Amadea Skrevet 20. august 2007 Forfatter #361 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Har dessuten funnet enda en brudekjoledesigner / leverandör: Novia d'Art Jeg liker Dama, Connie, Eva og Menta. :rødme: Endret 20. august 2007 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 20. august 2007 #362 Del Skrevet 20. august 2007 Puh... da har vi hatt en del datotöys her. Jeg var egentlig aldri noe fornöyd med disse planene om tirsdagsbryllup. Vi endra först til 02.08.2008. Det gikk ikke. Så da ble det 08.08.08 som er det kjaeresten egentlig har villet helt siden Annie lanserte ideen. Det betyr at ene tanta mi ikke kan komme, men etter noe om og men fant jeg ut at det ble veldig dumt med tirsdagsbryllup da det blir såpass vanskelig for alle. Så da må jeg vaere litt glad for den nye datoen! :juhu: Fine datoen :juhu: En liten oppdatering: Vi har snakket med teltleverandörne og telt er jommen ingen billig fornöyelse, men fint blir det. Har bedt om et nytt prisoverslag da vi trenger et litt stórre et en först antatt. Burde kanskje tatt kontakt med flere leverandörer også for å sammenlikne priser.... Sikkert lurt. Dere trenger kanskje ikke bestemme alt i en fei. Sanke inn noen prisoverslag først. Vi har også vaert hos et firma som driver utleie av bord, stoler, duker, glass, tallerkner, galss, ja alt man måtte trenge. En veldig kosleig og tillitsvekkende mann. Vi skal ha runde bord med plass til 10 stk på hvert. Tror det blir bra! Antageligvis helt hvite duker og heller litt pynt i farger. Tallerkner, glass og slikt vet jeg ikke om vi trenger eller om det er inkluderty hos catering (i hvert fall tallerkner?). Det må vi finne ut av. Det blir kjempefint! :juhu: Og hvite duker gjør det enklere å dekorere tror jeg. *Vrenge hjernen sin for å komme med forslag* Har også sett på menyforslag fra noen cateringer. Vi vil ha kanapeer og fingermat til velkomst / coctail. Trerettersmiddag med bryllupskaka til dessert. Og noe til nattmat - kanskje noe sött siden vi dropper kakebord? Det blir ettermiddagsbryllup så alt blir i grunnen ganske sent, så kanskje er det bedre med noe salt? Hm... litt usikker på den der... Tenke litt mer... Hva med noen enkle tapasretter? Men det blir det kanskje til velkomst/coctail og... Ja, også var jeg innom en brudesalong og kolleksjonene kommer i september. :juhu: Jenta / dama i brudebutikken var utrolig koslig! Regner med jeg finner noe der. Mamma har kjöpt seg kjole allerede. Vi skulle egentlig bare titte på utvalg og priser også falt hun for en nydelig himmelblå kreasjon. Så da måtte det bli den. Mammaen min blir kjempefin! Ja det blir hun! Du burde jo absolutt gå tilbake, damen var jo så søt og gav til og med rabatter da hun skjønte det var brudens mor som var innom for å kjøpe kreasjååån Dessuten hadde de jo en veldig fin brudekjole i vinduet da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 20. august 2007 #363 Del Skrevet 20. august 2007 Har dessuten funnet enda en brudekjoledesigner / leverandör: Novia d'Art Jeg liker Dama, Connie, Eva og Menta. :rødme: Sukk... Connie... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 20. august 2007 Forfatter #364 Del Skrevet 20. august 2007 Dessuten hadde de jo en veldig fin brudekjole i vinduet da :rødme: Jaaa. Det var Dama som var i vinduet, ikke sant? Jeg falt jo for de andre kjolene som det firmaet förer også da. Söööte kjolene med puffermer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 20. august 2007 #365 Del Skrevet 20. august 2007 Nyyyydelige kjoler!!! Nesten så jeg får lyst til å gifte meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 20. august 2007 #366 Del Skrevet 20. august 2007 Jaaa. Det var Dama som var i vinduet, ikke sant? Jeg falt jo for de andre kjolene som det firmaet förer også da. Söööte kjolene med puffermer!!! Hadde ikke den i vinduet ermer? Ser ut som Dama er en halterneckkjole. Litt dårlig bilde synes jeg... Men halterneck er også veldig fint Og ja - søøøøøte kjolene med puffermer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 20. august 2007 Forfatter #367 Del Skrevet 20. august 2007 Lange ermer skal jeg ikke ha. Må i tilfelle bare vaere de söte puffermene. Lurer på om jeg får veldig bred rygg i halterneck. Finner det vel ut når jeg pröver. Nå kom kjaeresten hjem med meloner! (ja, det er rester Pingse, det er igjen så mye mat at!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 20. august 2007 #368 Del Skrevet 20. august 2007 Lange ermer skal jeg ikke ha. Må i tilfelle bare vaere de söte puffermene. Lurer på om jeg får veldig bred rygg i halterneck. Finner det vel ut når jeg pröver. Nei, jeg mente ikke ermer, men litt brede stropper. på den i vinduet altså. Tror jeg da... Kanskje den var fra en annen leverandør? Nå kom kjaeresten hjem med meloner! (ja, det er rester Pingse, det er igjen så mye mat at!!! ) Tenkte jeg det ikke Jaja, dere sulter ihvertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 20. august 2007 Forfatter #369 Del Skrevet 20. august 2007 Nei, jeg mente ikke ermer, men litt brede stropper. på den i vinduet altså. Tror jeg da... Kanskje den var fra en annen leverandør? Stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 20. august 2007 #370 Del Skrevet 20. august 2007 Stemmer det! Hva het den leverandøren da tro? :klø: Må finne bilde så de andre kan få se Den var såååå fiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 20. august 2007 Forfatter #371 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg husker ikke... :klø: Kan det ha vaert Pronovias? Det var ikke så mange merker hun hadde fått noe fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. august 2007 #372 Del Skrevet 20. august 2007 Kjempefine kjoler. Connie var jo så søt da. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 20. august 2007 #373 Del Skrevet 20. august 2007 Kan ha vært Pronovias kanskje ja. De har visst ikke lagt ut 2008 kolleksjonen sin på nett ennå, så da får vi vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingse Skrevet 20. august 2007 #374 Del Skrevet 20. august 2007 *Helt inne i brudekjoleverdenen for første gang i sitt liv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 20. august 2007 Forfatter #375 Del Skrevet 20. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. august 2007 #376 Del Skrevet 20. august 2007 *Helt inne i brudekjoleverdenen for første gang i sitt liv* Helt ny verden har åpnet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. august 2007 #377 Del Skrevet 22. august 2007 Åhh, var innom og titta på kjolene jeg også nå - og de var så nydelige!! Litt annerledes enn de typiske brudekjolene.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 24. august 2007 Forfatter #378 Del Skrevet 24. august 2007 Takk for tilbakemeldinger på brudekjolene. De var jo veldig fine da. Blir spennende å se hva det blir til (og ikke minst hva prisen er... ) God helg til de som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 28. august 2007 Forfatter #379 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Sitter og tenker på om vi skal send ut kort slik at folk holder av datoen. Har jo sagt i fra til de naermeste og jungeltelegrafen går vel, men kanskje greit for alle å vite at de er invitert, dato og sted? (Kan selvfölgelig sende SMS eller mail også da...) Har sökt litt på forumet og funnet en som sendte ut magneter. Slike til å ha på kjöleskapet altså. En god idé bör kopieres tenker jeg. Hm... Kanskje en tullete ting å bruke penger på, men litt morsomt også da. Får se hva kjaeresten mener. Dere kan få en snikktitt: Magneter Endret 29. august 2007 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. august 2007 #380 Del Skrevet 28. august 2007 Puh... da har vi hatt en del datotöys her. Jeg var egentlig aldri noe fornöyd med disse planene om tirsdagsbryllup. Vi endra först til 02.08.2008. Det gikk ikke. Så da ble det 08.08.08 som er det kjaeresten egentlig har villet helt siden Annie lanserte ideen. Det betyr at ene tanta mi ikke kan komme, men etter noe om og men fant jeg ut at det ble veldig dumt med tirsdagsbryllup da det blir såpass vanskelig for alle. Så da må jeg vaere litt glad for den nye datoen! :juhu: Blir det min dato? :juhu: Sukk... Connie... :rødme: *dobbeltsukk* Den var finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå