sweetdana Skrevet 17. februar 2007 #1 Del Skrevet 17. februar 2007 Hvordan tror dere det går med meredith? det MÅ jo bare gå bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inchalata Skrevet 18. februar 2007 #2 Del Skrevet 18. februar 2007 Hun kan jo umulig dø...hun er jo hovedpersonen, eller? Blir det en pause i USA nå eller? Bruker de ikke å ha det midt i sesongen, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 18. februar 2007 #3 Del Skrevet 18. februar 2007 Det ser ut til at det er satt opp to episoder til i usa hvertfall.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 18. februar 2007 #4 Del Skrevet 18. februar 2007 Ja, det var litt av en slutt på både episode 15 og 16... men episode 17 kommer vel til neste uke? Torsdag? Det ligger hvertfall en episode oversikt fram til episode 19 her: Greys Anatomy Season 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 18. februar 2007 #5 Del Skrevet 18. februar 2007 Hadde vært mer bekymra om det var en av de andre.. Serien heter tross alt Grey's Anatomy! (Men samtidig har jo Ellis blitt bedre..) SÅ spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 18. februar 2007 #6 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Jeg har lest noen ubekreftede rykter og håper på at de er riktige. Jeg prøver også å trøste meg med at serien heter Grey's Anatomy og at Meredith umulig kan dø, men tenk deg den sjokkeffekten hvis hun gjør det da!! :skrekk-og-gru-smiley: Men jeg tror/håper at hun overlever. Herregud som jeg gråt når jeg så episoden fredag! Når Derek kom opp fra vannet med Meredith i armene. Hun var jo helt blå!! Endret 18. februar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 18. februar 2007 #7 Del Skrevet 18. februar 2007 Hadde vært mer bekymra om det var en av de andre.. Serien heter tross alt Grey's Anatomy! (Men samtidig har jo Ellis blitt bedre..) SÅ spennende! ← Den var ikke så dum (men hun ble vel verre igjen?)! Men, ærlig talt er ikke hun favoritten min, så det hadde ikke vært fullstendig krise om hun ble skrevet ut, men jeg tviler sterkt på at hun dauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 18. februar 2007 #8 Del Skrevet 18. februar 2007 Det var litt av en episode ja... Neste episode kommer 22/2 i USA og heter "Some Kind of Miracle"- det må jo love godt! Det er siste fortsettelsesepisode om ferjeulykken så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. februar 2007 #9 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg får ikke lastet ned siste episode før på søndag. Kan noen oppdatere meg litt? Våkner hun igjen fra de døde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 23. februar 2007 Ødelegger ikke det litt av spenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meep Skrevet 23. februar 2007 #11 Del Skrevet 23. februar 2007 Holder på å laste ned episode 17 nå, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 23. februar 2007 #12 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Spoileradvarsel i spoiler tråd!! Hvis du ennå ikke har sett episode 17 og vil bevare spenningen skal du ikke lese det med liten skrift nedenfor!! Ja hun våkner opp igjen. Endret 23. februar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel2006 Skrevet 25. februar 2007 #13 Del Skrevet 25. februar 2007 She survives.. men moren hennes dør da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 25. februar 2007 #14 Del Skrevet 25. februar 2007 hvor får dere lastet ned dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nope Skrevet 25. februar 2007 #15 Del Skrevet 25. februar 2007 Fy pokker!! dumme meg som leser dette... men jeg må jo spørre,hva skjedde?? Og er det norsk tekst der dere laster ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er nok ikke norsk tekst nei. Hvertfall ikke på noe jeg har lastet ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. februar 2007 #17 Del Skrevet 26. februar 2007 Tråden er ryddet. Reglene Arwen (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 2. mars 2007 #18 Del Skrevet 2. mars 2007 Noen som vet når neste episode blir sendt i USA? Jeg trodde den ble sendt i går, men ser på episodelisten at det står at neste blir sendt 15 mars, og neste deretter 12 april - det kan da vel ikke stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. mars 2007 #19 Del Skrevet 2. mars 2007 Det kommer i hvertfall ikke noen ny episode før den 15. mars. Om det blir pause etter det igjen vet jeg ikke, men jeg synes det høres litt rart ut at de tar pause for å så sende en episode for å ta pause igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 3. mars 2007 Det står her også at det skal sendes en episode 15 mars, også neste i april My Webpage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå