wok Skrevet 3. mars 2007 #63 Skrevet 3. mars 2007 Det navnet vi har reservert for en eventuell sønn er ikke i noen av forslagene her, og det er jeg glad for Vil ikke nevne det heller Men andre fine guttenavn er Per Pål Jo Bo Ludvik
Hermula Skrevet 4. mars 2007 #65 Skrevet 4. mars 2007 Dette var en fin tråd, da jeg lettere vet hva jeg skal styre unna om jeg en gang får et guttebarn. Syns alle smågutter heter det samme for tida, jeg... Lukas, Markus, Matias, Sondre, Sander. Egentlig litt morsomt at man tror man er original fordi så få voksne har disse navnene. Men virker kjedelig når poden for alltid blir hetende Lucas med C, eller Markus F, fordi det er tre andre i klassen med samme navn. ← Antar at du kjenner til www.ssb.no - sin navnestatestikk?? Der finner man i alle fall ut hvilke navn som er mest brukt mange år tilbake.
Gjest lillelou Skrevet 4. mars 2007 #66 Skrevet 4. mars 2007 Olav ← Det heter mannen min. Veeeldig fint navn!
rangi Skrevet 4. mars 2007 #67 Skrevet 4. mars 2007 Kristian Ånund Erlend Einar Håvard Er de fineste guttenavna jeg vet, et av dem er reservert til en evt sønn, og har vært det i mange, mange år. Flaks at mannen min ikke heter det, da hadde jeg hatt et problem;)
Thomasine Skrevet 5. mars 2007 #68 Skrevet 5. mars 2007 Var i ferd med å fordi ingen av navnene til mine to gutter var nevnt... Så kom de på de to neste innleggene jeg leste... Bare nevnt 2 ganger hver, da... Bortsett fra dem... liker jeg: Henrik Oscar Jacob (k) Christian Daniel
Tiit Skrevet 6. mars 2007 #69 Skrevet 6. mars 2007 Foruten min søte lille venns navn, er disse navn jeg har likt lenge: Johan Steinar Øyvind Torstein Jakob
Gjest DyneTryne Skrevet 6. mars 2007 #70 Skrevet 6. mars 2007 Her er min yndligsnavnekombinasjon: Ole Johnny-Ronny-Roger
Simpleminded Skrevet 7. mars 2007 #72 Skrevet 7. mars 2007 Jeg liker litt mere originale navn, men ikke noe som gutten kan risikere å bli mobbet for Sebastian Amadeus Kristoffer (Christoffer) Dominic Teddy Vincent
Kykkelikokos Skrevet 8. mars 2007 #73 Skrevet 8. mars 2007 Teddy har jo ganske stort erte-potensial da.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. mars 2007 #74 Skrevet 8. mars 2007 Teddy har jo ganske stort erte-potensial da. ← Ja, man kan jo risikere å bli sammenlignet med en redaktør i VG. Fnis.
Elizia Skrevet 9. mars 2007 #80 Skrevet 9. mars 2007 Såååå glad for at lillepoden min sitt navn ikke er nevnt (kun ca 400 i Norge heter det). Holder det derfor for meg selv. Men jeg synes at Anton, Ronny og Tobias er fine navn. Tobias er jo desv et motenavn nå, så ved evt familieforøkelse de nærmeste årene blir vel det navnet neppe aktuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå