Gjest Winza Skrevet 28. september 2018 #5721 Del Skrevet 28. september 2018 @_popcorn_ får dagens fordi hun er veldig hyggelig og grei, håper hun blir værende på kg i en lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. september 2018 #5722 Del Skrevet 28. september 2018 aww, takk Har ikke tenkt å stikke av med det første iallefall 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 30. september 2018 #5723 Del Skrevet 30. september 2018 @Ichiko får dagens fordi hun er så utrolig hyggelig og hun bidrar veldig med humor og hygge på kg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 30. september 2018 #5724 Del Skrevet 30. september 2018 18 minutter siden, Winza said: @Ichiko får dagens fordi hun er så utrolig hyggelig og hun bidrar veldig med humor og hygge på kg 😄 Og det sier du! 😃 Tusen takk for rose, her er til deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. september 2018 #5725 Del Skrevet 30. september 2018 @Hoppetaujenta får dagens rose i dag også, men i dag offentliggjør jeg det her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2018 #5726 Del Skrevet 30. september 2018 ...tusentakk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 30. september 2018 #5727 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg vil gi dagens rose til @Winza, rett og slett fordi han er så innmari flink til å gi andre ros her inne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. oktober 2018 #5728 Del Skrevet 1. oktober 2018 På 30.9.2018 den 16.28, vintage skrev: Jeg vil gi dagens rose til @Winza, rett og slett fordi han er så innmari flink til å gi andre ros her inne Tusen takk, jeg trengte dette nå Tusen takk 😄 Du virker hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #5729 Del Skrevet 4. oktober 2018 @Stueloff får dagens fordi hun er så hyggelig og grei, hun er veldig kjekk å prate med 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 4. oktober 2018 #5730 Del Skrevet 4. oktober 2018 58 minutter siden, Winza said: @Stueloff får dagens fordi hun er så hyggelig og grei, hun er veldig kjekk å prate med 😄 Tusen takk! Gir deg en blå 🌹 tilbake fordi du er unik 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. oktober 2018 #5731 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg gir de siste 3 dagers roser til @Moondance @Salka @vintage og @RødeDrage fordi de er så utrolig hyggelig 😄 Jeg har fått veldig sansen for alle 4, det er brukere som de som gjør et forum om til et kjekt og hyggelig forum Dere er awesome alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 13. oktober 2018 #5732 Del Skrevet 13. oktober 2018 13 minutter siden, Winza skrev: Jeg gir de siste 3 dagers roser til @Moondance @Salka @vintage og @RødeDrage fordi de er så utrolig hyggelig 😄 Jeg har fått veldig sansen for alle 4, det er brukere som de som gjør et forum om til et kjekt og hyggelig forum Dere er awesome alle sammen Tusen takk, @Winza så hyggelig. Sender deg også en bukett med roser, for du er helt awesome du også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. oktober 2018 #5733 Del Skrevet 17. oktober 2018 @Stifen og @smalls for bearing it all Vet ikke hvorfor jeg ikke får markert dere selv om jeg bruker @. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. oktober 2018 #5734 Del Skrevet 17. oktober 2018 3 minutter siden, Wonders skrev: @Stifen og @smalls for bearing it all Vet ikke hvorfor jeg ikke får markert dere selv om jeg bruker @. Mener du @Silfen? @smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. oktober 2018 #5735 Del Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Mener du @Silfen? @smalls Ja, at det ikke går forstår jeg bare ikke...@smalls @Silfen @smalls Så går det, så går det ikke. Veldig ustabil funksjon. Beklager jeg tagger i hytt og pine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. oktober 2018 #5736 Del Skrevet 17. oktober 2018 2 minutter siden, Wonders skrev: Ja, at det ikke går forstår jeg bare ikke...@smalls @Silfen @smalls Så går det, så går det ikke. Veldig ustabil funksjon. Beklager jeg tagger i hytt og pine. Bruker du mobil eller PC? På mobil her så må jeg skrive @ og så et mellomrom Hm nå funker det plutselig ikke her heller 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. oktober 2018 #5737 Del Skrevet 17. oktober 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Bruker du mobil eller PC? På mobil her så må jeg skrive @ og så et mellomrom Hm nå funker det plutselig ikke her heller 🤔 pc nå. @Winza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. oktober 2018 #5738 Del Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, Wonders skrev: pc nå. @Winza Virket nå i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. oktober 2018 #5739 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg gir dagens til @Stueloff fordi hun er den hun er, tvers igjennom snill og hyggelig 😄 Det er en glede å prate med henne, jeg er glad det eksisterer folk som henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 21. oktober 2018 #5740 Del Skrevet 21. oktober 2018 3 hours ago, Winza said: Jeg gir dagens til @Stueloff fordi hun er den hun er, tvers igjennom snill og hyggelig 😄 Det er en glede å prate med henne, jeg er glad det eksisterer folk som henne Tusen takk for fine ord, Winza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå