Gå til innhold

Dørstokkmila er endelig passert :)

Gjest -eline-

Anbefalte innlegg

Gjest -eline-

Endelig har jeg klart å knø meg i gang med trening! Etter evigheter med "jeg skal begynne å trene", kom jeg meg endelig avgårde! 45 minutter spinning, hvor jeg etter 20 minutter holdt på å dø... Dårlig form? Jeg? Neeeeichda... :sjenert: Men jeg kom meg mer eller mindre hel igjennom det ;) Så nå starter jeg pent og rolig med to økter i uka, så får man øke etterhvert utifra tid og lyst, hele poenget er jo at dette skal være noe man skal klare å holde i gang over tid. Om litt så blir det vel varmere i været slik at jeg klarer å gå turer og (kuldeastma og 15 minus er en dårlig kombinasjon...).

...vet ikke hvorfor jeg skrev dette engang, måtte bare få fram gleden over å endelig være i gang igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra at du er i gang med å trene igjen :klappe:

Bra at du tar det litt med ro i starten og øker gradvis, snart vil du merke at du blir avhengig!

Gleder meg til det blir vår og varmere ja :) Mye enklere å komme seg ut i frisk luft da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Takk! :smilbla: Godt å være i gang, kanskje dette også tar knekken på disse ekstrakiloene som har dukket opp...kanskje jeg kan klare bikiniformen i år? Skal legge til litt styrketrening etterhvert, hadde vært godt å fått litt muskler i pinglearmene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, - eline -, og som Maya sier: Ta det rolig i begynnelsen så holder du lenger ;)

(Og så må du ha god reise til Japan, hva du nå enn skal der. Yngste sønnen min har vært utvekslingsstudent der ett år og han er fortsatt helt frelst :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
(Og så må du ha god reise til Japan, hva du nå enn skal der. Yngste sønnen min har vært utvekslingsstudent der ett år og han er fortsatt helt frelst  :) )

Takk og takk! Skal på studietur og gleder meg utrolig masse! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...