Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Innom på en runde for å ønske God påske :klemmer:

Takk, i like måte! :klemmer:

Stikker innom for å si God Påske før jeg reiser på påsketur! :)

Takk, så hyggelig! God tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde utdrikningslag her på lørdag! Det kom ganske overraskende, da. Tidlig ute? Men klart, det var jo lurt med tanke på at jeg ikke vet neste gang jeg er i Oslo igjen. Det var bare helt fantastisk! Superkoselig og morsomt. :roser: til verdens beste venninnegjeng! (og litt :gråte: fordi jeg har reist så langt unna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler at jeg utleverer meg selv så mye... Men jeg kan vel likesågodt bare fortsette med det...

Jeg ble først "vekket" (var faktisk våken, men lå på senga og leste) av søster og forlover i halv ni tida. De hadde med seg rosa champagne og muffins. :perebrus: Så fikk jeg dusja og fiksa meg litt før vi dro til byen og jeg og forlover fikk massasje med aromaterapi på et fantastisk sted. Så dro vi på kafé der resten av venninegjengen satt. Vi spiste og koste oss og drakk champagne. Etterpå bar det videre på keramikkverkested der vi malta på tallerkener, kopper etc. Alle malte hver sin ting, men jeg får alt sammen! :-D Vi valgte ut noen felles farger også fikk alle utfolde seg fritt og vise frem sin innerste kunstner. :fnise: Dette var kjempegøy! Gleder meg til å se resultatet! (Det skal glaseres og brennes først). Etterpå dro vi til en venninne av meg og lagde (dvs hun hadde lagd det meste ferdig fra før av da) og spiste deilig thailandsk mat. :mat: Søstra hadde lagd himmelsk sjokolademoussekake. De hadde ordnet med en lek og greier, men ellers var det mest skravling. :skravle: Til slutt bar det ut på byen og konsert. Vi dansa masse og koste oss! :danser: Det var kjempegøy! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler at jeg utleverer meg selv så mye... Men jeg kan vel likesågodt bare fortsette med det...

Jeg ble først "vekket" (var faktisk våken, men lå på senga og leste) av søster og forlover i halv ni tida. De hadde med seg rosa champagne og muffins. :perebrus: Så fikk jeg dusja og fiksa meg litt før vi dro til byen og jeg og forlover fikk massasje med aromaterapi på et fantastisk sted. Så dro vi på kafé der resten av venninegjengen satt. Vi spiste og koste oss og drakk champagne. Etterpå bar det videre på keramikkverkested der vi malta på tallerkener, kopper etc. Alle malte hver sin ting, men jeg får alt sammen! :-D Vi valgte ut noen felles farger også fikk alle utfolde seg fritt og vise frem sin innerste kunstner. :fnise: Dette var kjempegøy! Gleder meg til å se resultatet! (Det skal glaseres og brennes først). Etterpå dro vi til en venninne av meg og lagde (dvs hun hadde lagd det meste ferdig fra før av da) og spiste deilig thailandsk mat. :mat: Søstra hadde lagd himmelsk sjokolademoussekake. De hadde ordnet med en lek og greier, men ellers var det mest skravling. :skravle: Til slutt bar det ut på byen og konsert. Vi dansa masse og koste oss! :danser: Det var kjempegøy! :juhu:

synes det hørtes ut som ett knall utdrikkningslag.. pesonlig er jeg litt bekymret for mitt eget siden jeg er litt kontrollfreak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en flott dag! :)

Ikke meningen å overtale deg til å fortelle mer enn du selv vil :sjenert:, jeg forstår godt behovet for litt anomynitet her ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt det utdrikningslaget hørtes ut!! Blir det bilder på spacet eller? ;)

GOD PÅSKE!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det hørtes ut som ett knall utdrikkningslag.. pesonlig er jeg litt bekymret for mitt eget siden jeg er litt kontrollfreak...

Bare å slappe av og ha det göy! Venninnene dine ordner sikkert noe som passer for deg!

Det høres ut som en flott dag! :)

Ikke meningen å overtale deg til å fortelle mer enn du selv vil :sjenert:, jeg forstår godt behovet for litt anomynitet her ute.

Ikke noe å bekymre seg over, bare jeg som blir litt nettparanoid noen ganger. Men jeg skriver ikke noe sensitivt her, så i grunnen gjör det jo ingenting om noen skulle kjenne meg igjen.

GOD PÅSKE AMADEA!!

Utdrikkningslaget hørtes veldig gøy ut! :)

Takk! Håper du har hatt en fin påske! Det var veldig göy ja, er heldig jeg!

Så morsomt det utdrikningslaget hørtes ut!! Blir det bilder på spacet eller? ;)

GOD PÅSKE!! :klem:

Ja, det var så göy! Har ikke noe saerlig bilder selv egentlig, men får vel fatt i noen etterhvert.

Håper du hadde det fint i påsken. Hvordan var det nord-vestover?

Utdrikningslaget ditt hørtes kjempekoselig ut! :-D

Ja, det var så göy og koselig! :juhu:

Hvordan går det med dere?

Det går fint! Supert faktisk! :juhu: :juhu: :hoppe: :hoppe: :juhu: :juhu:

Gleder oss til å flytte inn i rekkehus til sommeren! Vet ikke om jeg tör tro på dette, men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J1) Ja, det var så göy! Har ikke noe saerlig bilder selv egentlig, men får vel fatt i noen etterhvert.

2) Håper du hadde det fint i påsken. Hvordan var det nord-vestover?

Ja, det var så göy og koselig! :juhu:

3) Gleder oss til å flytte inn i rekkehus til sommeren! Vet ikke om jeg tör tro på dette, men... :sjenert:

1) Gleder meg til å se :)

2) Vi hadde det helt supert!!! Kom mye snø, men det ødela ikke humøret mitt i allefall ;)

3) Så spennende! Er det stort hus/leilighet dere skal bo i?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner meg på at jeg må gå og hente porselenet. Blir spennende å se hvordan det ble til slutt! :hoppe:

Det går fint! Supert faktisk! :juhu: :juhu: :hoppe: :hoppe: :juhu: :juhu:

Gleder oss til å flytte inn i rekkehus til sommeren! Vet ikke om jeg tör tro på dette, men... :sjenert:

Jippi!!! :juhu: Grattis med huset! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Er det stort hus/leilighet dere skal bo i?

Hihi, nei ikke akkurat. Det er 90 kvm boaereal. Ogsaa er det bod, garasje og en liten hageflekk. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg på at jeg må gå og hente porselenet. Blir spennende å se hvordan det ble til slutt! :hoppe:

Jippi!!! :juhu: Grattis med huset! :smilyblomst:

Jaaaa! Juhuuu! :hoppe:

Har forresten bestilt time til oss i brudesalongen. :juhu: :juhu:

:danser: <-- forlovern, du og jeg (tjihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger ut noen bilder av bryllupsstaesj jeg har fått låne av en kollega.

Slöret skal jeg pröve når jeg pröver kjolen neste måned. Det har blonekant hele veien rundt og er 2,5 meter langt eller noen. Den korte siden av slöret er egentlig til å ha foran ansiktet för man vies, vet ikke hav jeg synes om det, men... Det går jo an å ha den bak hele tiden også. har også fått tilbud om å låne et annet slör. Det er helt blondefritt tror jeg. (Jeg synes i grunnen det er veldig fint med blonder, bare de passer til kjolen, så)

Slör

Slör

Ringpute og blomsterkurv til brudebarna. De var jo söte da. Men min kommende svigermor driver visst med noen kniplinggreier, så det er ikke sikkert jeg får bruk for disse. Men jeg har de i bakhånd. :)

Ringpute og kurv

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du? Föler at vi ikke gjör så fryktelig mye jeg, men... Her i bryllupsdagboka er det vel mest svada. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo absolutt alt under kontroll. Sikkert derfor du synes dere ikke gjør så mye, dere har alt gjort det meste. :ler:

Endret av Multi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...