Gjest sitrus Skrevet 11. februar 2007 #41 Skrevet 11. februar 2007 Først var det stille fordi det var like før jul, så var det stille fordi det var starten av januar, og nå er det stille fordi det er influensa. Gjester har sikkert ingenting med dette å gjøre. Dessuten så blomstrer jo dagbok-foraene. Jeg foreslår at vi bytter navn til www.kvinnedagbøker.no ← I tillegg til at det selvsagt kan skyldes at vi som maser om at det er stille her, faktisk er her litt for ofte ( ), synes jeg også dagbøkene har mye av "skylden" for at det ikke skjer så mye i forumene. Men dette er en utvikling som har pågått lenge; da det var mulig å skrive som gjest var det etter hvert endel brukere som trakk seg tilbake til dagbøkene fordi de ikke orket drittslenging eller å diskutere med "anonyme" (eller kanskje de ikke var spesielt interessert i diskusjon i utgangspunktet, at de var her for å bli kjent med folk og snakke om seg og sitt?). Nå som det IKKE er mulig å skrive som gjest, blir innleggene i forumene færre fordi mange ikke ønsker å skrive for mye om seg selv, eller kanskje for å unngå å bli upopulær om man kverulerer for mye. Vet ikke om det er så mye man kan gjøre med dette, jeg, annet enn å åpne for gjester og bidra selv med å starte og svare i tråder.
Søtpotita Skrevet 11. februar 2007 #42 Skrevet 11. februar 2007 Ja, det har nok litt med at gjestar ikkje får skriva innlegg. Håpar det blir tillatt for gjestar igjen, syns dei krydra forumet på godt og vondt Kva er det for slags forum som er "konkurrenten"? :klø:
Gjest Frk Åberg Skrevet 12. februar 2007 #43 Skrevet 12. februar 2007 Ja, jeg syns det ble roligere her etter at gjestene forsvant. Skulle egentlig ønske at de kom tilbake, selv om det er morsomst å diskutere med et navn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå