Gå til innhold

STAKKARS Britney Spears!


Gjest Lille Solstråle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger ikke være forstyrret selv om man barberer av seg alt håret. Heller mennesker rundt henne som virker å ase henne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

Det er nettopp dét, er ikke rart hun blir forstyrret av alt det oppstyret. Klart hun har valgt det selv, men vet man egentlig hva man går til når man begynner sin karriere som 16åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hvor ille det var før jeg så klipp av paparazzin på youtube, visste ikke at de faktisk var såå pågående og roper provoserende ting mens de prøver å komme inn i bilen..Tror det lett hadde klikket for meg om aggressive fotografer forfulgte meg mens de ropte provosorende ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I hennes tilfelle kan man legge mye av skylden på moren. Stakkars jente var jo med i diverse talentkonkurranser, sang konkurranser allerede fra hun var 3-4 år!Dermed måtte hun på sang og dans skole, jobbe i tv etc...Syns så synd på alle barna i USA som ikke får lov til å ha noen barndom pga pr kåte mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har da valgt det selv..

Tror ingen egentlig vet hvor ille det kan bli, hvor utrolig ekle media/fotografene kan være. De blir fotfulgt. Står utenfor huset i timesvis, om natta osv.

Synes hun har fått nok nå

Tror nesten hver og en hadde klikket om det ble skrevet møkk i alle aviser (over hele verden) om en selv.

Synes synd på henne. Håper de kan la henne være nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke noen vet hvordan de selv vil reagere på det å bli forfulgt, men at de er klar over hvordan paparazziene jobber? Det tror jeg. Noe annet ville vel vært veeeldig rart i kjendis-fikserte USA, og særlig for de som ønsker seg inn i et sånt liv.

De får da mer enn klekkelig betalt for å være berømte, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får da mer enn klekkelig betalt for å være berømte, så..

så derfor er det lov til å forfølge og trakasere dem som man vil?

Syns synd på denne dama jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sa jeg ikke, jeg tror bare hun gikk inn i dette med åpne øyne. Tviler ikke et sekund på at det er jævlig.

Britney Spears begynte i Mickey Mouse Club da hun var under skolealder. Tviler vel litt på at hun noensinne har tatt et bevisst valg selv om å bli kjendis, med alt det medfølger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme at jeg ikke har inngående kjennskap til Britney's karriere, så det visste jeg ikke. Men hun kunne vel latt være å gi ut plate som 16-åring dersom hun ikke likte smaken av kjendis-livet?

Jaja. Det er vel ingen tvil om at mediene i USA tar helt av, men jeg sliter littegranne med å synes synd på de folkene. Det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Må bare innrømme at jeg ikke har inngående kjennskap til Britney's karriere, så det visste jeg ikke.    Men hun kunne vel latt være å gi ut plate som 16-åring dersom hun ikke likte smaken av kjendis-livet?

Jaja. Det er vel ingen tvil om at mediene i USA tar helt av, men jeg sliter littegranne med å synes synd på de folkene. Det er bare min mening.

Hva om det er foreldrene som har stått bak og presset, tror du virkelig hun har hatt så mye hun skulle ha sagt da? Hva vet egentlig en 16 åring, om det å være kjendis? Men du var vel fornuften selv da, og klarer derfor ikke å forstå at andre kan ha vært på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om det er foreldrene som har stått bak og presset, tror du virkelig hun har hatt så mye hun skulle ha sagt da? Hva vet egentlig en 16 åring, om det å være kjendis? Men du var vel fornuften selv da, og klarer derfor ikke å forstå at andre kan ha vært på en annen måte.

:ler: Jeg var slett ikke fornuften selv nei! Men hva med å trekke seg etter hvert, når man ser hvordan det faktisk er? Snakker forøvrig egentlig ikke bare om Britney, men om alle kjendiser som klager over mediekjøret.

Og hva vet du om at det er foreldrene hennes som har presset henne til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Nå leste jeg et eller annet sted at de hårforlengergreine hadde gjort veldig vondt fordi de var satt for stramt og det var derfor hun hadde barbert hodet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
:ler: Jeg var slett ikke fornuften selv nei! Men hva med å trekke seg etter hvert, når man ser hvordan det faktisk er? Snakker forøvrig egentlig ikke bare om Britney, men om alle kjendiser som klager over mediekjøret.

Og hva vet du om at det er foreldrene hennes som har presset henne til dette?

Når et lite barn begynner i den bransjen, legger jeg mye av ansvaret over på foreldrene. Foreldrene var voksne nok til å vite hva som var der, noe hun ikke var da hun startet sin karriere.

Hun ahr jo ikek gjort noe nå på lenge, men har du merket at medien har latt henne være i fred? Det er faktisk ikke så lett å bare gi seg, for jeg tro "en gang kjendis alltid kjendis".

Endret av Madam Felle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Nå har jo Britneys oppførsel siden skilsmissen vært med på å skaffe henne mer oppmerksomhet enn på lenge. White trash er white trash uansett hvor mye penger de har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...