Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #1 Del Skrevet 20. februar 2003 Ok, denne går rundt på e-post om dagen. Den kunne godt ha ligget på Snikk-snakk - men jeg vil likevel la den ligge her. Fordi den - selv om dette er humor - har en relevans for mange av oss, en kjerne av sannhet og noe den kan lære oss jenter. Hennes versjon av kvelden: Han var veldig rar i går kveld. Vi hadde avtalt å treffes på en cafe og ta et glass vin eller noe. Jeg trodde det var min skyld fordi jeg hadde vært ute og handlet med jentene og glemte tiden, og derfor ble litt forsinket. Men han sa ikke noe om det. Vi fant ikke tonen. Han var fjern og taus, så jeg tenkte det kanskje var bedre hvis vi dro et sted der vi kunne være litt for oss selv. Vi dro på en veldig romantisk restaurant. Men fortsatt var han rar. Jeg prøvde å være blid, men fryktet at det var noe alvorlig som holdt på å skje. Jeg spurte ham, men han påstod at det ikke var noe galt. Men jeg var ikke sikker. På veien hjem fortalte jeg han at jeg elsket ham over alt på jord (i tilfelle han kanskje ikke var sikker). Han tok armen rundt meg, men svarte ikke. Jeg ble ganske frustrert, for jeg hadde jo håpet at han ville si det samme tilbake! Endelig var vi hjemme og jeg begynte å lure på om han vurderte å gjøre det slutt! Jeg prøvde å få ham til å snakke, men han bare skrudde på tv'n. Da ga jeg opp og gikk og la meg. Utrolig nok kom han etter, etter ca 20 minutter. Vi lå sammen, men han virket fortsatt fjern! Jeg hadde lyst til å bli rasende! Men i stedet gråt jeg meg stille i søvn. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mine sterke mistanker om at han har funnet seg en annen! Hans versjon av kvelden: Liverpool tapte... Fikk heldigvis pult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. februar 2003 #2 Del Skrevet 20. februar 2003 Min kjære sier det er mye sant i denne! Og da jeg sendte den til hans kollega pr. mail, fikk jeg spesiell hilsen hjem om at "den var bra!!!" Tror gutta kjenner seg igjen, i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2003 #3 Del Skrevet 20. februar 2003 hehe *rekke opp hånden* Kjenner meg heldigvis IKKE igjen! ...og han hater fotball.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. februar 2003 #4 Del Skrevet 20. februar 2003 *rekke opp hånda jeg å*.....han hater sport :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozesmurf Skrevet 20. februar 2003 #5 Del Skrevet 20. februar 2003 Fotball.. ka det e ??? neidå.. i hverste fall blir det ein ronde eller 4 med boxing hjemma.. me har liksom så mye mer spennande ting me kan finna på enn å bli tynne i håret på ein fotball.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. februar 2003 #6 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg kjenner meg faktisk igjen, og det selv om mannen min har 0 interesse for fotball! Det handler også om kommunikasjon mellom menn og kvinner på et mer generelt plan! Eller mangel på sådan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 20. februar 2003 #7 Del Skrevet 20. februar 2003 De som tror at denne historien bare passer på fotballgale mannfolk, har nok misforstått poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2003 #8 Del Skrevet 20. februar 2003 Men jeg kjenner meg ikke igjen. Har kjempebra kommunikasjon oss imellom, og er det noe så kan vi ta det opp og prate ut om det og finne en løsning. Jeg hører på han, han hører på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 20. februar 2003 #9 Del Skrevet 20. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 21. februar 2003 De som tror at denne historien bare passer på fotballgale mannfolk, har nok misforstått poenget Sitter her og humrer litt over alle bortforklaringene og tenker akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. februar 2003 #11 Del Skrevet 21. februar 2003 Rekker opp hånden jeg også... Her i huset er det helt motsatt! Jeg er faktisk den som går og tenker på ting og blir litt fraværende, mens han klarer ikke å holde noe for seg selv i mer enn 2 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 21. februar 2003 #12 Del Skrevet 21. februar 2003 Hehe, jeg kjenner meg IKKE igjen! Heldigvis...men vet en del gutter som nok kunne vært slik, ja. Nei, jeg er heldigvis priset med en herlig gutt/mann som liker fotball like mye som meg ( ikke i det hele tatt! ), og vi snakker sammen om alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #13 Del Skrevet 21. februar 2003 ......gutter som kunne vært slik....... skrev Birte Jeg kjenner iallefall mange kvinner som er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 21. februar 2003 #14 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg måtte le litt da. Kjenner meg egentlig ikke igjen, for han hater sport, men at det er en sannhet i den er godt mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. februar 2003 #15 Del Skrevet 21. februar 2003 Så mye for mine innlegg... Jaja.. La jo ut denne på snikk-snakk på tirsdag.. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=25086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 21. februar 2003 #16 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg måtte le litt da. Kjenner meg egentlig ikke igjen, for han hater sport, men at det er en sannhet i den er godt mulig... Nå handler dette egentlig veldig lite om sport da.... Jeg kjenner meg ikke igjen heldigvis... eller... vel... kommer an på ... hmm... nei, jeg er stort sett veldig åpen og pratete av meg jeg... litt for funderende og pratete har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. februar 2003 #17 Del Skrevet 21. februar 2003 Tusenfryd, du skrev dette i et annet forum: Vi jenter kan da også legge veldig mye greier i alt, overtolke det meste og analysere absolutt alt i hjel. Vi burde ta det litt roligere. Synes den passet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. februar 2003 #18 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg kjenner meg heller ikke igjen :D Han er ikke så opptatt av sport. Det er jeg bare glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 21. februar 2003 Å, men Jinx - jeg beklager. Så ikke den jeg :oops: Tilgi Tusenfryd...? *rekker ut hånden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. februar 2003 #20 Del Skrevet 21. februar 2003 Klart det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå