraply. Jeg vet ikke hva jeg kunne ha funnet på i samme situasjon, men sikkert noe enda verre. I den filmsnutten ser man at hun tydelig er lei og vil være i fred, fotografen kliner seg inntill ruta og knipser ivei alikevel. Uff så fæle de er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...