GoldenGlow Skrevet 13. februar 2007 #21 Skrevet 13. februar 2007 Hvor kjøper du denne? ← På noen utvalgte Esthetique butikker, eller på parfymeriet.no (Gimle parfymeri)
Lola83 Skrevet 17. februar 2007 #22 Skrevet 17. februar 2007 Jeg syns de fleste duftlys lukter for lite, når man først vil ha DUFT... Derfor bruker jeg sånn duftoljelampe (sånn med olje/vann-blanding og t-lys under). ← Ja, er det noen som vet hvor det selges en pen og klassisk oljebrenner? Synes alle ser ut som noe stygt, laget i keramikk
Gjest Qlio Skrevet 17. februar 2007 #23 Skrevet 17. februar 2007 Ja, er det noen som vet hvor det selges en pen og klassisk oljebrenner? Synes alle ser ut som noe stygt, laget i keramikk ← Black Design har i smijern. Både vegghengte og stående.
Lola83 Skrevet 17. februar 2007 #24 Skrevet 17. februar 2007 Black Design har i smijern. Både vegghengte og stående. ← Jeg tenkte mere på glass f.eks.
Zest Skrevet 17. februar 2007 #25 Skrevet 17. februar 2007 Noen som vet hvor de har duftlys med sandeltre? ← Diptyque har, de er nydelige. Selges på Konzept HP og Shabby i Oslo, kanskje flere som har også.
Gjest Pet Skrevet 17. februar 2007 #26 Skrevet 17. februar 2007 Diptyque har, de er nydelige. Selges på Konzept HP og Shabby i Oslo, kanskje flere som har også. ← Å, takk! Har lett etter de lenge! Hvor ligger disse butikkene?
Zest Skrevet 17. februar 2007 #27 Skrevet 17. februar 2007 Å, takk! Har lett etter de lenge! Hvor ligger disse butikkene? ← Konzept HP ligger i Fredrik Stangs Gate, ikke så langt fra Bjørknes, Shabby på hjørnet av Skovveien og Briskebyveien tror jeg det er. Lysene er veldig dyre, 400 tror jeg, men trenger bare brennes 30 min om gangen, brenner jevnt og pent og varer lenge. Dessuten er de utrolig dekorative.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå