Gå til innhold

Gå ned i cm

GoldenGlow

Anbefalte innlegg

Jeg veier meg ikke, men jeg måler meg. Har noen noen ide om hva man kan si man ca har gått ned i kg på feks 5cm rundt magen el? Varierer vel fra person til person, men lurer så utrolig på hva jeg kan forvente. Jeg veier meg ikke pga 1. har ikke vekt. 2.jeg blir altfor opptatt av den...

Håper noen kan svare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvordan man skal regne i såfall. Omkretsen vil jo være avhengig av både vektnedgangi forn av mindre fett, men også musklene.

Men det å bruke målbånd i stedenfor vekt er en glimrende plan! Forskjeller vises fortere på målbåndet enn på vekta, og vekt er i seg selv et tidvis dårlig mål på kroppsammentsetningen. Heller tung av muskler enn lett uten hverken muskler og fett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 10 cm i magemål og ca. 3,5 kg i vekt. Folk er jo forskjellige med henhold til hvor kiloene går av først, hos meg er det tydeligvis magen.

Har ikke trent noe på denne tiden heller, så dette er kun resultatet av sunn kost og kosemat kun i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 10 cm i magemål og ca. 3,5 kg i vekt. Folk er jo forskjellige med henhold til hvor kiloene går av først, hos meg er det tydeligvis magen.

Har ikke trent noe på denne tiden heller, så dette er kun resultatet av sunn kost og kosemat kun i helgene.

Takk for svar :)

Jeg har gått ned ganske mange cm gjevnt over hele kroppen, men merker det mest på magen ja :) Endelig har jeg flat mage igjen :)

Jeg har heller ikke trent noe særlig, men spiser sånn som du sier, sunn mat og heller koser seg i helgene :) Beste dietten ever det...! (utenom ikke trene da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne høre fra enda flere som har både veid seg og har målt seg, og vet ca hvor mange kilo dere har gått ned ift cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...