Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Puh... da har vi hatt en del datotöys her.

Jeg var egentlig aldri noe fornöyd med disse planene om tirsdagsbryllup. Vi endra först til 02.08.2008. Det gikk ikke. Så da ble det 08.08.08 som er det kjaeresten egentlig har villet helt siden Annie lanserte ideen. Det betyr at ene tanta mi ikke kan komme, men etter noe om og men fant jeg ut at det ble veldig dumt med tirsdagsbryllup da det blir såpass vanskelig for alle.

Så da må jeg vaere litt glad for den nye datoen!

:juhu:

Fine datoen :juhu:

En liten oppdatering:

Vi har snakket med teltleverandörne og telt er jommen ingen billig fornöyelse, men fint blir det. Har bedt om et nytt prisoverslag da vi trenger et litt stórre et en först antatt. Burde kanskje tatt kontakt med flere leverandörer også for å sammenlikne priser....

Sikkert lurt. Dere trenger kanskje ikke bestemme alt i en fei. Sanke inn noen prisoverslag først. :jepp:

Vi har også vaert hos et firma som driver utleie av bord, stoler, duker, glass, tallerkner, galss, ja alt man måtte trenge. En veldig kosleig og tillitsvekkende mann. Vi skal ha runde bord med plass til 10 stk på hvert. Tror det blir bra! :) Antageligvis helt hvite duker og heller litt pynt i farger. Tallerkner, glass og slikt vet jeg ikke om vi trenger eller om det er inkluderty hos catering (i hvert fall tallerkner?). Det må vi finne ut av.

Det blir kjempefint! :juhu:

Og hvite duker gjør det enklere å dekorere tror jeg.

*Vrenge hjernen sin for å komme med forslag* :ler:

Har også sett på menyforslag fra noen cateringer. Vi vil ha kanapeer og fingermat til velkomst / coctail. Trerettersmiddag med bryllupskaka til dessert. Og noe til nattmat - kanskje noe sött siden vi dropper kakebord? Det blir ettermiddagsbryllup så alt blir i grunnen ganske sent, så kanskje er det bedre med noe salt? Hm... litt usikker på den der...
Tenke litt mer... Hva med noen enkle tapasretter? Men det blir det kanskje til velkomst/coctail og...

Ja, også var jeg innom en brudesalong og kolleksjonene kommer i september. :juhu: Jenta / dama i brudebutikken var utrolig koslig! Regner med jeg finner noe der. Mamma har kjöpt seg kjole allerede. :ler: Vi skulle egentlig bare titte på utvalg og priser også falt hun for en nydelig himmelblå kreasjon. Så da måtte det bli den. Mammaen min blir kjempefin! :klem:

Ja det blir hun! :jepp:

Du burde jo absolutt gå tilbake, damen var jo så søt og gav til og med rabatter da hun skjønte det var brudens mor som var innom for å kjøpe kreasjååån :fnise: Dessuten hadde de jo en veldig fin brudekjole i vinduet da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten hadde de jo en veldig fin brudekjole i vinduet da :rødme:

Jaaa. Det var Dama som var i vinduet, ikke sant? Jeg falt jo for de andre kjolene som det firmaet förer også da. Söööte kjolene med puffermer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa. Det var Dama som var i vinduet, ikke sant? Jeg falt jo for de andre kjolene som det firmaet förer også da. Söööte kjolene med puffermer!!!

Hadde ikke den i vinduet ermer? Ser ut som Dama er en halterneckkjole. Litt dårlig bilde synes jeg... Men halterneck er også veldig fint :) Og ja - søøøøøte kjolene med puffermer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lange ermer skal jeg ikke ha. Må i tilfelle bare vaere de söte puffermene. Lurer på om jeg får veldig bred rygg i halterneck. Finner det vel ut når jeg pröver. :)

Nå kom kjaeresten hjem med meloner! (ja, det er rester Pingse, det er igjen så mye mat at!!! :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange ermer skal jeg ikke ha. Må i tilfelle bare vaere de söte puffermene. Lurer på om jeg får veldig bred rygg i halterneck. Finner det vel ut når jeg pröver. :)

Nei, jeg mente ikke ermer, men litt brede stropper. på den i vinduet altså. Tror jeg da... Kanskje den var fra en annen leverandør?

Nå kom kjaeresten hjem med meloner! (ja, det er rester Pingse, det er igjen så mye mat at!!! :skratte: )

Tenkte jeg det ikke :ler:

Jaja, dere sulter ihvertfall ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mente ikke ermer, men litt brede stropper. på den i vinduet altså. Tror jeg da... Kanskje den var fra en annen leverandør?

Stemmer det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha vært Pronovias kanskje ja. De har visst ikke lagt ut 2008 kolleksjonen sin på nett ennå, så da får vi vente i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Åhh, var innom og titta på kjolene jeg også nå - og de var så nydelige!! Litt annerledes enn de typiske brudekjolene.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger på brudekjolene. :) De var jo veldig fine da. Blir spennende å se hva det blir til (og ikke minst hva prisen er... :sjenert: )

God helg til de som stikker innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tenker på om vi skal send ut kort slik at folk holder av datoen. Har jo sagt i fra til de naermeste og jungeltelegrafen går vel, men kanskje greit for alle å vite at de er invitert, dato og sted? (Kan selvfölgelig sende SMS eller mail også da...)

Har sökt litt på forumet og funnet en som sendte ut magneter. Slike til å ha på kjöleskapet altså. En god idé bör kopieres tenker jeg. :lur: Hm... Kanskje en tullete ting å bruke penger på, men litt morsomt også da. :) Får se hva kjaeresten mener.

Dere kan få en snikktitt:

Magneter

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh... da har vi hatt en del datotöys her.

Jeg var egentlig aldri noe fornöyd med disse planene om tirsdagsbryllup. Vi endra först til 02.08.2008. Det gikk ikke. Så da ble det 08.08.08 som er det kjaeresten egentlig har villet helt siden Annie lanserte ideen. Det betyr at ene tanta mi ikke kan komme, men etter noe om og men fant jeg ut at det ble veldig dumt med tirsdagsbryllup da det blir såpass vanskelig for alle.

Så da må jeg vaere litt glad for den nye datoen!

:juhu:

Blir det min dato? :juhu:

Sukk... Connie... :rødme:

*dobbeltsukk* Den var finest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...