Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Jeg legger ut bilde av smykkene jeg planlegger å bruke (+ lommetörkle). Tenkte jeg skulle ta med brosjen når jeg drar for å pröve kjolen, for å se om den passer til. Og så har jeg lyst på litt perlepynt i håret.

Fine smykker ja! Kommer til å bli kjempefint med perlepynt i håret når du skal ha på deg litt perler ellers også :Nikke:

Så göy! Var det på Butterflyxc du handla?

Jeg liker disse:

Kjole1

Kjole2

Kjole 3

Kjole 4

Fy sören, de billigste koster bare 30 dollar! Det blir jo litt mere med frakt da, men likevel! Tror jeg liker nummer én best, men skal titte litt mere pluss vise fram bildene til barnas mor. Også lurer jeg på hva vi skal finne på til den lille brudesvennen. :)

Ååååå for noen fantastisk søte snuppekjoler! Synes nr 2 var veldig fin, jeg :rødme:

Ikke mye hjelp i oss siden det er forskjellige meninger her :fnise:

Men alle kjolene er jo fine da!

Har i hvert fall bestilt hotellrom i Madrid for forlover, söster og jeg! :juhu:

:juhu: Ikke lenge til! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte oppdatere meg litt! Åhhh, så mye spennende som skjer! Så fort det går. Snart står du bruuuuud! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bonus!!! Ekstra penger er ALLTID velkomment!!! :jepp:

Og så fine bilder!!! :rødme:

Forresten.. du har ikke bilde av deg selv i brudekjolen da? :lur:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så göy med så mange tilbakemeldinger! Nå er jeg litt på en snurr her, for vi har vaert på tapaskonkurranse. :spise: Og hver tapas hadde selvsagt sin spesielt utvalgte vin. :vin: Tjihi. Håper jeg klarer å skrive riktig da, hvis ikke får dere baere over med meg...

Jeg syns kjole nr 3 var kjempesøt :)

NR 3! :Nikke:

Göy med meningene deres! Svigerinna (barnas mor) likte best nummer to, men jeg tror jeg må inn der og lete igjen, for hun lurte på om det kanskje hadde vaert fint med noe gyllent, eller noe med noe farge i, for at de skal synes litt. Og det har hun sikkert rett i. Så da skal jeg se om jeg finner noe annet fint. Hadde på en måte tenkt at brudepiker gikk i hvitt jeg. Men slik trenger det jo ikke å vaere.

Fine smykker ja! Kommer til å bli kjempefint med perlepynt i håret når du skal ha på deg litt perler ellers også :Nikke:

Ååååå for noen fantastisk søte snuppekjoler! Synes nr 2 var veldig fin, jeg :rødme:

Ikke mye hjelp i oss siden det er forskjellige meninger her :fnise:

Men alle kjolene er jo fine da!

:juhu: Ikke lenge til! :juhu:

:juhu: Gleder meg såååå faelt nå altså!

Du har tydeligvis samme smak som N. :):klem:

Måtte oppdatere meg litt! Åhhh, så mye spennende som skjer! Så fort det går. Snart står du bruuuuud! :klemmer:

Så göy å se deg! :klem: Du er nok opptatt for tiden tenker jeg. Men på den annnen side så virker det jo som om din lille er en engel også da! Håper dere koser dere masse!

Å så mange fine bilder! Ja til alt!

:juhu:

Gratulerer så mye med bonus!!! Ekstra penger er ALLTID velkomment!!! :jepp:

Og så fine bilder!!! :rødme:

Forresten.. du har ikke bilde av deg selv i brudekjolen da? :lur:

Skal se om jeg finner de. Har prövd å slette alle spor etter de, for at kjaersten ikke skal komme over de. Men kanskje jeg har de på mailen eller noe...

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er kjempegöy! Det er hele uken. Vi har planer om å gå ut på torsdag igjen i hvert fall og sikkert i helga. :spise::vin:

Blaeh! Jeg er litt lei av bryllupsplanlegging! Det er tredje gangen jeg er hos trykkeriet i dag og jeg kommer jo ikke noe lenger med invitasjonene! De to siste gangene har ikke han som har peiling vaert der. :sukk:

Også har jeg resignert og bestilt time til brudepynting der som jeg ikke ble så fornöyd med fargen. Orker ikke styre med å finne en annen salong jeg og ville bare ha det unna. Men jeg er skikkelig usikker på valget... Men, men, har fått prövetime 7. juli i hvert fall, så da får vi se. Det positive med disse er at det er lett å komme til og å parkere. Så slipper jeg å löpe rundt i byen i med oppsatt hår, olabukse og slör. :fnise: Dessuten har de massasjestoler ved vaskene sine! :D Jeg får gå og farge håret hos de som kan det. (Hilsen rödtopp som ikke ville vaere det og sa i fra at hun ikke ville ha NOE rödskjaer! :rope: )

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for tilbakemeldinger! Tror muligens barnas mor kommer til å like nummer tre best. Jeg skal se om jeg ikke finner noen med litt farge på (kanskje lilla?) også för jeg viser de til henne.

:juhu: I dag har vi endelig fått noe vettugt ut av trykkeriet og vi har bestilt invitasjonene. :juhu: Deilig å ha det unnagjort. Må bare skynde meg med infobrevet nå da...

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...