Salute Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg har møtt verdens snilleste og søteste jente. Jeg har blitt utrolig glad i henne etter hvert, kanskje mer enn jeg tror selv. Ikke vet jeg... Det startet dagen før nyttår, jeg var på fest også traff jeg henne der. Eller egentlig så startet det kanskje noen uker tidligere på en annen fest, da jeg så henne første gang. Men da snakket vi nesten ikke. Men på den andre festen da så hang hun etter meg som et slips. Ville gå å leie når vi gikk på byen og slikt. Jeg var egentlig litt forelsket i en annen jente, men fikk liksom øynene litt opp for henne da. Jeg hørte aldri noe mer fra henne etter den festen, så jeg gikk ut i fra at det var bare et lite "blaff", så jeg prøvde å få hun jeg likte først på kroken. Men hun virket ikke så veldig giret på meg, var liksom slik av og på. Virket som hun helst hadde lyst på en liten flørt i ny og ne. Så jeg gikk lei av hun. For noen uker siden, så traff jeg hun andre jenten igjen på en ny fest. Vi ble sittende å snakke også til slutt så endte det opp med at hun satt i armkroken min hele kvelden, bare satt å koste og slikt. Etter det så har vi hatt kontakt hver dag på sms og vært med hun noen ganger alene også koste oss, bokstavelig talt. Problemet er at hun er forferdelig opptatt. Hun skal liksom hjelpe til med alt, går på skole og jobber. Så jeg føler at jeg ikke får være med henne og liksom få snakket ut om ting. Jeg vet liksom ikke om hun ser på meg som en veldig god venn, eller som en potensiell kjæreste. Hun har også fortalt meg tidligere at hun aldri har hatt en kjæreste, eller kysset en gutt, så hvis det er sant så virket hun kanskje litt ivrig til å bare være venn liksom? Jeg kan ikke skjønne hvofor hun ikke har hatt kjæreste eller noe slikt, pga hun er ikke akkurat lite pen. Kanskje hun er litt usikket, ikke vet jeg... Denne uken har jeg så vidt vært med henne 2 ganger og nå skal hun reise bort på studietur i en uke med klassen sin. Jeg er helt dårlig altså... Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har bare lyst til å være med henne hele tiden. Håper hun har bedre tid når hun kommer tilbake... Endret 16. februar 2007 av Salute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 17. februar 2007 #2 Del Skrevet 17. februar 2007 Velkommen til klubben. Da har du i alle fall fått ditt første kyss? (ja, livet suger av og til... men sånn er det bare av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2007 Første kyss, hva mener du? Jeg har no hatt dame før jeg. Det er hun som ikke har noe "erfaring". Eller tenkte du på om jeg har kysset henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 26. februar 2007 Off, jeg vet ikke hva som skjer lengre. Hun svarer ikke på sms eller noe. Jeg har bare snakket med hun en gang siden hun kom hjem, og det var på msn. Kan ikke bare folk si back off hvis de ikke giret? Vi hadde jo den tonen før hun dro, hva er galt? Er hun redd, funnet en annen... Jeg er redd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsRP Skrevet 27. februar 2007 #5 Del Skrevet 27. februar 2007 Må nok dessverre skremme deg litt her... Hadde jeg latt være å svare på sms fra en gutt, hadde jeg definitivt ikke vært interessert. Det er ofte vanskelig å avvise direkte, spesielt om hun ikke er sikker på om du er interessert i noe mer eller ei... Og da er det jo en grei måte å "avvise" på, det å la være å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg tror bare jeg må være litt tålmodig med henne... Noen timer etter jeg skrev dette så fikk jeg svar på alle mld jeg hadde sendt som jeg ikke hadde fått svar på, med beklagelse... Og i dag så svarer hun med en gang og med de laaaange meldingene i retur. Får se om hun har tid til å være med meg litt da. Vet hun skal jobbe mye denne uken da det er skoleferie. Jeg må bare finne ut av dette. Når jeg ikke vet en ting så plager det meg heeele tiden, og jeg er virkelig glad i denne jenten. Det er bedre å få "et spark" i magen med en gang, enn å bli "slått" i flere uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 27. februar 2007 #7 Del Skrevet 27. februar 2007 Kan ikke bare folk si back off hvis de ikke giret? ← Jenter vil ikke såre og vil prøve å hinte istedet for å avvise direkte. Siden hinting er vanskelig å tolke sikkert, *spesielt* ting som sms-hyppighet og -innhold, er det lureste du kan gjøre å bare kjøre på helt til ho faktisk sier bækk åff. Det eneste du risikerer er å bli avvist. Det du kan vinne er ho, samt øvinga det hele innebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. februar 2007 #8 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Som jente selv så hadde jeg antagelig oppført meg på akkurat samme måten, selv om jeg var interessert. Jeg har heller aldri hatt kjæreste, og i mangel av dette har jeg bygd meg opp et nettverk av venner og kjente som jeg tilbringer mye tid sammen med, det være seg trening av barn og unge, politisk arbeid osv. Disse tingene har aldri sviktet meg og har derfor heller aldri tenkt på å gi dem opp. Hvis da en gutt skulle komme på banen og være interessert, så ville jeg ihvertfall gått veldig forsiktig fram. Nå vet ikke jeg hvordan hun er, men jeg må virkelig stole på en person for å kunne "gi opp" noe av det som jeg har knyttet sterke bånd til i hverdagen. Det gjelder på alle områder. Selv ville jeg nok vært veldig forsiktig med å skrive sms, i redselen for å bli avvist og for å bli svikta. I tillegg vil jeg ikke virke overivrig heller. Så det han hun ikke skriver meldninger er nødvendigvis ikke et tegn på at hun ikke er interessert. Det jeg mener er at du kanskje må gi denne jenta litt tid. Mvh Yvonne Endret 28. februar 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. februar 2007 #9 Del Skrevet 28. februar 2007 Jenter vil ikke såre og vil prøve å hinte istedet for å avvise direkte. Siden hinting er vanskelig å tolke sikkert, *spesielt* ting som sms-hyppighet og -innhold, er det lureste du kan gjøre å bare kjøre på helt til ho faktisk sier bækk åff. Det eneste du risikerer er å bli avvist. Det du kan vinne er ho, samt øvinga det hele innebærer. ← Det er ikke nødvendigvis det beste. Jeg er selv en som aldri har hatt kjæreste, rett og slett fordi jeg ikke vil kaste meg inn i noe meningsløst. For å ta f. eks de guttene jeg har møtt på nettet. Man har de som er veldig frampå og vil på date med en gang, og så har man de som man kan chatte med i måndesvis uten egentlig noe annet enn vennskap. De som er veldig frampå og vil møte meg med en gang blir jeg bare mistenkelig over. Det ender som oftest at jeg avviser dem. Jeg tenker som så at i det virkelige liv ville de neppe ha vært så frampå overfor en som meg og jeg vil ihvertfall ikke ydmyke meg selv ved å møte en som ikke kjenner meg for den personen jeg er. Så til de som tar det veldig rolig. Dem derimot blir jeg ofte mer interessert i. Fordi de virker oppriktige og mer ærlige. Så kan man si at det å treffe folk på nettet og virkeligheten er to forskjellige ting, og det kan så være. Men jeg ville reagert akkurat likedan overfor en person som plutselig deklamerte sin kjærlighet til meg og var veldig frampå, satt på spissen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 28. februar 2007 #10 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Yo Yvonnebabe how r u <3 dumt du ikke er 10-20 år eldre du som er så søt og alt mulig men i alle fall ja jo men poenget mitt er ikke at man nødvendigvis skal gi full gass og skremme vekk *men* at man ikke bør gi seg før man er helt 100% sikker på at her er det ingenting å hente. Det å tenke at oi tenk om jeg sjanser nå og blir avvist omg im gonna dieee!!!!!111111111 er vanvittig teit. Ok det suger å bli avvist men det suger nå ennå mer å angre på at man ikke tok sjansen når man ligger der på hospice-avdelingen og tar sine siste gisp. Faen lurer på når jeg skal ta konsekvensen av det jeg sier selv egentlig. Endret 28. februar 2007 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. februar 2007 #11 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Yo Yvonnebabe how r u <3 dumt du ikke er 10-20 år eldre du som er så søt og alt mulig men i alle fall ja jo men poenget mitt er ikke at man nødvendigvis skal gi full gass og skremme vekk *men* at man ikke bør gi seg før man er helt 100% sikker på at her er det ingenting å hente. Det å tenke at oi tenk om jeg sjanser nå og blir avvist omg im gonna dieee!!!!!111111111 er vanvittig teit. Ok det suger å bli avvist men det suger nå ennå mer å angre på at man ikke tok sjansen når man ligger der på hospice-avdelingen og tar sine siste gisp. Faen lurer på når jeg skal ta konsekvensen av det jeg sier selv egentlig. ← Jo, det er jeg forsåvidt enig med deg i. Og selv skulle jeg ønske at jeg også var mer slik, at jeg turte mer overfor de jeg har likt (gutter altså). Jeg gjorde det en gang, noe som viste seg å være ganske ubehagelig, men det gav ihvertall resultater - jeg fikk avklart mine egne følelser, samt at jeg slapp å gå rundt å lure. Dessverre er de negative følelsene som sitter igjen hos meg etter dette så sterke at de virker hemmende. Teit, men sant. Heldigvis går det litt framover hver dag. Mvh Yvonne Endret 28. februar 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg skjønner hva du mener Yvonne. Jeg er litt forsiktig med å være for ivrig, men på samme tid så prøver jeg å gi litt oppmerksomhet. Det er ikke alltid like lett å holde seg i skinnet, noen ganger så har jeg bare så lyst til å ringe eller sende melding "jeg er så glad i deg" eller noe, men jeg vet at det blir helt feil. Hun har jo aldri direkte fortalt meg at hun liker meg, men de gangene vi har vært sammen så oppfører vi oss begge to som vi er kjærester omtrent. Alle vennene våre "å hvor fine dere er sammen", uten at det betyr noe da for vår situasjon. Nå er det utrolig lenge siden jeg har vært med hun, så det er egentlig ikke rart jeg blir litt bekymret. Hun er jo opptatt hele tiden. Jaja, det er vel egentlig bare å ta tiden til hjelp. Se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. mars 2007 #13 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, du får gjøre det. Jeg ønsker deg uansett lykke til, håper det ordner seg! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salute Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) I dag så tok jeg meg en tur på butikken der hun jobber og spurte om vi skal finne på noe i kveld. Sa jeg skulle sende en mld til henne når hun var ferdig på jobb og avtale hvis det ble noe av. Nå er hun ferdig for 15 min side, jeg sitter her og håper jeg får svar og at jeg får et ja... Forløplig har jeg ikke fått en mld en gang. :hår: Endret 10. mars 2007 av Salute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 11. mars 2007 #15 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er vel et valg du må ta - vil du komme i annen rekke, eller er det ikke nok? Lykke til hva du enn velger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå