Gjest Pax Skrevet 13. februar 2007 #1 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Kan ikke den som kladder masse på utleie-dvd'ene slutte med det? Man skal ta på kanten, ikke kladde rett på. Endret 13. februar 2007 av Succubus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Generalfrua Skrevet 14. februar 2007 #2 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg irriterer meg mest over folk som ikke spoler tilbake dvd'en..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. februar 2007 #3 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg irriterer meg mest over folk som ikke spoler tilbake dvd'en..! ← Jasså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. februar 2007 #4 Del Skrevet 19. februar 2007 Kan ikke den som kladder masse på utleie-dvd'ene slutte med det? Man skal ta på kanten, ikke kladde rett på. ← sorry men jeg har så store fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 19. februar 2007 #5 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hvis du sjekker tråden "Hvordan spiser du potetgull?" og så kobler den sammen med dette fenomenet, er det jammen ikke rart det er litt fett! Endret 19. februar 2007 av Susannah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 22. februar 2007 #6 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis du sjekker tråden "Hvordan spiser du potetgull?" og så kobler den sammen med dette fenomenet, er det jammen ikke rart det er litt fett! God observasjon. Men uansett, det viser litt hva folk generelt gjør når de behandler noe som ikke er ens eget. Tror de færreste av grisene behandler sine egne plater på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 3. mars 2007 #7 Del Skrevet 3. mars 2007 fordi de grisete sofagrisene som sitter hjemme hver helg ikke gidder å vaske hendene sine etter at de har stappet og spist masse snop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 3. mars 2007 #8 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg irriterer meg mest over folk som ikke spoler tilbake dvd'en..! ← jeg tror du tenker på VHSer DVDer går alltid tilbake til begynnelsen når filmen eller serien eller hva nå det måttte være er slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trailer'trash Skrevet 3. mars 2007 #9 Del Skrevet 3. mars 2007 jeg tror du tenker på VHSer DVDer går alltid tilbake til begynnelsen når filmen eller serien eller hva nå det måttte være er slutt ← Kan jo hende at det var ironisk ment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 8. mars 2007 #10 Del Skrevet 8. mars 2007 fordi de grisete sofagrisene som sitter hjemme hver helg ikke gidder å vaske hendene sine etter at de har stappet og spist masse snop ← Men det slår jo tilbake på dem selv. Med en dvdspiller ødelagt av skitne dvder. Når de er så late/grisete at de leverer inn en dvd med fettflekker, regner jeg med at de ikke gidder å tørke av den nyleide dvd-en før de setter den inn i spilleren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå