Villemarie Skrevet 14. februar 2007 #21 Skrevet 14. februar 2007 nei, det er kanskje ikke så ille pratet i seg selv, men at han absolutt må si sånt når jeg sitter der liksom! det virker nesten som om han prøver å demonstrere overfor meg at han kan si akkurat det han måtte ønske på en måte.. vi har ikke vært sammen så veldig lenge heller. Jeg føler at han kanskje ser på meg mer som `en av kompisene` av og til..og ikke som dama! ← :dån: Hvem er du? Mor Theresa? Nei, ærlig talt. Jeg syns synd på fyren din om dama hans ikke tåler litt seksuell humor eller litt grisesnakk. Det sier meg litt om graden av prektighet og selvhøytidelighet.. Jeg fortrekker at typen min er seg selv, i nærheten av både meg og andre kompiser. Derfor lo jeg da han svarte på telefonen min da den ringte søndag morgen og han fortalte den som ringte at "Neida, vi er nettopp ferdigpulte." Det var forresten en venninne av meg som ringte og spurte "Ligger dere å puler nå, eller?"
Gjest niomi Skrevet 14. februar 2007 #22 Skrevet 14. februar 2007 Det var da virkelig ingenting å reagere på...
Gjest niomi Skrevet 14. februar 2007 #23 Skrevet 14. februar 2007 Herregud er nå bare å le av det eller overse det. Kunne godt sagt noe sånt jeg også og jeg er jente. ← Hihi, mest sannsynlig har jeg vel slengt ut av meg noe sånt en del ganger... Eller hvis samboer skal skru sammen noe, og ikke får det helt til, så får han beskjed a la "Æ'kke du hølvant, da..?"
MsRP Skrevet 14. februar 2007 #24 Skrevet 14. februar 2007 Jeg syns den kommentaren var kjempeuskyldig!! Overskriften fikk meg til å tro at det gjaldt virkelig grov, stygg prat, nedsettende om deg, liksom... Nei, litt må man tåle!
Knøttet Skrevet 14. februar 2007 #25 Skrevet 14. februar 2007 Enig med flertallet her, dette er da ikke noe å reagere på? Jeg kunne også funnet på å si noe lignende, både til en venninne og kjæresten. Og at du blir behandlet som en av kompisene kan jo være veldig positivt? Så lenge du også blir behandlet som kjæreste, vel å merke
Akasha Skrevet 14. februar 2007 #26 Skrevet 14. februar 2007 Jeg syns du overreagerer bigtime. Selv så har jeg faktisk reagert litt på enkelte av mannens kompiser som tydelig har unngått å bruke spesielle ord fordi jeg var der, akkurat som om de skulle skåne meg eller noe. Det får være måte på hvor sart man skal være.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #27 Skrevet 14. februar 2007 jeg griseprater egentlig med alt og alle=) det har da aldri skadet noen?! j19
Merneith Skrevet 15. februar 2007 #29 Skrevet 15. februar 2007 Jeg hadde nok ikke reagert, men jeg synes ikke at noen har rett til å si at du reagerer feil heller... Dere har akkurat blitt sammen? Han prøver nok grenser han også. Det er godt mulig at han skjønner at du ikke liker slik snakk, og tester hvor mye som er akseptert. Kompisene til kjæresten min og han selv kan si mye grove ting, men jeg regner med at de snakker grovere når jeg ikke er der. Og det synes jeg er helt greit, vil ikke bli "en av gutta". Mine venninner og jeg kutter også ned på guttesnakk/sminkesnakk med kjærester til stede.
Daiquiry Skrevet 15. februar 2007 #30 Skrevet 15. februar 2007 Mannfolk har tullet med sånne ting i alle år, og sånn er det bare. Vi jenter er jo ikke hakket bedre. Så jeg syns du bare skal smile av deg og gjerne lire av deg en kommentar tilbake...
Kosemose Skrevet 15. februar 2007 #31 Skrevet 15. februar 2007 nei, det er kanskje ikke så ille pratet i seg selv, men at han absolutt må si sånt når jeg sitter der liksom! det virker nesten som om han prøver å demonstrere overfor meg at han kan si akkurat det han måtte ønske på en måte.. vi har ikke vært sammen så veldig lenge heller. Jeg føler at han kanskje ser på meg mer som `en av kompisene` av og til..og ikke som dama! ← Oi! For meg høres det ut som om du tillegger kjæresten din ganske mange tanker og meninger det slettes ikke er sikkert han har. Hvis han klarer å slappe av sammen med deg og være seg selv og ser på deg både som en kjæreste og en kompis - hva er vel bedre? Men du vil kanskje sitte på en pidestall og ha en kjæreste som sensurerer seg og er stiv(eh...) og kunstig rundt deg? En som kompisene hans ikke kjenner igjen? Jeg hadde aldri orket være sammen med en som ofte kom med grovt snakk. Men det eksempelet du kommer med er ikke spesielt grovt, bare litt fjollete.
Myrthel Skrevet 3. mars 2007 #32 Skrevet 3. mars 2007 (endret) :dån: Hvem er du? Mor Theresa? Nei, ærlig talt. Jeg syns synd på fyren din om dama hans ikke tåler litt seksuell humor eller litt grisesnakk. Det sier meg litt om graden av prektighet og selvhøytidelighet.. Jeg fortrekker at typen min er seg selv, i nærheten av både meg og andre kompiser. Derfor lo jeg da han svarte på telefonen min da den ringte søndag morgen og han fortalte den som ringte at "Neida, vi er nettopp ferdigpulte." Det var forresten en venninne av meg som ringte og spurte "Ligger dere å puler nå, eller?" ← Kjære deg TS - hva er galt med det? Han skal vel ikke være en annen ovenfor deg, enn den har VIRKELIG er. Jeg har i årevis vanka i et "guttemiljø" , og har vel blitt rimelig hardhuda når det gjelder sånt språk.( Selvom jeg ikke syntes ditt eksempel var noen grovt i det hele tatt...) Vet ikke hva som skulle vært sagt for å få meg til å "vippe av pinnen." Jeg fleiper også med kompiser og venninner - ingen reagerer på litt sex- fleip i språket. Kanskje typen din og kompisen "erter" deg - når de ser hvor prippen du er, (ikke stygt ment) - og tuller litt ekstra. Endret 6. september 2007 av Myrthel
Gjest Bellatrix Skrevet 3. mars 2007 #34 Skrevet 3. mars 2007 hei. jeg har i det siste bitt meg i merke at typen min er veldig lite flau når det gjelder å prate grovt med kompiser selv om jeg er der. For eksempel hvis jeg sitter i sofaen og typen min og bestekompisen hans er der, og jeg kanskje sitter med dataen eller noe, så kan han ofte komme med sleivete bemerkninger. Eksempel var her om dagen ,da kompisen hans spurte om noe med dataen. Da sa typen min noe lignende som: du må bare vibrere litt på musa(altså datamusa) , men du er vel ute av trening..? og så lo de. Det var bare såå typisk at det var noe seksuelt han mente. Jeg synes det er ganske barnslig å holde på slik, og særlig når jeg sitter der liksom. Litt uhøflig på en måte..det er vel vanlig at kompiser snakker litt sånn til hverandre, men rett foran dama si da..?!?! og det har ikke bare skjedd en gang heller.. Av og til har jeg bare sett bort på han og himla med øynene, for jeg syns det blir for dumt.. Synes dere dette er teit oppførsel av en mann midt i 20-årene, eller er det jeg som overreagerer litt bare?? ← Det der hørtes helt uskyldig ut og ikke noe jeg ville tatt på vei for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå