Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt på noe a la den ja, men hadde ikke sett på det merket för. Jeg håpet på å finne noe i den lokale brudesalongen; hadde ikke sett for meg å pröve i maaaange butikker. De hadde godt utvalg da. Jeg prövde sikkert 20 kjoler, det ble jo kjempesent til slutt. :fnise: Var ikke noe problem å finne fine kjoler, det var faktisk litt vanskelig å velge. Men denne var den som absolutt satt best på meg og den var veldig meg tror jeg. Det var en annen som også satt kjempefint, men den var veldig svaeaeaer, så det ble den andre til slutt.

Fy sören, det er vanskelig å ikke si noe til kjaeresten altså!

Aeaeae, energikick!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinduskarmen

Ja jeg skjønner at du tripper og har lyst til å vise den til han :ler:

Du får bare vise han en 10-20 kjoler og etterpå si at nå har han sett den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, den er så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! :hjerte::bryllup::hjerte:

Og den er heeeeeeeeeeeeeelt perfekt til deg!

Gråte en liten skvett :trist: Glade tårer selvfølgelig! :fnise:

Skjønner at det er vanskelig å la være å si noe til kjæresten, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk söta! :klem: Skal forresten pröve å gjöre om ryggen. Halterneck i stedet for det krysset på ryggen. Det er jo bare noen stropper som holder oppe blondene på brystet, så det går nok greit. Resten av stasen holdes oppe av korsettet. :fnise:

Da er alle fólgebrevene skrevet så da går magnetene i posten i morgen. :) Synes i grunnen vi har fått unna mye i det siste:

- Bestilt partytelt

- Bestilt brudekjole

- Får ut magnetene i morgen

Nå skal fokuset bort fra bryllup og over på kjaersetn som legges inn i morgen kveld og opereres på tirsdag morgen. Ingen alvorlig operasjon, men det er synd på han alikevel og han blir nok sykemeldt lenge. Stakkars kjaeresten min! :tristbla: :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter!

Kjaeesten er fortsatt på sykehus stakkar. Fölte meg litt kjip da jeg dro fra han og hjem til deilige leiligheten, men heldigvis har han noen snille damer til å passe på seg.

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen min :)

Fant den paa en polsk nettside, hehe, men det er jo ikke så nöye. Dette er et godt bilde. Min er hvit.

Nyyyyyyyyyyyyyydelig!!! Gleder meg også til å se alle bildene etter bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått magnet! :erter:

Den var kjempefin! :jepp:

Tror ikke akkurat det skal bli noe problem å huske datoen, men det er jo en hyggelig påminnelse som gjør seg godt på kjøleskapet da :)

God helg til både Amadea og alle dere andre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...