Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Anbefalte innlegg

Skrevet
Puh! Vi får i hvert fall IKKE ut magnetene i löpet av uka. Må jo skrive et lite fölgebrev også og det har jeg ikke fått begynt med enda. I morgen er det bursdagen til kjaeresten og på fredag skal jeg i bryllup. Blir nok ganske sikkert opptatt resten av helga, så jeg får sette med ned med dette til neste uke. Endret frist er altså å få ut alle magnetene i löpet av neste uke (en må jo sette seg realsitiske mål også, hehe)

:juhu: Hurra for svogern som fyller år i dag! :bursdag:

Takk for klem! Jeg har det fint! Er bare litt stressa for tiden, men det roer seg snart. :) Du da?

Må ikke stresse så fælt da :kose:

Hehe, oppdaga nå at de HADDE lagt ved alle bildene i mailen. Enda godt jeg ikke skrev en sur mail tilbake för jeg så det. Gjorde faktisk den samme blemmerten på jobb i dag - UTEN å oppdage det i tide altså. Hehe, tror kanskje muligens jeg er litt utålmodig for tiden... :sjenert:

Spennende! :hoppe: Får jeg se? :mrgreen:

:klem:

Skrevet
PINGSE også jo!! :juhu:

Hei! :hallo:

Uff ja, Pingse er litt vel opptatt med innspurten på master'n sin om dagen :sjenert:

Skrevet

Jeg pröver å legge ved noen bilder fra bryllupet jeg var på i helga (pluss et fra et annet bryllup vi var på i år):

- Borddekorasjon 1 - enklet og stilfullt

- Borddekorasjon 2 - mer avansert

- Gave til gjestene - vifte laget av utviklingshemmede

- Se den desserten da! Mmmmmm.....

Skrevet

Man blir jo litt inspirert ;)

Det er vanlig å gi gjestene en liten gave her og vi hadde faktisk allerede tenkt på vifte til damene. Jeg likte skikkelig godt at det kan gå til et godt formål også. Dette bryllupet var det egentlig litt tilfeldig at jeg var i, var med som svigermors fölge og brudeparet er ikke våres gjester. Så da gjör det jo ingenting om vi stjeler ideen. :lur:

Gjest Vinduskarmen
Skrevet

Vifte til damene er sikkert en kjempefin gave der dere skal gifte dere :Nikke: Men hva med mennene?

Skrevet

Hm.. jeg vet ikke. Miniatyrflaske med vin kanskje eller nökkelring. Det förste er litt upraktisk og det siste er er sånn type ting man gjerne har for mange av (i hvert fall jeg...)

Skrevet

En liten lommekniv med norsk flagg på?

Skrevet
Skriver dere det samme i alle er individuelle brev til alle? Jeg skal sende noen sammen med julekort, så de er jo greie da ;) Jaja, regner med at venninnene mine forstår dette!! :ler: Til og med min oldemor på 85 skjønte det og syntes det var kjempekult for når invitasjonen kom så hadde hun en magnet så hun kunne ha den på kjøleskapet! :fnise:

Fikk jo forslag om å skrive en setning om dette i julekorte og droppe "save-the-date", men jeg ville gi skriftlig beskjed för. Og nå naermer et jommen seg julekortskrivetid med stormskritt. Jaja.

Skriver vel bare et par setninger, har ikke begynt enda og vi skal ha ut nesten 30 magneter, så det blir jo en del. Mange av disse får julekort senere da, så da blir det vel nok brevskriving. Men noen har jeg lyst til å skrive et litt lengre brev til. Får se hva jeg får tid og ork til. Er i det minste nesten ferdig med adressedatabasen. Får "låne" noen etiketter på jobben nå, så er jeg nesten i mål.

Magneter er jo praktisk!

Spennende! :hoppe: Får jeg se? :mrgreen:

Mail sendt! Håper det går bra med oppgaven. :klem: på deg!

En liten lommekniv med norsk flagg på?

Takk for forslag! Tror ikke det blir lommekniv, men noe som har med Norge å gjóre ja, det var lurt!

Skrevet

Ostehøvel eller potetskreller :ler:

Vi hadde besøk av noen spanjoler for mange år siden og potetskreller var det rareste de hadde sett noengang :ler:

Skrevet (endret)
Ostehøvel eller potetskreller :ler:

Vi hadde besøk av noen spanjoler for mange år siden og potetskreller var det rareste de hadde sett noengang :ler:

:klø: Svigers har jo potetskreller. Kanskje de er spesielt oppdatert på kjökkenredskapsfronten (det er mye mulig).

Angående familie, vi har ikke betalt depositumet på selskapsteltet enda for tanta til kjaeresten driver og pruter. Det er jo kjekt.

Endret av Amadea
Skrevet
Man blir jo litt inspirert ;)

Det er vanlig å gi gjestene en liten gave her og vi hadde faktisk allerede tenkt på vifte til damene. Jeg likte skikkelig godt at det kan gå til et godt formål også. Dette bryllupet var det egentlig litt tilfeldig at jeg var i, var med som svigermors fölge og brudeparet er ikke våres gjester. Så da gjör det jo ingenting om vi stjeler ideen. :lur:

:sjarmor: ideer er til for å stjeles! Kanskje du skal gjøre sport i å gå i bryllup fremover :fnise:

Hm.. jeg vet ikke. Miniatyrflaske med vin kanskje eller nökkelring. Det förste er litt upraktisk og det siste er er sånn type ting man gjerne har for mange av (i hvert fall jeg...)

Synes miniatyrflaske høres fint ut jeg :)

På fredag skal jeg pröve kjoooooler! :hoppe:

Oioioi! :hoppe:

Vil være med! Æsj, dumme masteroppgave :sur:

Hvem blir med deg da?

Angående familie, vi har ikke betalt depositumet på selskapsteltet enda for tanta til kjaeresten driver og pruter. Det er jo kjekt.

Den tanta ække dum :sjarmor:

Fikk jo forslag om å skrive en setning om dette i julekorte og droppe "save-the-date", men jeg ville gi skriftlig beskjed för. Og nå naermer et jommen seg julekortskrivetid med stormskritt. Jaja.

Skriver vel bare et par setninger, har ikke begynt enda og vi skal ha ut nesten 30 magneter, så det blir jo en del. Mange av disse får julekort senere da, så da blir det vel nok brevskriving. Men noen har jeg lyst til å skrive et litt lengre brev til. Får se hva jeg får tid og ork til. Er i det minste nesten ferdig med adressedatabasen. Får "låne" noen etiketter på jobben nå, så er jeg nesten i mål.

Magneter er jo praktisk!

Mail sendt! Håper det går bra med oppgaven. :klem: på deg!

Takk for forslag! Tror ikke det blir lommekniv, men noe som har med Norge å gjóre ja, det var lurt!

Jøss, adressedatabase til og med! Skal si dere vordende bruder ordner dere. Men det er jo selvsagt kjempelurt når man skal ha mange gjester :Nikke:

Hva med seddelklype formet som binders til mennene? Hvis det skal være noe litt norsk? Aner ikke hvor man får tak i det da men... Og kanskje det blir veldig dyrt... Hva fikk mennene i bryllupet du var i da? Kanskje det ikke er så farlig med mennene? Men vifte til damene er en kjempeide!

:kose:

Annonse
Skrevet
Hvem blir med deg da?

Jøss, adressedatabase til og med! Skal si dere vordende bruder ordner dere. Men det er jo selvsagt kjempelurt når man skal ha mange gjester :Nikke:

Hva med seddelklype formet som binders til mennene? Hvis det skal være noe litt norsk?

Min kommende svigerinne blir med :)

Hehe, det med database hörtes veldig avansert ut. Det er bare et regneark. Vi hadde gjestelista i Excel og nå har jeg satt adressene ved siden av. Skal jo ha ut post i tre omganger (magneter, invitasjoner, takkekort), så da kan vi skrive ut etiketter fra Excelfilen. Kan bruke det til julekort også! :Hehe:

Takk for bindersidé! Det var lurt!

Skrevet

Depositum til selskapstelt mm betalt! :hår: Blir spennende å höre hva det ble til med avtalen til slutt. Var litt opptatt da kjaeresten ringte, men får nok snart greie på det.

Skrevet

Det ble ikke noe mer rabatt enn den vi allerede har fått. Men, men. tanta tl kjaeresten har fått endel andre kontakter av teltutleieselskapet og nå for tiden er det visst toalett som sjekkes ut. Det må vi jo ha, så det er jo greit at det gjöres.

Iiiihhh... Kjenner at jeg er litt nervös for denne kjoleprövingen altså. Har også hört at de bare har prövekjolen i én störrelse også bestiller de den riktige störrelsen til meg. Men tenk om jeg ikke kommer inn i prövekjolen da! :forvirret:

Skrevet

Nei nå ble jeg jommen usikker. Sitter og skriver disse fölgebrevene. Burde jeg skrive på engelsk til min kusine og mann i England? Han kan jo ikke norsk (men det kan jo hun såklart). Begynte på engelsk, men så synes jeg det så litt påtatt ut. Hm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...