Gå til innhold

årsak til brudd?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva har grunnen(e) til at du har gjort det slutt vært?

Jeg er inne i en skal-skal ikke-periode,men heller nok mot skal..

Grunnen er dårlig kommunikasjon,og at det har blitt mer en vennskapsfølelse,ikke noe mer...

Lurer noen ganger på om det er "god nok" grunn til å avslutte et 5 år langt forhold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får lage deg en liste med fordeler og ulemper, så ser du lettere resultatet. Får du bare ulemper så gir svaret seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Anbefaler deg å ikke begynne sammenligne grunner med andre, det blir aldri godt nok for å sammenligne hva du har.

Diskuter heller med partneren din om akkurat dette, eller personer som kjenner dere begge. Ingen situasjon har bare en eneste side, ofte er det en hel del. Og så kommer alle misforståelsene i tillegg.

WildThing

"love is certain, love is kind"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er bare du som veit svaret på dette. Jeg tror verken familie, venner eller ukjente kan hjelpe deg. Jeg håper at de ikke gjør det:-)

Snakk med kjærsten din. Sett ord på følelsene dine. Og, ta en dag av gangen.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier selv at det har blitt en mer vennskapsfølelse, ikke noe mer..

Syns du det er positivt da? Vil du ikke ha mere følelser, kjæreste-følelser enn det da? Nei ingen av oss kan fortelle deg hvilke gode grunner du har for å bryte ditt forhold. Det er det du som må avgjøre.

Syns det var et godt råd om å sette opp en liste med gode og negative punkter. Men det viktigste her er hva følelsene dine sier. Det går faktisk ann at følelsene blir borte og de vennskapelige blir igjen. Nå vet vi ikke hvor gammel du er.

Men flere jeg kjenner har blitt sammen i ung alder, som på videregående. De har da vært et par i noen år og så blir det slutt. For mange er det av den enkle grunn at man vokser fra hverandre. Man blir mer voksen selv og forandrer seg sikkert også.

Lytt til deg selv og dine egne følelser. Håper for din del at du vil komme til en avgjørelse som er riktig. Du virker jo usikker også.Bruk den tiden du trenger til å finne ut av ting.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden heller...

MEN - som de andre har skrevet tidligere: den eneste som vet hva som er best for deg - er DEG...

På den annen side: tenk at du skal jo bli gammel sammen med din kjære også... DA er det jo iallefall viktig at dere er gode venner...

Men selv hadde jeg ikke klart å være i et "kjærlighetsløst" forhold... :cry:

Lykke til.

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...