Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg kan ikke forstå hvordan dere eller noen andre mennesker som aldri har sett meg aldri har vært i min nærhet kan si dere er lykkelige. Nei dere må innbilde dere lykken. Tross alt så er det bare jeg som gir lykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Kanskje du er den jeg alltid har savnet uten å vite det. Kanskje jeg ikke vet hva lykke er. - Jeg har jo aldri møtt deg. *Kaster seg over Cedrik sammen med resten av kg-damene i Axe-reklamestil.* :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 16. februar 2007 #3 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg kan ikke forstå hvordan dere eller noen andre mennesker som aldri har sett meg aldri har vært i min nærhet kan si dere er lykkelige. Nei dere må innbilde dere lykken. Tross alt så er det bare jeg som gir lykke. ← Hvem er du? Burde vi vite hvem du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 16. februar 2007 #4 Del Skrevet 16. februar 2007 Har aldri hevdet at jeg er lykkelig uten deg, Cedric. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 17. februar 2007 #5 Del Skrevet 17. februar 2007 Har aldri hevdet at jeg er lykkelig uten deg, Cedric. ← Ikke jeg heller , nå syns jeg du var frekk Cedric! Du kan ikke bare si sånn uten å spørre oss først om vi virkelig er lykkelige uten å ha møtt deg!!!! Forklar deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå