Amadea Skrevet 23. september 2007 Forfatter #421 Del Skrevet 23. september 2007 I dag har vi snakket med den nye presten, så nå er datoen holdt av. :juhu: Så da tenkte jeg å bestille disse magnetene först som sist. Må få tak i alle adresser da. Nå i disse internettider er adresseboka mi heller dårlig oppdatert. Også har jeg mast (litt ) på kjaersten om at han må sende en ny mail til teltutleien for vi fikk aldri det nye budsjettet og vi har vel i grunnen ikke sagt i fra om at vi endra datoen heller... Det går smått, men det går da framover. Nå skal vi snart på feeeerieee!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #422 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vi har hatt en super ferie! :D I morgen er vår 4-årsdag og det siste jubileumet som "bare" kjaerester. Det er litt rart å tenke på... :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #423 Del Skrevet 2. oktober 2007 Oppdatering: Kjaersten har sendt mail og mast på teltutleien og magnetene er visst på vei (jeg har fått mail om det). Jeg må ta en ringerunde i löpet av uka og samle inn adresser. Av kusiner og fettere som har flyttet ut har jeg faktisk bare adressen til én av de. Det er jo kjekt å få oppdatert adresseboka uansett, så har jeg det i orden til invitasjonene skal sendes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. oktober 2007 #424 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så herlig med vellykka ferie. Vi skal til landet ditt på ferie i februar :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #425 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så herlig med vellykka ferie. Vi skal til landet ditt på ferie i februar :juhu: Så morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #426 Del Skrevet 10. oktober 2007 Magnetene kom i posten i dag. :juhu: Er litt opptatt for tida, men målet er å få de i posten i slutten av neste uke. Driver og samler inn de adressene jeg mangla, har nesten alle nå. Vi har gjestelista i Excel, så nå tenkte jeg at jeg skulle plotte inn adressene der og etter hvert fylle inn mere informasjon (spesielle behov etc). Er egentlig drittlei Excel etter en del tröbbel med det på jobben i dag, men ble så glad da jeg fant magnetene i postkassa at nå må jeg bare sette i gang med det! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #427 Del Skrevet 10. oktober 2007 Glemte å skrive at teltutleien har sendt det oppdaterte budsjettet og vi må svare + betale 50% innen 15. oktober for å få 20% rabatt. Jeg mååååå snakke om dette med kjaeresten i kveld, det begynner å haste veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #428 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er prisen ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #429 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er prisen ok? Jeg synes det er kjempedyrt! Men det blir sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinduskarmen Skrevet 15. oktober 2007 #430 Del Skrevet 15. oktober 2007 Her skjer det ting ja!! Har dere bestilt teltene? Hvilke ble det og hva må dere betale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #431 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Her skjer det ting ja!! Har dere bestilt teltene? Hvilke ble det og hva må dere betale? Vi fikk utsatt fristen med 10 dager. Vi ville gjerne se bilder av hvordan det vil bli för vi betaler noe. Det er ganske mye penger det er snakk om. Bare teltet (med alt av dekor, belysning, forsikring etc) koster over 20.000 kr. Og vi skal ha noen flere prdukter og tjenester av de også. Tror ikke dette alternativet blir noe billigere enn å ha selskapet på en restaurant, men vi får det i hvert fall på vår måte. Har fått mail med bilder, men ikke alt det vi ba om. Argh! Må snakke med de igjen, men vi får jo aldri tid til å sette oss ned og ordne med det her. Endret 17. oktober 2007 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #432 Del Skrevet 17. oktober 2007 Puh! Vi får i hvert fall IKKE ut magnetene i löpet av uka. Må jo skrive et lite fölgebrev også og det har jeg ikke fått begynt med enda. I morgen er det bursdagen til kjaeresten og på fredag skal jeg i bryllup. Blir nok ganske sikkert opptatt resten av helga, så jeg får sette med ned med dette til neste uke. Endret frist er altså å få ut alle magnetene i löpet av neste uke (en må jo sette seg realsitiske mål også, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #433 Del Skrevet 17. oktober 2007 En uke fra eller til på de magnetene gjør sikkert ingen forskjell. Så teit at ikke alt var i orden med mailer, bilder og telt. Får håpe det løser seg fort. Positivt at dere fikk utsettelse Er alt vel ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #434 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er alt vel ellers? Takk for klem! Jeg har det fint! Er bare litt stressa for tiden, men det roer seg snart. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #435 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det rusler og går.. Sliter med det samme, men det begynner å bli en vane... Hvorfor stresser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #436 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det rusler og går.. Sliter med det samme, men det begynner å bli en vane... Hvorfor stresser du? Jeg har skrevet litt inne hos DDD. Hehe, oppdaga nå at de HADDE lagt ved alle bildene i mailen. Enda godt jeg ikke skrev en sur mail tilbake för jeg så det. Gjorde faktisk den samme blemmerten på jobb i dag - UTEN å oppdage det i tide altså. Hehe, tror kanskje muligens jeg er litt utålmodig for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. oktober 2007 #437 Del Skrevet 17. oktober 2007 Løper inn for å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 18. oktober 2007 #438 Del Skrevet 18. oktober 2007 Når det gjelder de magnetene, tror du de du sender til skjønner at det ikke er innbydelse?? ( ikke alle som vi har sendt den til som har skjønt det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #439 Del Skrevet 18. oktober 2007 Når det gjelder de magnetene, tror du de du sender til skjønner at det ikke er innbydelse?? ( ikke alle som vi har sendt den til som har skjønt det) Hei Ballerina, koselig å se deg. Tenkte vi skulle sende et lite fölgebrev med magnetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 18. oktober 2007 #440 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei Ballerina, koselig å se deg. Tenkte vi skulle sende et lite fölgebrev med magnetene. Skriver dere det samme i alle er individuelle brev til alle? Jeg skal sende noen sammen med julekort, så de er jo greie da Jaja, regner med at venninnene mine forstår dette!! Til og med min oldemor på 85 skjønte det og syntes det var kjempekult for når invitasjonen kom så hadde hun en magnet så hun kunne ha den på kjøleskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå