Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir det min dato? :juhu:

Jaaaaaa!!!! :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe :juhu:

Skrevet

:juhu: :danser: :juhu: :danser: :juhu: :danser: :juhu: :danser: :juhu: :danser: :juhu: :danser: :juhu: :danser: :juhu: :danser:

Skrevet

Har ikke fulgt med så godt jeg. Hvilken dato har dere valgt?

Vi satser på at vi får sagt ifra til gjestene vi skal ha, så tenker ikke å sende ut save the date-kort. Men så skal vi også sende ut invitasjonene veldig tidlig, så da hadde det blitt litt mye tror jeg :)

Skrevet

Syns, i deres situasjon, at det er smart med holde av dato kort :)

Skrevet
Har ikke fulgt med så godt jeg. Hvilken dato har dere valgt?

Vi satser på at vi får sagt ifra til gjestene vi skal ha, så tenker ikke å sende ut save the date-kort. Men så skal vi også sende ut invitasjonene veldig tidlig, så da hadde det blitt litt mye tror jeg :)

Datoen jeg foreslo for dem er 080808

Skrevet

Vi har 8 årsdag den datoen!

Passet dessverre ikke for oss å gifte oss da. Men er en super dato da :)

Skrevet
Vi har 8 årsdag den datoen!

Passet dessverre ikke for oss å gifte oss da. Men er en super dato da :)

Dumt! Men på den annen side så er det jo bare en dato . :)

Fortsatt usikker på dette med hold-av-dato-kort altså. Tror jeg må lage en tråd på bryllupsforumet.

Skrevet

Ja, det er jo bare en dato :)

Når tenker dere å sende ut invitasjoner da?

Vi har pratet om å sende julekort til de vi skal invitere og nevne det der, også sender vi ut invitasjonene 5-6 mnd før. Vet det er lenge før, men vi har maaaange som kommer reisende, så greit for de å sikre seg (billige) billetter og overnatting :)

Skrevet

Nei, jeg vet ikke helt.... Sende de ut i april - mai kanskje? Litt dumt å sende ut for tidlig også glemmer folk å svare...

Ja, vi kunne skrevet det i julekortene. Jeg sender uansett julekort til nesten alle "mine" inviterte. Men jeg har litt lyst til å gi ordenltig beskjed för det. "Mine" inviterte må jo reise til utlandet og mange vil sikkert önske å kombinere det med en ferietur. Og da er det greit å vite det i löpet av hösten, ikke sant?

Skrevet

Jo, det er sant :)

Broren min giftet seg i sommer, og da fikk vi invitasjonene 6 mnd før. Syntes i første omgang det var fryktelig tidlig,men var egentlig veldig greit. Vi fikk tak i billige billetter og overnatting :) Var ikke noe problem å få svar fra gjestene :)

Skrevet (endret)

Du sier noe der. Hvis man har alt klart er det vel ikke noen vits i å vente med å sende ut invitasjoner. Med invitasjonen skal vi også legge ved et fölgeskriv med overnattingsmuligheter, hva som skal skje dagen etter (vi gifter oss på en fredags ettermiddag og tenkte å ha litt opplegg på lördagen også) etc. Og da er det jo greit å vite alt dette en god stund i forveien.

Sende invitasjoner sånn på nyåret en gang da kanskje.

Endret av Amadea
Skrevet

Jeg ville skrevet det i julekortene jeg! Da blir julekortene litt mer spennende også ;)

Skrevet

Vi skal gifte oss på lørdag, men skal ha ting som skjer både fredag og søndag også. Mange tilreisende, så da er det greit å få møtt de litt mer enn kun lørdagen:)

Du kan jo si ifra til de som må reise lengst i løpet av høsten:) Og la jungeltelegrafen gå om datoen deres :)

Skrevet
Jeg ville skrevet det i julekortene jeg! Da blir julekortene litt mer spennende også ;)

Jepp, jepp. Uten at jeg tror det blir noen stooor overraskelse akkurat. ;)

Vi skal gifte oss på lørdag, men skal ha ting som skjer både fredag og søndag også. Mange tilreisende, så da er det greit å få møtt de litt mer enn kun lørdagen:)

Ja, det blir veldig koselig.

Du kan jo si ifra til de som må reise lengst i løpet av høsten:) Og la jungeltelegrafen gå om datoen deres :)

Mamma og pappa sörger allerde for at jungeltelegrafen er i gang. :fnise:

Annonse
Skrevet

Datoen sprer seg jo ganske fort. Blant vennene våre, så vet vel de aller fleste den allerede. Og også den slekta vi har mest kontakt med :) Ei venninne ble "sur" i sommer for at vi ikke har sagt i fra om datoen, de hadde jo et utdrikningslag å planlegge :ler:

Skrevet

Jeg er litt sånn for tiden --> :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet

Fordi det er så göy å planlegge fremtiden sammen. Og kjaeresten kom med en veldig positiv overraskelse på dette punktet i går. :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...