Gå til innhold

noen som har vært på cruise?????

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg har lest litt i kataloger og blitt litt gira på cruise i vest- middelhavet, kombinert med en uke på hotell i et middelhavsland. jeg og min kjære holder på å planlegge bryllupsreise, men blir cruise for hektisk tror dere? vi er ikke strandløver, men liker å se ting og tang og oppleve mer enn solsenger og disco. er det noen som har erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Cruise kan anbefales. Vi har vært på 3 stk og planlegger nå det neste. To ganger rundt Kanariøyene og en gang i middelhavet med Italia, Malta, Secilia. Cruise blir akurat så hektisk som du vil. Vi pleier ofte og leie drosje og reise på egenhånd dit vi kommer. Vi er ikke så veldig glad i å se ting i kjempekøer. Ved å bruke drosje har vi egen privat guide. (sørger alltid for å få en som er godt kjent og snakker engelsk) Vi kan da bestemme hva vi vil se og hvor lenge vi vil være borte. I noen havner reiser vi bare inn til sentrum og setter oss på en strandbar og nyter livet.

Noe av det beste ved cruise er all den gode maten. Vi spiser nesten alle måltider i spisesalen og blir servert av kelnere. For de som ønsker serveres det også buffè oppe på dekk.

Det er også ofte god underholdning på kveldene.

Ønsker deg tillykke med bryllup og reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...