Gå til innhold

Energica


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Var lenge medlem i bokklubben Energica. Meldte meg ut for ca 5 år siden. Vurderer nå å melde meg inn igjen, men vil gjerne høre fra andre som er medlem der NÅ. Er dere fornøyde, hvordan er prisene, er det mye interessant eller mye tullball for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veel..

Jeg er medlem. Det er ikke noe galt med bøkene eller prisene. Jeg elsker den bokklubben...

MEN(!!) det har vært en del slurv med administrasjonen tror jeg. For jeg har fått alle bøkene jeg har avbestilt via internett.. Dessuten passer ikke de nye eskene dems i normale post-postkasser. Må gå inn på posthuset for å sende tilbake.

Jeg ringte dem og klaget. Fikk bare et surt svar med "Jeg kan sende deg en retur-slipp DENNE gangen da. Kanskje du bør avbestille via telefon hvis ikke internettavbestillingen fungerer"

Ble litt sur da.. Menmen..

Hadde det ikke vært for at jeg liker bøkene, hadde jeg meldt meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det bare surr med rutinene, jeg har mottat flere bøker jeg har avbestilt, både via telefon og internett. Da jeg meldte meg ut prøvde de seg med å sende meg regning på to bøker jeg hadde returnert og trodde ikke helt på meg da jeg ringte, for de hadde ikke mottatt bøkene i retur. Jeg spurte om de i hvert fall hadde registrert at jeg ville melde meg ut og det hadde de. "Da har dere også mottatt bøkene i retur, for oppsigelsesbrevet lå nemlig inni bokpakken", sa jeg da. "Å..." Dermed har jeg ikke hørt mer fra dem.

Jeg var også medlem for noen år siden og også den gangen var det bare rot. Jeg returnerte en bok og to ganger kom det purrebrev på den. Jeg ringte selvsagt og forklarte at boken var returnert. De hadde registret returen og beklaget veldig. Så kom det plutselig brev fra et inkassobyrå med et krav på den samme boken. Jeg ringte igjen, både til Energica og inkassobyrået, og begge lovet at saken nå var ute av verden. Men, nei da! Nok en regning kom fra inkassobyrået. Jeg fikk denne gangen en jeg kjenner i politiet til å ringe. Nok en gang lovet de at alt skulle være i orden. Enda en regning fra inkassobyrået kom og denne gangen truet politimannen med at neste gang kom vi til å anmelde både bokklubben og inkassobyrået for personforfølgelse/trakassering, samt at han noterte navnene til de han pratet med. Først da ble det endelig stille.

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg meldte meg inn igjen noen år seinere. Det gjør for så vidt jeg også. :blunke: Jeg ble ringt opp og fikk et greit tilbud. Jeg fortalte selvsagt at jeg hadde liten lyst til å bli medlem igjen fordi jeg hadde hadde hatt store problemer med Energica før. Damen lovte at alt var blitt mye bedre, fordi de hadde fått ny ledelse og nye rutiner. Men jeg har altså hatt trøbbel denne gangen. (Jeg meldte meg ut rett før jul.)

Jeg anbefaler derfor ingen å bli medlem av Energica, selv om bøkene i seg selv er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg har faktisk aldri hatt problemer med dem jeg :o Jo, det var en gang det ble surr så jeg fikk en avbestilt pakke, men da jeg ringte de var det bare beklagelser og god service tilbake :D Men det har vært jævli mye tull på nettsiden demmes! :evil: Men de har rettet det opp nå tror jeg, og de har i all fall beklaget masse og tatt selvkritikk og det synes jeg personlig er utrolig bra :) Kjempe fine bøker har de også og nå er det jo bare av slenge den tilbake i postkassa om man ikke vil ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss' date=' jeg har faktisk aldri hatt problemer med dem jeg :o Jo, det var en gang det ble surr så jeg fikk en avbestilt pakke, men da jeg ringte de var det bare beklagelser og god service tilbake :D Men det har vært jævli mye tull på nettsiden demmes! :evil: Men de har rettet det opp nå tror jeg, og de har i all fall beklaget masse og tatt selvkritikk og det synes jeg personlig er utrolig bra :) Kjempe fine bøker har de også og nå er det jo bare av slenge den tilbake i postkassa om man ikke vil ha den.[/quote']

NEHEI! For pakkene PASSER IKKE i postkassa! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat meldt meg inn og fått tilsendt min velkomstpakke. Den fikk ikke plass i postkassa mi, for det var tarotkort og "Den store boken om Tarot." Er fornøyd sålangt, men nå har jo ikke jeg bestilt noen flere bøker, da. Kikka i katalogen, og det var mange bøker jeg hadde lyst på der! Regna ut det ville koste meg nesten 1000kr (utenom porto) for de bøkene jeg ville ha, men jeg har ikke råd til å bestille dem akkurat for øyeblikket Jeg regner med de fortsetter å ha noe av de samme bøkene fremover, så jeg får sikkert muligheten etterhvert...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å skrive en ting: Jeg fikk aldri boken som skulle være hurtigsvarspremie da jeg meldte meg inn andre gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...