Gå til innhold

grovprat med kompiser

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei.

jeg har i det siste bitt meg i merke at typen min er veldig lite flau når det gjelder å prate grovt med kompiser selv om jeg er der. For eksempel hvis jeg sitter i sofaen og typen min og bestekompisen hans er der, og jeg kanskje sitter med dataen eller noe, så kan han ofte komme med sleivete bemerkninger. Eksempel var her om dagen ,da kompisen hans spurte om noe med dataen. Da sa typen min noe lignende som: du må bare vibrere litt på musa(altså datamusa) , men du er vel ute av trening..? og så lo de. Det var bare såå typisk at det var noe seksuelt han mente. Jeg synes det er ganske barnslig å holde på slik, og særlig når jeg sitter der liksom. Litt uhøflig på en måte..det er vel vanlig at kompiser snakker litt sånn til hverandre, men rett foran dama si da..?!?! og det har ikke bare skjedd en gang heller.. Av og til har jeg bare sett bort på han og himla med øynene, for jeg syns det blir for dumt.. :forvirret:

Synes dere dette er teit oppførsel av en mann midt i 20-årene, eller er det jeg som overreagerer litt bare?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel jeg ville nok ikke reagert så ille på det.

hadde vel bare blitt litt oppgitt inni meg om hvor barnslig man kan være, men ikke tenkt noe på at jeg er til stede eller ikke.

hadde vært værre hadde dem sikla over ei dame på tv og snakka om dette høylytt med deg tilstede.

men det er sånn jeg tenker hvertfall

Skrevet

Jeg synes ikke den kommentaren var spesielt grov, så ja jeg synes du overreagerer. Han snakket jo ikke nedsettende om deg på noen måte, og "musa" er ikke et stygt ord i mine ører.

Skrevet

Radialis! du er vel som kvinner flest. tåler lite av sånt snakk. Gutter har en helt annen form for humor en dere kvinner, og dette syns jeg er bagateller og tenke på. Sånne er bare vi gutter og da syns jeg dere må ta oss som vi er.

Skrevet

Herregud er nå bare å le av det eller overse det. Kunne godt sagt noe sånt jeg også og jeg er jente.

Skrevet
Herregud er nå bare å le av det eller overse det. Kunne godt sagt noe sånt jeg også og jeg er jente.

hihi jeg og......

Skrevet

Ok, jeg også :ler:

Skrevet

Ikke akkurat hva jeg hadde forventet å lese i denne tråden! Trodde det var grove tilnæmelser angående deg elns.. Dette var jo ingenting :)

Skrevet

men det er ikke bare denne ene kommentaren det va snakk om altså.. men mange andre som er i samme gata.. er bare det at jeg synes det er så utrolig unødvendig og barnslig. Jeg forventer liksom ikke å høre sånne teite ting fra han. for han er veldig oppegående sånn ellers altså! men det kan jo være han tester meg litt også da, vi har ikke vært sammen så altfor lenge. så kanskje han bare vil se hvordan jeg tar det..hehe

noe alvorlig er det jo ikke, så jeg overreagerer vel litt da.. ;) jeg får vel bareta det som det det er, tullete guttesnakk.. ;)

Skrevet

Jeg reagerer ikke på sånt, og kan godt finne på å hive meg med i fleipinga. Synes ikke litt griseprat er ett tegn på at man ikke er oppegående heller, det er jo bare litt humor?

Skrevet
men det er ikke bare denne ene kommentaren det va snakk om altså.. men mange andre som er i samme gata.. er bare det at jeg synes det er så utrolig unødvendig og barnslig. Jeg forventer liksom ikke å høre sånne teite ting fra han. for han er veldig oppegående sånn ellers altså! men det kan jo være han tester meg litt også da, vi har ikke vært sammen så altfor lenge. så kanskje han bare vil se hvordan jeg tar det..hehe

noe alvorlig er det jo ikke, så jeg overreagerer vel litt da.. ;) jeg får vel bareta det som det det er, tullete guttesnakk.. ;)

... Jeg ser ikke slikt som tegn på at han er lite oppegående, i alle fall. Min fremtidige kjære kommer sikkert til å få seg et sjokk når han ser meg sammen med homsevennene mine og finner ut at jeg har null trøbbel med å skjønne homoerotisk koffertsnakk.

Mulig det er jeg som er veldig frisinnet, men jeg vil heller at han åpent bruker humoren sin sammen med meg enn at han føler han må holde kjeft foran kjæresten. Søsteren min forteller langt verre groviser i familieselskap, så...

Skrevet

Enig i at det var litt barnslig. Men hvorfor kan man ikke være det?

Ta det for hva det er og hva det sikkert var ment som: Litt "dorky" humor.

:D

Skrevet

Sikkert litt barnslig, men fullstendig uskyldig kommentar, synes jeg.

Skrevet

Ikke nødvendigvis mannfolkprat, spøker gjerne om slikt med venninner og, jeg.

Skrevet

Slike vitser blir morsommere hvis du klarer å komme med en motkommentar. ;) (Selv om akkurat den med datamusa er temmelig utslitt, og dermed ikke særlig morsom lenger... )

Men: Hvorfor ser du dette som "grovt snakk"? Det er da grenser for hvor skjør og sårbar det går an å være? :klø:

Skrevet

Helt uskyldig etter min mening og sannsynligvis ikke noe jeg hadde lagt merke til i det hele tatt og i hvert fall ikke giddet å bry meg om.

Skrevet

nei, det er kanskje ikke så ille pratet i seg selv, men at han absolutt må si sånt når jeg sitter der liksom! det virker nesten som om han prøver å demonstrere overfor meg at han kan si akkurat det han måtte ønske på en måte.. vi har ikke vært sammen så veldig lenge heller. Jeg føler at han kanskje ser på meg mer som `en av kompisene` av og til..og ikke som dama!

Skrevet
nei, det er kanskje ikke så ille pratet i seg selv, men at han absolutt må si sånt når jeg sitter der liksom! det virker nesten som om han prøver å demonstrere overfor meg at han kan si akkurat det han måtte ønske på en måte.. vi har ikke vært sammen så veldig lenge heller. Jeg føler at han kanskje ser på meg mer som `en av kompisene` av og til..og ikke som dama!

Vær en kompis da. Det behøver ikke være enten/eller vet du. ;)

Skrevet
Jeg reagerer ikke på sånt, og kan godt finne på å hive meg med i fleipinga. Synes ikke litt griseprat er ett tegn på at man ikke er oppegående heller, det er jo bare litt humor?

Helt enig. En slik kommentar som TS hørte kunne jeg også vært truende til å si. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...