Gå til innhold

KG mistet mange brukere?

Fremhevede innlegg

Gjest Kaffomann
Skrevet

Ser at rekorden er 416, mens det jeg har sett, har ligget pluss/minux 200. Mulig det bare er meg, men jeg synes også det er ubeskrivelig stille her inne. Har KG i det siste mistet mange brukere, eller var 416 stk mye mer enn snittet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes i hvert fall det er veldig stille her, og ikke bare fordi endel brukere har "flyttet" - det har vært stille siden før jul. Vet ikke om det har pleid å være mange fler brukere innlogget, det jeg synes er kjipt er at nesten ingen deltar i diskusjoner, bare i dagbøker.

Skrevet

Rundt 200 brukere på en lørdag ettermiddag er helt vanlig, tror jeg. Nå ser det ut til at det ligger på oppunder 300 brukere på de travleste tidene.

Skrevet

Jeg synes ikke det er stille her, og har egentlig ikke merket at noen har forlatt KG i det hele tatt. Det var nok ikke de mest aktive som dro.

Skrevet

- Og noen som dro har jo kommet tilbake allerede..

Skrevet

Jeg er enig med Arkana.

Men i dag er det skikkelig stille her. Men det tar seg sikkert opp når alle de sunne KG'brukerne kommer hjem fra skitur.

Skrevet

Jeg savner gjestene, jeg. Da de hadde adgang i alle fora skjedde det ihvertfall noe. Nå syns jeg det kan bli stille til tider.

Gjest Gjest 1
Skrevet

Det kommer konstant nye og et internettforum er vel ikke livet i det store og hele.

Skrevet
Jeg savner gjestene, jeg. Da de hadde adgang i alle fora skjedde det ihvertfall noe. Nå syns jeg det kan bli stille til tider.

Helt enig! KG bør åpne for gjester igjen. Nå er det jo omtrent bare i dagbøkene det er noe aktivitet her.

Skrevet

Nå har jeg aldri fulgt så veldig mye med på brukertallet, men vet at jeg ved juletider reagerte på at det var så mange som var pålogga. Da var det ca. 230 tror jeg. Dermed innbiller jeg meg at "normalen" har ligget et sted mellom 140 og 170.

Skrevet

Skal vi vedde? Orkla AS har vel laget noen brukernavn så det ser litt ok ut her inne. Tråder blir stengte, folk som har gjort en god jobb her blir oppsagt fordi de ikke passer helt inn.

Kvinneguiden kan kanskje etterhvert kalles Brudeguiden.no.

Det jeg vil fram til er at hvis man sliter med nerver eller har en dårlig dag, så stenger de tråder, selv om de kan se på ip-adressa di at du er en fast bruker (kanskje med flere nick), og nå har de stoppet gjester adgang.

Likevel lagrer de alt vi skriver, for de kan jo få bruk for det, og vi har ikke copyright til noe, tror jeg? (spør)

Men. Skal menn med slips i Orkla vurdere hvordan et morderne kvinneforum skal utvikle seg og leve?

Det er jo helt dødfødt.

Det har vært krangler her, og diskusjoner med hete temaer, blant annet ett nickname vi ikke får spekulere i mer (som sikkert reklamebyrå lagde, det var rene såpeoperaen i vedkommedes dagbok)

Men det må bli litt mildere temperatur her for andres meninger, men det går kanksje ikke når Orkla har aksjemajoriteten.

Skrevet
Jeg synes ikke det er stille her, og har egentlig ikke merket at noen har forlatt KG i det hele tatt. Det var nok ikke de mest aktive som dro.

- Og noen som dro har jo kommet tilbake allerede..

enig med begge, og, mange er begge steder selv om det var mange som ble borte i det værste bråket, så er det flere som er tilbake og som er begge steder.

og det med gjester.... legg nå for guds skyld ikke skylda på orkla og ledelsen for DET da, det var ikke DE som skrek og hylte om at slemme gjester måtte bli sperret ute for det ble ikke noe bra forum så lenge det var åpent for gjesteposting!

er dere SÅ glemsomme? herremin så mye BRUKERE som skrek opp om at gjester var noe dritt, etter at en stor del høylydte brukere hadde skreket lenge nok om at gjester var noe fy-fy, så tok ledelsen avgjørelsen å stenge ute gjester ihvertfall i en prøveperiode, for å se hvordan det ble da, PGA KRAV FRA BRUKERNE..

Jeg var ikke av de som var mot gjester og ønsker dem gjerne velkommen tilbake, men jeg husker veldig godt alle de faste brukerne som mer eller mindre krevde at nå måtte de stenge for gjester pga forfølging, troll, drittslenging og i det hele tatt.

Skrevet
Jeg var ikke av de som var mot gjester og ønsker dem gjerne velkommen tilbake, men jeg husker veldig godt alle de faste brukerne som mer eller mindre krevde at nå måtte de stenge for gjester pga forfølging, troll, drittslenging og i det hele tatt.

Ikke jeg heller! Det er derfor jeg syns jeg kan tillate meg å si at jeg gjerne vil ha dem tlbake. Gjestene, altså.

Skrevet
Ikke jeg heller! Det er derfor jeg syns jeg kan tillate meg å si at jeg gjerne vil ha dem tlbake. Gjestene, altså.

jeg synes det er helt ålreit å si at man ønsker dem tilbake også jeg, det var de som la det opp som at det var ledelsen som hadde vært vrange å utestengt gjester mot vår vilje jeg reagerte på, for det er rett og slett sludder.

Skrevet
jeg synes det er helt ålreit å si at man ønsker dem tilbake også jeg, det var de som la det opp som at det var ledelsen som hadde vært vrange å utestengt gjester mot vår vilje jeg reagerte på, for det er rett og slett sludder.

Det er jeg enig med deg i! Det er lettere å skylde på andre enn å ta ansvar.

Skrevet

jepp, og jeg tror det er litt forsøk på ansvarsfraskrivelse på gang idag gitt.. *flirer*

det er så mye enklere å skylde på andre for at ting endrer seg, å tenke tanken på at en selv og sine "like" kan ha noe med det å gjøre er jo bare reint ut ekkelt.. :ler:

Skrevet

Enig med deg atter en gang!

På den annen side, vi trenger å klage litt av og til, men det kan bli vel mye til tider.

Jeg er forresten en av dem som tok en liten pause, men jeg har funnet ut at jeg trives på KG og kommer nok til å bli her en stund til. Så får jeg prøve å bidra til at det fortsetter å være et greit sted å være.

Skrevet

helt klart godt å klage litt, men det kan også være greit å ta litt pause fra klaginga, det er liksom ikke så lenge siden hele kg sto på hode pga akkurat samme sak.. litt for kort tid siden for min del.

må spre litt på det liksom, ellers blir det jo bare håpløst miljø her. :ler:

og som du sier, de av oss som da altså velger å fortsette å være her, får ta vår del av ansvaret for å prøve å gjøre det til ett ålreit sted å være også.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Har de mistet så mange da? Som flere påpeker her har det jo kommet stadig nye, og noen av de som meldte seg ut bla for å melde seg inn i et annet forum har jo kommet tilbake og/eller blitt på begge plasser! Lenge siden jeg leste på "konkurenten" (eller det heter vel morgana nå) men det virker liksom litt kjedelig der inne Noe er det ihvertfall som jeg ikke liker der inne - derfor har jeg heller ikke meldt meg inn.

Her på KG er det liv, alt ettersom folk gjør det til, MEN den siste tiden har det vært litt "flaut" med innlegg - skyldes kanskje at folk flater ut i innfluensa

Endret av Silmarill
Gjest Gjest 1
Skrevet
Skal menn med slips i Orkla vurdere hvordan et moderne kvinneforum skal utvikle seg og leve?

Ville det ha vært enklere om de ikke hadde hatt slips?

Kvinnene/brukerne her bør også lære seg at når flertallet har skreket seg til gjesteforbud, er det temmelig inkonsekvent å rope etter gjester i dårlige tider. Svingende ubestemmelighet er lite sjarmerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...