Gjest Keycha Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Hei hei. Jeg bare lurer på en ting.. Jeg har aldri vært noe glad i å trene innendørs, synes heller det er mye bedre å gå en tur om kveldene etter jobb.. Jeg bare lurer på om det kommer til å stramme opp figuren min? Om jeg går tre-fire ganger i uka i ca 90 minutter hver gang.. Og hjelper dette på å stramme opp magen? Går i alle slags bakker.. Spiser helt vanlig mat. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 All bevegelse er bedre enn ingen bevegelse, og gir helseeffekt. Er det oppstramming per se du er ute etter vil du se raskere resultater om du ikke har trent før. Kalorimessig vurderer Vektklubben til G Roede middels gange i 90 min til 360 kcal tapt. Går du raskt i 90 min. beregnes 513. Det sier seg sjøl at det er mange variabler her. Skal du gå vitenskapelig til verks ser det ut som om du må ha pulsklokke og ligge på en viss makspuls, men tallene til Roede gir i hvert fall en antydning om utfall. Mange med meg sier at gåing gir mindre cellulitter på lårene, og vil du stramme opp de delene du beveger. Har du ikke trent før så er i hvert fall gåeing bedre enn ingen ting, men skal du stramme opp magen spesielt så tror jeg ikke gåing er særlig effektivt. Ikke for det, jeg har gått i hele mitt liv og har en flott mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå