Gå til innhold

Liposculpture/fettsuging

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har vært i kontakt med Klinikk Stokkan i Tromsø. Jeg skal på konsultasjon om et par uker. Så får vi se hva legen mener kan gjøres. Jeg er litt skeptisk til det egentlig. Legen vil vel tjene meste mulig, og jo mer han får operere på meg (og andre) jo mer penger på han. Men jeg har undersøkt litt ang klinikken og det virker svært seriøst.

De er veldig seriøse, jeg fikk utført fettsuging der selv for et par år siden.

Håndtakene ble borte, resultatet ble fint:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De er veldig seriøse, jeg fikk utført fettsuging der selv for et par år siden.

Håndtakene ble borte, resultatet ble fint:)

Måtte du holde deg lenge i ro/være lenge borte fra jobb? Har spurt flere men ikke fått noe svar...

Gjest Gjest
Skrevet
Måtte du holde deg lenge i ro/være lenge borte fra jobb? Har spurt flere men ikke fått noe svar...

Jeg har kontorjobb, og var borte i 3 dager (inkl opr dag) + helg.

Det gikk fint!

Trening holdt jeg meg unna noen uker.

Følte meg mørbanket en ukes tid, tror jeg, etterpå gikk det bedre og bedre.

Gjest Gjest i natten
Skrevet
Ja, jeg fikk med meg en slags body fra klinikken som jeg skulle gå meg ganske lenge etterpå.

Den fungerte som en super hold-inn strømebukse egnetlig. Jeg brukte den under kjoler og lign. ganske lenge etterpå.

Ser ut som vi har samme erfaring og samme type inngrep!

Jeg tok mine håndtak på Nobel-clinic for 4 år siden. Prismessig var de dyrest (fant jeg ut i ettertid). Betalte 21.000,- for å fjerne 150 ml på hver side. Til sammenligning gjorde en venninne samme inngrepet på fornebuklinikken et par mnd senere og betalte 13.000,-. Hun fjernet 800 ml/gram, så et litt større inngrep enn meg. Men vi er begge strålende fornøyde med resultatet og det er ikke noe å frykte verken ved inngrep eller tiden etterpå!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også gjort det for mange år siden. Ikke vondt, bare litt mørbanket etterpå. Man får beroligende en stund før inngrepet og smertestillende med seg hjem. Hjelper på søvnen også. Men skal jeg være helt ærlig er maven ikke helt jevn, faktisk litt buklete. Men jeg er fornøyd likevel.

Jeg gjorde det på en fredag og mandag var jeg på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...