Gå til innhold

Sterke duftelys som dufter masse


Hardnail

Anbefalte innlegg

i så fall hvor...

ale jeg har kjøpt ika og nille sine er svake så svke at det var ikke vits..

noen som vet hvor jeg kan få fatt i meget sterkt duftende lys???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De runde duftlysene fra Kremmerhuset dufter sterkt. Jeg har bare prøvd det med vanilje, men jeg går ut ifra at de andre duftene er like kraftige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fra Sia lukter død og fordervelse, ops...sterkt. Så sjekk ut de.

Den Lime grønne gjør absolutt ikke det. Den lukter godt og ikke sterkt. Kjæresten min hater sånne lys og får vond i hodet (det gjør jeg også). men disse kan jeg trygt bruke :)

Jeg elsker ihvertfall Sia lys! Kjøper omtrent kun disse :) Brenner kjempe pent, og varer utrolig lenge! Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Lime grønne gjør absolutt ikke det. Den lukter godt og ikke sterkt. Kjæresten min hater sånne lys og får vond i hodet (det gjør jeg også). men disse kan jeg trygt bruke :)

Jeg elsker ihvertfall Sia lys! Kjøper omtrent kun disse :) Brenner kjempe pent, og varer utrolig lenge! Anbefales :)

Ja, enig i at Sia lysene lukter godt og brenner pent..det skal de ha..men jeg kunne godt tenkt meg noen som luktet enda sterkere også jeg.. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception
De runde duftlysene fra Kremmerhuset dufter sterkt. Jeg har bare prøvd det med vanilje, men jeg går ut ifra at de andre duftene er like kraftige.

Jepp, de er veldig sterke. Jeg har hatt flere derfra, og har ikke klart å ta dem ut av plasten, en gang. Men jeg har veldig sterk luktesans. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CLEAN Fresh Laundry duftlys er det også bare en heeeelt utrolig god lukt på! ELSKER den lukten :) Men den er jo dyr i forhold til Sia da.

Og er ikke lukten sterk nok, får man jo kjøpt romsprayen til CLEAN også :) Den skal jeg få kjøpt snart! Fungerer også som klesspay.

Endret av GoldenGlow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at duftlys kan være kreftfremkallende.

Javel, har du noe linker til kilder som peker mot dette?

Jeg er litt skeptisk og har duftlys selv, så det hadde vært interessant å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de fleste duftlys lukter for lite, når man først vil ha DUFT... Derfor bruker jeg sånn duftoljelampe (sånn med olje/vann-blanding og t-lys under).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CLEAN Fresh Laundry duftlys er det også bare en heeeelt utrolig god lukt på! ELSKER den lukten :) Men den er jo dyr i forhold til Sia da.

Og er ikke lukten sterk nok, får man jo kjøpt romsprayen til CLEAN også :) Den skal jeg få kjøpt snart! Fungerer også som klesspay.

Hvor kjøper du denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desverre finnes det ;)

De fra Løiten Lys lukter så mye at det svir i øynene. Sia sine lukter også sterkt. Synes telys med lukt har litt mildere lukt enn kubbelysene. Brenner jeg duftelys (kubber) må jeg slukke de etter kort tid pga det lukter altfor sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg falt helt for duftlysene de solgte på vita før jul, som de hadde body lotion og peeling på krukker i samme serie. De har flere igjen til halv pris enda har jeg sett. Kjøpte liksågodt alt mens jeg var i gang, luktet herlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...