Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke fulgt med så godt jeg. Hvilken dato har dere valgt?

Vi satser på at vi får sagt ifra til gjestene vi skal ha, så tenker ikke å sende ut save the date-kort. Men så skal vi også sende ut invitasjonene veldig tidlig, så da hadde det blitt litt mye tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med så godt jeg. Hvilken dato har dere valgt?

Vi satser på at vi får sagt ifra til gjestene vi skal ha, så tenker ikke å sende ut save the date-kort. Men så skal vi også sende ut invitasjonene veldig tidlig, så da hadde det blitt litt mye tror jeg :)

Datoen jeg foreslo for dem er 080808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har 8 årsdag den datoen!

Passet dessverre ikke for oss å gifte oss da. Men er en super dato da :)

Dumt! Men på den annen side så er det jo bare en dato . :)

Fortsatt usikker på dette med hold-av-dato-kort altså. Tror jeg må lage en tråd på bryllupsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo bare en dato :)

Når tenker dere å sende ut invitasjoner da?

Vi har pratet om å sende julekort til de vi skal invitere og nevne det der, også sender vi ut invitasjonene 5-6 mnd før. Vet det er lenge før, men vi har maaaange som kommer reisende, så greit for de å sikre seg (billige) billetter og overnatting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ikke helt.... Sende de ut i april - mai kanskje? Litt dumt å sende ut for tidlig også glemmer folk å svare...

Ja, vi kunne skrevet det i julekortene. Jeg sender uansett julekort til nesten alle "mine" inviterte. Men jeg har litt lyst til å gi ordenltig beskjed för det. "Mine" inviterte må jo reise til utlandet og mange vil sikkert önske å kombinere det med en ferietur. Og da er det greit å vite det i löpet av hösten, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er sant :)

Broren min giftet seg i sommer, og da fikk vi invitasjonene 6 mnd før. Syntes i første omgang det var fryktelig tidlig,men var egentlig veldig greit. Vi fikk tak i billige billetter og overnatting :) Var ikke noe problem å få svar fra gjestene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der. Hvis man har alt klart er det vel ikke noen vits i å vente med å sende ut invitasjoner. Med invitasjonen skal vi også legge ved et fölgeskriv med overnattingsmuligheter, hva som skal skje dagen etter (vi gifter oss på en fredags ettermiddag og tenkte å ha litt opplegg på lördagen også) etc. Og da er det jo greit å vite alt dette en god stund i forveien.

Sende invitasjoner sånn på nyåret en gang da kanskje.

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal gifte oss på lørdag, men skal ha ting som skjer både fredag og søndag også. Mange tilreisende, så da er det greit å få møtt de litt mer enn kun lørdagen:)

Du kan jo si ifra til de som må reise lengst i løpet av høsten:) Og la jungeltelegrafen gå om datoen deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skrevet det i julekortene jeg! Da blir julekortene litt mer spennende også ;)

Jepp, jepp. Uten at jeg tror det blir noen stooor overraskelse akkurat. ;)

Vi skal gifte oss på lørdag, men skal ha ting som skjer både fredag og søndag også. Mange tilreisende, så da er det greit å få møtt de litt mer enn kun lørdagen:)

Ja, det blir veldig koselig.

Du kan jo si ifra til de som må reise lengst i løpet av høsten:) Og la jungeltelegrafen gå om datoen deres :)

Mamma og pappa sörger allerde for at jungeltelegrafen er i gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen sprer seg jo ganske fort. Blant vennene våre, så vet vel de aller fleste den allerede. Og også den slekta vi har mest kontakt med :) Ei venninne ble "sur" i sommer for at vi ikke har sagt i fra om datoen, de hadde jo et utdrikningslag å planlegge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det er så göy å planlegge fremtiden sammen. Og kjaeresten kom med en veldig positiv overraskelse på dette punktet i går. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...