Gå til innhold

Antall sex parntere

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Hei sann.

Jeg er en jente på 20 år som har ligget med 22 forskjellige gutter. Synes kanskje selv dette er litt mange.

Hadde vært interessant åå hørt hvor mange andre jenter har ligget med.

Hvor gammel er du?

Hvor lenge har du vært seksuelt aktiv?

Hvor mange forskjellige har du ligget med?

Klem Silje

Ps. Håper svar kan svare på smp. mitt, å ikke at dette blir en tråd med skitkasting på hverandre om hvor mange de forskjellge har ligget med.

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Hei Silje!

Det har vært flere slike tråder her før, og de fleste ender opp med at alle de som har hatt sex med en eller to priser det opp i skyene, og de som har hatt flere partnere får pepper. (jeg generaliserer noe nå)

Personlig føler jeg at antallet partnere jeg har hatt er noe som bare jeg selv har noe med. Jeg debuterte som nesten 24, og har vært i to lengre forhold.

De fleste jeg har hatt sex med har beriket livet mitt og lært meg mer om kroppen min og egen nytelse, noen har ikke gjort det. Jeg har valgt å ikke angre på noen av dem, men å ta det med meg som en erfaring.

Føler du selv at du har hatt sex med for mange, bør du kanskje ta en liten pause og tenke igjennom om det å ha sex gir deg nytelse, eller om det bare er noe du føler du "må".

Det viktigste er å passe på seg selv, kroppen sin og egen seksualitet og ikke utsette seg selv for ting som vil skade en selv nå eller senere!

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg har hatt sex med 8 eller 9. En one-nightstand- de andre i forhold (ikke nødvendigvis som kjærester- men har jo hatt ett forhold til de) Er 29 år og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16 (altså i 13 år).

Skrevet

Jeg har vært seksuell aktiv siden jeg var 17, i 8 år. Jeg har bare hatt en partner. På et vis ahdde det sikkert vært lurt å ha mer erfaring, men slik livet har utviklet seg har ikke det vært aktuelt for meg.

Så lenge du trives med antallet partnere du har hatt, synes jeg ikke jeg, eller andre, kan si at du har hatt for mange partnere. Det er bare noe du kan finne ut av selv :)

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Jeg synes det er mange, og er glad for at du så mye yngre enn meg at jeg aldri kunne falle for deg, for jeg hadde ikke syntes det var noe særlig.

Jeg får sikkert på pukkelen av de som synes det er helt topp med så mange som mulig, eller påstår at det har "definert" dem som mennesker. Jeg kan ikke si at noen av mine sexpartnere har vært med på å definere hvem jeg er som person, i alle fall ikke pga sexen. (Tenker her på hvordan de var å være kjæreste med, og hva slags personlighetstrekk jeg ikke vil ut for flere ganger.)

Dette må ikke oppfattes som dømming av deg, TS. Det er bare mine synspunkter på det. At du som anonym har hatt x antall pager meg ikke, men jeg ville ikke hatt en kjæreste med så mange. Det hadde ikke hjulpet meg at hun var perfekt på alle måter, tanken på at to fotballag hadde vært der inne før meg, hadde vært turnoff.. :tristbla:

Gjest regine ii
Skrevet
At du som anonym har hatt x antall pager meg ikke, men jeg ville ikke hatt en kjæreste med så mange. Det hadde ikke hjulpet meg at hun var perfekt på alle måter, tanken på at to fotballag hadde vært der inne før meg, hadde vært turnoff.. :tristbla:

eeehhhh - hvordan får du VITE det? Sitter du på date no 3 eller noe sånt og spør "hvor mange har du hatt sex med?". Og definerer du da sex som kun penetrering?

Jeg skjønner rett og slett ikke at sånne spørsmål kan ha interesse, i allfall ikke når man er over den verste fjortis perioden. Jeg har aldri spurt kjæresten min hvor mange han har vært sammen med, og han har heller aldri spurt meg. Og vi er helt enige om at vi er begge voksne, og HAR hatt sex før, og det er det eneste vi trenger å vite.

For å si det sånn: jeg ville heller ikke hatt en mann som var veldig opptatt av å fortelle meg (skryte av?) hvor mange han hadde hatt..... men heller ikke en som insisterte på å fortelle meg (skryte av?) hvor få han hadde hatt.

Gjest regine ii
Skrevet

til trådstarter vil jeg eller si: Les glamourgirls innlegg nøye - der står det mye fornuftig!

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Jeg er 39, og har ligget med 9. Det er akkurat passe for meg. Dersom jeg ikke hadde hatt langvarige forhold ville antallet sikkert vært mye høyere. Hvis man ser på hele Norges befolkning finner man hele spekteret fra de som har ligget med ingen eller en til de som har hatt hundervis av partnere. Hva som er for mye eller for lite kommer an på hva man trives med selv, og selvfølgelig hvorvidt man har giftet seg i ung alder eller om man har hatt lange singelperioder. Folk må gjerne ligge med så mange de vil for min del, det er ikke noe jeg ønsker å legge meg borti eller mene noe om.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
eeehhhh - hvordan får du VITE det? Sitter du på date no 3 eller noe sånt og spør "hvor mange har du hatt sex med?". Og definerer du da sex som kun penetrering?

Jeg skjønner rett og slett ikke at sånne spørsmål kan ha interesse, i allfall ikke når man er over den verste fjortis perioden. Jeg har aldri spurt kjæresten min hvor mange han har vært sammen med, og han har heller aldri spurt meg. Og vi er helt enige om at vi er begge voksne, og HAR hatt sex før, og det er det eneste vi trenger å vite.

For å si det sånn: jeg ville heller ikke hatt en mann som var veldig opptatt av å fortelle meg (skryte av?) hvor mange han hadde hatt..... men heller ikke en som insisterte på å fortelle meg (skryte av?) hvor få han hadde hatt.

Sannheten har en tendens til å komme fram, det er alltids NOEN som vet en del.. :)

Og jeg spør ikke, men jeg informerer om at det er slik, og hvordan jeg ser på det, så er det jo opp til henne om hun vil leve på en "løgn". Og ikke minst at hun er løs i mine øyne, selv om ikke JEG vet det.. Hun vil jo vite det, og det er vel ikke noe hyggelig?

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

PS @ Regine

Til det du skriver om å skryte over høyt eller lavt antall.

Det er jo litt forskjell, om man har kommet til at man har blitt en spesiell type menneske pga ex-sexpartnere. Om man har blitt formet som person av sexen (som det virker at det er en del som blir?), føler man kanskje grunn til å minne seg selv på dem?

Jeg er ferdig når jeg er ferdig med noen, og det er ikke noen andre enn jeg selv som har definert hvem jeg er, på godt og vondt. Da kan jeg i alle fall ta både skylda og æren sjøl :)

Skrevet

Hvor mange som er FOR mange og hvor mange som er passe, er så individuellt at det er det ingen andre som kan svare deg på TS.

Men at DU (kanskje?) synes det er litt mange, bør si deg litt hva du føler er for mange eller ikke. Dersom ikke du synes det hovedsakelig på grunn av hva andre skulle mene?

synes DU at du har hatt litt mange til nå, så gjør noe med det, at andre synes du har hatt litt mange, er deres problem og ikke noe som har med deg å gjøre.

Jeg har heller ikke spurt noen kjæreste noen gang, og har vel blitt spurt kun ett par ganger uten at jeg har vært spesiellt interessert i å utdype svaret skrekkelig.

Som Glammy, synes jeg at antall seksualpartnere er noe som kun er min sak, og en mann som ser det som ett must å vite ett eksakt tall, er ikke ute etter det samme i ett menneske/partner som jeg er, så da passer vi ikke fra noens kant. ;)

Skrevet
Sannheten har en tendens til å komme fram, det er alltids NOEN som vet en del.. :) 

eeehhh - nei, jeg tror faktisk ikke det..... Personlig vet jeg ikke hvor mange mine nære veninner f.eks. har vært sammen med, og dersom det kom en mann inn der og spurte/evt fisket etter sånne opplysninger ville jeg blitt ganske så :overrasket:

I mange situasjoner får man ikke vite uten at den involverte forteller.

Og jeg spør ikke, men jeg informerer om at det er slik, og hvordan jeg ser på det, så er det jo opp til henne om hun vil leve på en "løgn". Og ikke minst at hun er løs i mine øyne, selv om ikke JEG vet det.. Hun vil jo vite det, og det er vel ikke noe hyggelig?

Så du informerer altså en ny date om at "jeg mener at dersom en kvinne har hatt sex med mer enn ..... antall menn, så er hun løs og er et mennekse jeg ikke vil ha noe med å gjøre".

Jeg hadde løpt som f***** av noe slikt - det sier meg nemlig noe om kontrollbehov hos den som spør om noe sånt som jeg IKKE vil være med på. Romslighet og toleranse er noe jeg setter høyt, folk som dømmer de valgene andre tok i fortiden, er personer iallfall jeg ikke ville satset på. Det sier for mye om personlighetstrekk hos denne personen som jeg ikke vil leve med!

Skrevet
Som Glammy, synes jeg at antall seksualpartnere er noe som kun er min sak, og en mann som ser det som ett must å vite ett eksakt tall, er ikke ute etter det samme i ett menneske/partner som jeg er, så da passer vi ikke fra noens kant.  ;)

Godt sagt, aline.

Jeg har respekt for den holdningen Cronos representerer. Men jeg tror ikke jeg forstår den helt. Også tenker jeg at den først og fremst innebærer en begrensning i forhold til egne muligheter.

For øvrig lurer jeg på om jeg er i ferd med å bli fan av glamourgirl.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
eeehhh - nei, jeg tror faktisk ikke det..... Personlig vet jeg ikke hvor mange mine nære veninner f.eks. har vært sammen med, og dersom det kom en mann inn der og spurte/evt fisket etter sånne opplysninger ville jeg blitt ganske så  :overrasket:

I mange situasjoner får man ikke vite uten at den involverte forteller.

Så du informerer altså en ny date om at "jeg mener at dersom en kvinne har hatt sex med mer enn ..... antall menn,  så er hun løs og er et mennekse jeg ikke vil ha noe med å gjøre".

Jeg hadde løpt som f***** av noe slikt - det sier meg nemlig noe om kontrollbehov hos den som spør om noe sånt som jeg IKKE vil være med på. Romslighet og toleranse er noe jeg setter høyt, folk som dømmer de valgene andre tok i fortiden, er personer iallfall jeg ikke ville satset på. Det sier for mye om personlighetstrekk hos denne personen som jeg ikke vil leve med!

Du har laget deg ganske mye info om (meg?) på noen korte setninger :)

-Det er ikke snakk om å dømme

-Det er ikke snakk om kontrollbehov

-Det er ikke snakk om å fiske.

Det er snakk om at jeg ikke orker tanken på å ikke kunne tilføre noen ting seksuelt til en person jeg skal elske, pga at uansett hva jeg kommer med, har hun opplevd det før, med kosteskaft, stearinlys, mange på en gang, med tilskuere, vet ikke hva personen het etc..

Hvordan skal jeg kunne føle meg spesiell i forhold til noe sånt?

Det er hva jeg mener. Jeg ønsker å være spesiell, ikke bare en av mange. Da kan jeg like gjerne pule rundt selv.

Gjest Nattblomst
Skrevet (endret)

Du er ikke den første, i så fall! :ler:

Hadde tenkt å svare i denne tråden, men så kom jeg på at jeg har svart i en lignende tråd en gang før. Dessuten tenkte jeg: ...hvem skulle mitt svar være relevant for?...

Trådstarter: Hvis du selv synes at du har ligget med for mange, da er det vel for mange for deg. Men det gjør deg ikke til en dårligere person enn ei jente på samme alder som bare har ligget med èn. Eller bedre person enn ei som har ligget med hundre... Min mening.

Endret av Miss Foxy
Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Godt sagt, aline.

Jeg har respekt for den holdningen Cronos representerer. Men jeg tror ikke jeg forstår den helt. Også tenker jeg at den først og fremst innebærer en begrensning i forhold til egne muligheter.

Nei, kan skjønne at den ikke er så lett å forstå.. Jeg synes jo ikke det er lett å forklare det heller :)

Det er nok en kombinasjon av usikkerhet (og det er jo en dødssynd å innrømme til norske kvinner i dag :ler: ) og et ønske om å få være spesiell.

"Jeg hadde løpt som f***** av noe slikt - "

--Det er ikke sikkert at det hadde vært så dumt, for om mitt utsagn hadde fått deg til å løpe, hadde du sikkert følt at du måtte leve med viten om at det var en (for meg, det er hele tiden snakk om meg og mitt liv i det jeg skriver. Jeg dømmer ingen, men jeg kan ikke leve sånn selv. Det funker bare ikke) svært viktig detalj, som hadde snudd opp ned på hele livet vårt. Og du ville ikke tatt den risken du heller. Så på mange måter hadde du nok gjort meg også en tjeneste.

Skrevet

ja, ikke alle kan passe sammen uansett, så det er jo helt greit med forskjellige holdninger.

har vært glammy-fan lenge jeg. :)

Hvordan skal jeg kunne føle meg spesiell i forhold til noe sånt?

Det er hva jeg mener. Jeg ønsker å være spesiell, ikke bare en av mange. Da kan jeg like gjerne pule rundt selv.

dersom du ikke klarer å føle deg spesiell fordi dama har opplevd mye før, så er det ikke bare antall partnere du må sette regler for, men også hvor lenge tidligere forhold har vart, hvor spennende sexliv man har hatt med tidligere partner og hva de har opplevd sammen.

man kan godt ha hatt kun EN seksualpartner og likevel testet ut og prøvd mye mer seksuellt en en som har hatt mange seksualpartnere.

klarer man ikke føle seg spesiell uten å være den første til alt, så sliter man nok når man kommer litt opp i åra tror jeg.

det er IKKE slik at de som har "pult rundt" nødvendigvis er mer erfarne en de med få seksualpartnere, så da må du ha en jomfru. ;)

Skrevet
"Jeg hadde løpt som f***** av noe slikt - "

--Det er ikke sikkert at det hadde vært så dumt, for om mitt utsagn hadde fått deg til å løpe, hadde du sikkert følt at du måtte leve med viten om at det var en (for meg, det er hele tiden snakk om meg og mitt liv i det jeg skriver. Jeg dømmer ingen, men jeg kan ikke leve sånn selv. Det funker bare ikke) svært viktig detalj, som hadde snudd opp ned på hele livet vårt. Og du ville ikke tatt den risken du heller. Så på mange måter hadde du nok gjort meg også en tjeneste.

Du misforstår.

Jeg hadde løpt fordi jeg hadde sett dette som uttrykk for et kontrollbehov som jeg ikke ønsker å ha i livet mitt. JEG har nemlig ikke noe problem med mitt antall sex-partnere, som jeg anser som ganske så normalt gitt alder og korte/lange forhold. Dermed er det DU som har et problem - og det er det DU som må løse.

Jeg skjønner heller ikke problemet med å være "spesiell", dvs. at man ikke er det om den andre har hatt "for mange" sex-partnere. JEg er 110% sikker på at jeg er spesiell også i senga, for kjæresten min, uavhengig av hvor mange han har vært med før. Han er uansett det for meg - uavhengig av hvor mange jeg har vært med før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...