Gjest -eline- Skrevet 11. februar 2007 #1 Del Skrevet 11. februar 2007 Endelig har jeg klart å knø meg i gang med trening! Etter evigheter med "jeg skal begynne å trene", kom jeg meg endelig avgårde! 45 minutter spinning, hvor jeg etter 20 minutter holdt på å dø... Dårlig form? Jeg? Neeeeichda... Men jeg kom meg mer eller mindre hel igjennom det Så nå starter jeg pent og rolig med to økter i uka, så får man øke etterhvert utifra tid og lyst, hele poenget er jo at dette skal være noe man skal klare å holde i gang over tid. Om litt så blir det vel varmere i været slik at jeg klarer å gå turer og (kuldeastma og 15 minus er en dårlig kombinasjon...). ...vet ikke hvorfor jeg skrev dette engang, måtte bare få fram gleden over å endelig være i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. februar 2007 #2 Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 11. februar 2007 #3 Del Skrevet 11. februar 2007 Kjempebra at du er i gang med å trene igjen Bra at du tar det litt med ro i starten og øker gradvis, snart vil du merke at du blir avhengig! Gleder meg til det blir vår og varmere ja Mye enklere å komme seg ut i frisk luft da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 11. februar 2007 #4 Del Skrevet 11. februar 2007 Takk! Godt å være i gang, kanskje dette også tar knekken på disse ekstrakiloene som har dukket opp...kanskje jeg kan klare bikiniformen i år? Skal legge til litt styrketrening etterhvert, hadde vært godt å fått litt muskler i pinglearmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 11. februar 2007 #5 Del Skrevet 11. februar 2007 Veldig bra, - eline -, og som Maya sier: Ta det rolig i begynnelsen så holder du lenger (Og så må du ha god reise til Japan, hva du nå enn skal der. Yngste sønnen min har vært utvekslingsstudent der ett år og han er fortsatt helt frelst ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 (Og så må du ha god reise til Japan, hva du nå enn skal der. Yngste sønnen min har vært utvekslingsstudent der ett år og han er fortsatt helt frelst ) ← Takk og takk! Skal på studietur og gleder meg utrolig masse! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå