Gå til innhold

Liposculpture/fettsuging

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har erfaring med dette? Tenker på selve behandlingen, tiden etter, resultat m.m.

Endret av YSL
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke erfaring selv, men via en venninne. De tok et(?) hull i siden og sugde ut. Ikke vondt. Våken hele tida. Var visst ømt ganske lenge etterpå. ikke noe arr eller noenting.

Skrevet (endret)

Jeg har fjernet "håndtakene" med fettsuging, og har aldri angret en dag! Jeg fikk lokalbedøvele itillegg til et beroligene middel som var såpass sterkt at jeg halvsov og fikk ikke med meg noe som helst. Litt kjente jeg, men det var ikke værre enn litt hardhendt massasje. ;)

Hadde litt problemer med å bevege meg i to-tre dager etterpå, og var hoven i et par uker.

Jeg så resultatet veldig kjapt, ca en måned etterpå hadde jeg gått ned flere størrelser. Men de sier vel at det kan ta opp til fire mnd før du ser det endelige resultatet.

Jeg er som sagt strålende fornøyd, det er 6 år siden jeg tok operasjonen og håndtakene er ikke kommet tilbake selvom jeg har lagt på meg litt.

Endret av Fibi
Skrevet
Jeg har fjernet "håndtakene" med fettsuging, og har aldri angret en dag! Jeg fikk lokalbedøvele itillegg til et beroligene middel som var såpass sterkt at jeg halvsov og fikk ikke med meg noe som helst. Litt kjente jeg, men det var ikke værre enn litt hardhendt massasje. ;)

Hadde litt problemer med å bevege meg i to-tre dager etterpå, og var hoven i et par uker.

Jeg så resultatet veldig kjapt, ca en måned etterpå hadde jeg gått ned flere størrelser. Men de sier vel at det kan ta opp til fire mnd før du ser det endelige resultatet.

Jeg er som sagt strålende fornøyd, det er 6 år siden jeg tok operasjonen og håndtakene er ikke kommet tilbake selvom jeg har lagt på meg litt.

Hvor mye kostet d da? Og hvor gjør man d?

Skrevet

Tror jeg betalte ca 13 000, men husker ikke helt. Dessuten har prisene sikkert steget. Jeg tok operasjonen på Klinikk Bergen, men det finnes jo slike klinikker over hele landet vil jeg tro.

Skrevet

Tusen takk Fibi for saklig og opplysende svar :)

Skrevet

Hei, ser du har skrevet innlegg for et par måneder siden. Har du gjort noe ennå? Jeg tenker selv på fettsuging av magen. Er sikker på at jeg ville fått et mye bedre liv (faktisk) om jeg hadde flat mage. Nå sliter jeg litt med å finne klær fordi alt er trangt over magen. Jeg har det helt fint med kvinnelige former, syns det er fint. Men magen er ikke i proposjon i det hele tatt. Men så er jeg i tvil om hva jeg faktisk mener om hele inngrepet. Jeg burde vel klare å gå ned så pass i vekt at magen ble flatere! I min familie er mage dessverre et utbredt problem, så flat ville den aldri bli uansett. Og jeg har penger til operasjon. Men jeg vet ikke. Noen som skjønner?

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Hei, ser du har skrevet innlegg for et par måneder siden. Har du gjort noe ennå? Jeg tenker selv på fettsuging av magen. Er sikker på at jeg ville fått et mye bedre liv (faktisk) om jeg hadde flat mage. Nå sliter jeg litt med å finne klær fordi alt er trangt over magen. Jeg har det helt fint med kvinnelige former, syns det er fint. Men magen er ikke i proposjon i det hele tatt. Men så er jeg i tvil om hva jeg faktisk mener om hele inngrepet. Jeg burde vel klare å gå ned så pass i vekt at magen ble flatere! I min familie er mage dessverre et utbredt problem, så flat ville den aldri bli uansett. Og jeg har penger til operasjon. Men jeg vet ikke. Noen som skjønner?

Skjønner. Kunne tenke å gjøre det selv, men er redd bivirkninger. Som f.eks at fettet legger seg andre steder osv. :sur:

Gjest Gjest_YSL_*
Skrevet

Nei, jeg har foreløpig ikke gjort noe, men jeg vurderer det. Figuren har endret seg etter det siste svangerskapet og jeg synes det er vanskelig å akseptere den "nye meg". Anser ikke å ha noen overflødige kilo ellers, bare disse "håndtakene" som er der når man tar på seg en dongeribukse etc. Savner å kunne gå i litt kroppsnære topper, men føler dette ubehagelig slik det er nå.... Er nok litt rundere rundt maven og lårene også...

Tenker jeg første starter med en god del trening så får vi se hva som blir til overs av "unødvendigheter " etter det :)

Skrevet

nei, jeg tror jeg tar steget fullt ut. har diskutert dette med mannen min (som stakkars ikke vet hva han skal si... han er så søt), han støtter meg i hva jeg selv mener er best. i morgen ringer jeg til et privat sykhus og bestiller time for konsultasjon. fortsettelse følger...

Skrevet

Pris og kvalitet henger sammen. Så håper du styrer unna Oslo Akutten...

Skrevet
nei, jeg tror jeg tar steget fullt ut. har diskutert dette med mannen min (som stakkars ikke vet hva han skal si... han er så søt), han støtter meg i hva jeg selv mener er best. i morgen ringer jeg til et privat sykhus og bestiller time for konsultasjon. fortsettelse følger...

Ønsker deg lykke til og vil gjerne høre hvordan det går med deg :) Jeg har nok veldig lyst selv, men for meg er det en del praktiske problemer siden jeg bor langt unna klinikker, så det blir reise og opphold m.m. og så er det jo dette med fravær fra jobb..... Men jeg tar nok samme valg som deg etter hvert :)

Skrevet

Ser på en del nettsider at man må ha bandasje eller noe stramt rundt området som man har fått fettsugd. Måtte du det?

Skrevet

Ja, jeg fikk med meg en slags body fra klinikken som jeg skulle gå meg ganske lenge etterpå.

Den fungerte som en super hold-inn strømebukse egnetlig. Jeg brukte den under kjoler og lign. ganske lenge etterpå.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Ønsker deg lykke til og vil gjerne høre hvordan det går med deg  :)  Jeg har nok veldig lyst selv, men for meg er det en del praktiske problemer siden jeg bor langt unna klinikker, så det blir reise og opphold m.m. og så er det jo dette med fravær fra jobb..... Men jeg tar nok samme valg som deg etter hvert  :)

Jeg har vært i kontakt med Klinikk Stokkan i Tromsø. Jeg skal på konsultasjon om et par uker. Så får vi se hva legen mener kan gjøres. Jeg er litt skeptisk til det egentlig. Legen vil vel tjene meste mulig, og jo mer han får operere på meg (og andre) jo mer penger på han. Men jeg har undersøkt litt ang klinikken og det virker svært seriøst.

Skrevet
Ja, jeg fikk med meg en slags body fra klinikken som jeg skulle gå meg ganske lenge etterpå.

Den fungerte som en super hold-inn strømebukse egnetlig. Jeg brukte den under kjoler og lign. ganske lenge etterpå.

Hm, snakket med ei som har vært gjennom dette. Hun sa det var veldig smertefullt, men at det kan variere fra person til person. Hvordan var det for deg? Hvor lenge må man forresten være borte fra jobb?

Skrevet
Jeg har vært i kontakt med Klinikk Stokkan i Tromsø. Jeg skal på konsultasjon om et par uker. Så får vi se hva legen mener kan gjøres. Jeg er litt skeptisk til det egentlig. Legen vil vel tjene meste mulig, og jo mer han får operere på meg (og andre) jo mer penger på han. Men jeg har undersøkt litt ang klinikken og det virker svært seriøst.

Ja, det koster penger, men skal man behandle flere områder er de andre halv pris. Klinikk Stokkan skal være seriøs, så jeg tror du skal få bra behandling der.

Skrevet
Hm, snakket med ei som har vært gjennom dette. Hun sa det var veldig smertefullt, men at det kan variere fra person til person. Hvordan var det for deg? Hvor lenge må man forresten være borte fra jobb?

Jeg har tatt full mageplastikk pluss fettsuging av sidene for ikke så lenge siden. Det var ikke noe som helst smerter i etterkant - det eneste er at man kan kjenne seg litt sånn støl og rundjult en stund. Men overraskende nok ikke smerter.

Skrevet
Jeg har tatt full mageplastikk pluss fettsuging av sidene for ikke så lenge siden. Det var ikke noe som helst smerter i etterkant - det eneste er at man kan kjenne seg litt sånn støl og rundjult en stund. Men overraskende nok ikke smerter.

Så bra da! Da har du vært heldig. Ble du fornøyd etterpå? Jeg vurderer kun fettsuging, men lurer på om man må holde seg lenge i ro, evt hvor lenge man må beregne å være borte fra jobb? Noen som har vet dette?

Skrevet

Var litt spent på hun som skulle ta kontakt med Klinikk Stokkan i Tromsø? Er du der ute? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...