Fantasia Skrevet 14. februar 2007 #1 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) . Endret 4. september 2013 av Fantasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei..det finnes en plass i Fredrikstad i gågata, der blekes tenner for ca 1900 kroner...for både oppe og nede...jeg husker ikke navnet på den klinikken nå, men den ligger i gågata ved et bakeri. Viss du er kjent så kan du parkere på parkeringsplassen bak city hotell...ligger rett ved i gågata der....den klinikken har også kroppsmasage og hårklipp og fler ting... Tror dem opererer neser i askimklinikken også.....ca 25.000kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasia Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) . Endret 4. september 2013 av Fantasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #4 Del Skrevet 15. februar 2007 Centrum Face & Body Clinique ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. februar 2007 #5 Del Skrevet 17. februar 2007 - Bleker "vanlige" tannleger tenner uten medisinsk grunn, eller må man til slike spesialklinikker for å få gjort slik? Noen som kan anbefalle et sted i Østfold? - Også lurer jeg på om noen kan anbefalle meg en klinikk som driver med plastisk kirurgi (nese) i Osloområdet? Hva er vanlig pris på neseplastik? ← Hei! Jeg skal ta neseplastikk til mandag faktisk Nobel Clinic i Oslo! Betaler 28 000,- for det! Du må gjerne følge med i dagboken min om du er interessert! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amanda88 Skrevet 9. mai 2010 #6 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Jeg skal ta neseplastikk til mandag faktisk Nobel Clinic i Oslo! Betaler 28 000,- for det! Du må gjerne følge med i dagboken min om du er interessert! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amanda88 Skrevet 9. mai 2010 #7 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei Cuba. Ser du har tatt neseplastikk på Nobel. Blei du fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg Skrevet 24. august 2010 #8 Del Skrevet 24. august 2010 Hei, AManda. Jeg ser at du har vært veldig fornøyd med Morten Haug i de andre neseoperasjonstrådene. Hadde det vært mulig å få sett ett før-og etter bildet av nesa di? Vurderer selv å ta en operasjon der, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå