Gå til innhold

KG mistet mange brukere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva var egentlig årsaken til at folk meldte seg ut da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffomann
Skrevet

Delvis at Champagnepikken ble utestengt i ett år og at Hege fikk sparken på grunn av en tabbe i en tråd (hennes versjon), etter en operasjon og medfølgende depresjoner.

Skrevet

Var det ikke Hege som var sjef for forumet da? Eller? Hmmm...

Gjest Kaffomann
Skrevet

Nei, hun var administrator. Gry er sjef, og over henne igjen er det vel noen som sitter med pengesekken.

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Jeg savner gjestene, jeg. Da de hadde adgang i alle fora skjedde det ihvertfall noe. Nå syns jeg det kan bli stille til tider.

gjør man det nå plutselig?

Først klager man livet av seg over gjestene, og nå savner man dem? Hæ? :klø:

Endret av Frøken Titt
Skrevet

Det var ikke alle som klaget på gjestene! Jeg har vært mot stenging for gjesteposting hele tida.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Det var ikke alle som klaget på gjestene! Jeg har vært mot stenging for gjesteposting hele tida.

Mente ikke alle, og det er jo ikke sikkert at de som ønsker gjestene tilbake her i denne tråden har vært i mot stenging heller, men syns det er merkelig at man først skal klage over gjester og når det endelig blir påtvunget med brukernavn klager man over det også. Skjønner ikke.... :forvirret:

Gjest Kaffomann
Skrevet
Skjønner ikke....  :forvirret:

Forklaring:

Person A er mot gjesteposting.

Person B er for gjesteposting.

Person A kan være uenig med person B, og omvendt.

Skrevet
Jeg savner gjestene, jeg. Da de hadde adgang i alle fora skjedde det ihvertfall noe. Nå syns jeg det kan bli stille til tider.

Jeg var ikke av de som var mot gjester og ønsker dem gjerne velkommen tilbake, men jeg husker veldig godt alle de faste brukerne som mer eller mindre krevde at nå måtte de stenge for gjester pga forfølging, troll, drittslenging og i det hele tatt.

Ikke jeg heller! Det er derfor jeg syns jeg kan tillate meg å si at jeg gjerne vil ha dem tlbake. Gjestene, altså.

Si meg, Frøken Titt, leste du alle innleggene før du svarte? Jeg har nemlig ikke klaget over gjester. Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg syns det var bra at KG var åpent for gjester. Jeg har tillatt meg å gjenta det i denne tråden, og det klør du deg i hodet over?

Nei, skyt noen andre, ikke meg denne gangen.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Si meg, Frøken Titt, leste du alle innleggene før du svarte? Jeg har nemlig ikke klaget over gjester. Jeg har gjentatte ganger sagt at jeg syns det var bra at KG var åpent for gjester. Jeg har tillatt meg å gjenta det i denne tråden, og det klør du deg i hodet over?

Nei, skyt noen andre, ikke meg denne gangen.

Jeg har aldri påstått det. Siterte ditt innlegg bare. hvis du leser mitt andre svar over her skrev jeg at jeg ikke hadde noen anelse om hva du eller andre syntes om gjestestenging. :)

Skyter ingen jeg.... Kun de som syter over gjestestenging for så å syte over det motsatte. De som føler seg truffet får svare da ;)

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Forklaring:

Nei nå tror jeg du spøker med meg. :tunge1:

Gjest Tweetypie
Skrevet

Det går opp og ned her i verden og alle kan ikke være forever på KG heller. Jeg har vært her en stund og det har vært stunder der det har vært rolig og de stunder der det har vært mye aktivitet. Folk er vel litt tafatte etter julestria og da ;) Selv om det snart er to mnd. :lol:

Skrevet
Forklaring:

:ler: Huff ja, veldig vanskelig å forstå.

Gjest Kaffomann
Skrevet
Folk er vel litt tafatte etter julestria og da ;) Selv om det snart er to mnd. :lol:

Når julestria her er fra og med Juli, så er ikke det så rart.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Enig i denne. Jeg tror det er på grunn av at gjestene ikke har adgang (til de fleste emnene da) som gjør at det er stille her.

Skrevet (endret)

Jeg gråter for den sterke Hege, et fint eksemplar av kvinnen den dama. Sterk og modig, men ikke usårbar. Er det Orkla som har sparket henne? Kvinner og menn vi må forene oss å skrive klagebrev?

Mvh Rastafan

Endret av Rastafan
Skrevet

Jeg synes det er litt stille her, men det er vel fordi mange av oss har influensa. Jeg har nesten ikke skrevet noe på en uke i hvert fall.

Skrevet

Her har det visst skjedd saker og ting som eg ikkje har fått med meg, ser eg. :klø:

Ikkje skjønnar eg kva Orkla har med det heile å gjera. Eg forstår heler ikkje kva slags tabbe ho der Hege har gjort, eller kvifor Champagnepikken har blitt utestengt i eit heilt år.

Kanskje det kan ha noko å gjera med at eg ikkje meldte meg inn her på KG før i begynnelsen av januar dette året? For etter det eg skjønnar, var det rundt juletidet det store dramaet her inne foregjekk...

Skrevet

Først var det stille fordi det var like før jul, så var det stille fordi det var starten av januar, og nå er det stille fordi det er influensa.

Gjester har sikkert ingenting med dette å gjøre. :ironi:

Dessuten så blomstrer jo dagbok-foraene. Jeg foreslår at vi bytter navn til www.kvinnedagbøker.no

Skrevet

Det var da ikke så stille før jul, og ikke så stille tidlig i januar synes jeg. Jeg begrunner bare hvorfor jeg ikke skriver, og siden det har herja influensa over hele landet synes jeg ikke det er så rart.

Med eller uten influensa, ja, det er stillere her enn før uansett, men jeg tror influensaen har bidratt ganske godt i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...