Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Skrevet

@PussLe! får dagens :dagens-rose: fordi hun er så hyggelig :) Hun er alltid positiv og hyggelig, jeg setter stor pris på å ha henne på kg 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

@PussLe! får dagens :dagens-rose: fordi hun er så hyggelig :) Hun er alltid positiv og hyggelig, jeg setter stor pris på å ha henne på kg 😄

Er ikke en kvinne enda, har jo faktisk vært hos lege for å diskutere mulighetene for skjønnskifte osv men kom fram til at jeg ikke er i det stadiet enda. Men jeg identifiserer meg jo som en kvinne da, så tusen hjertelig takk for fine ord koselig å høre :) 

• 2 uker senere...
Skrevet

Mange tusen takk skal du ha, Wonders... :yvonne:

• Liker 2
Skrevet

@Stella Rose  @An0nymBruker @Rumle   for å holde denne tråden levende. Tror ikke jeg klarte å legge til annet enn den første brukeren her, men sender blomst uansett. Rose eller annen blomst. 

d89a303b3451710ba7849fb97369896c.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

@Moondance får dagens :dagens-rose: fordi hun er den på kg jeg føler meg tryggest på å prate med, jeg kan prate med henne om alt og det betyr veldig mye for meg at jeg har henne å kunne prate med :hjerte: Du er en veldig hyggelig og snill person, alle burde hatt en venn som deg :klemmer:

Endret av Winza
Gjest Stella Rose
Skrevet
8 minutter siden, Wonders skrev:

@Stella Rose  @An0nymBruker @Rumle   for å holde denne tråden levende. Tror ikke jeg klarte å legge til annet enn den første brukeren her, men sender blomst uansett. Rose eller annen blomst. 

d89a303b3451710ba7849fb97369896c.jpg

Takk, det var da svært hyggelig :blomst: En tilbake til deg

images?q=tbn:ANd9GcRPcsd5Ffj-5SeEU7HkzLt

Skrevet
Akkurat nå, PussLe! skrev:

@Winza @Hoppetaujenta @wonders 

Flotte mennesker dere er :) 

Takk det samme, du sprer mye positivitet på kg 😄 

Jeg tagger @Hoppetaujenta så hun ser meldingen din, hun blir nok glad :) 

Skrevet

Ja, det ble jeg. :) 
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på en gråværsonsdag, PussLe...med Winza som helper. :goodbye: 

Skrevet
26 minutter siden, PussLe! skrev:

@Winza@Hoppetaujenta@Wonders

Flotte mennesker dere er :) 

Hvordan får du til å få alle blå??? Jeg driver å øver på dette her; 

Gjest Lexie Grey
Skrevet
30 minutter siden, Winza skrev:

@Moondance får dagens :dagens-rose: fordi hun er den på kg jeg føler meg tryggest på å prate med, jeg kan prate med henne om alt og det betyr veldig mye for meg at jeg har henne å kunne prate med :hjerte: Du er en veldig hyggelig og snill person, alle burde hatt en venn som deg :klemmer:

Åååååå, tusen takk @Winza:klemmer: Det betydde mye å lese, nå ble jeg glad 😄 Det varmet mitt hjerte ❤ 

Du får dagens rose av meg tilbake fordi du gjør KG til et hyggelig sted, sprer positivitet og glede, og er en så snill og godhjertet person. Vi trenger flere som deg! Værsågod :lillesky2:

Gjest Konditorfrue
Skrevet

Jeg kom inn på forumet tidligere i år,og mange fine folk her,men ulla ullsokk får 🌹 rosen fra meg.klok og reflektert dame 👍

Skrevet
4 minutter siden, Konditorfrue skrev:

Jeg kom inn på forumet tidligere i år,og mange fine folk her,men ulla ullsokk får 🌹 rosen fra meg.klok og reflektert dame 👍

@Ulla Ullsokk

Tagger henne så hun ser det, er forøvrig enig med deg :) 

Skrevet
2 timer siden, Wonders skrev:

Hvordan får du til å få alle blå??? Jeg driver å øver på dette her; 

Skriv navnet til de rett etterpå med @

Skrevet
56 minutter siden, PussLe! skrev:

Skriv navnet til de rett etterpå med @

@PussLe! det er ikke alltid det virker, så da sitter jeg å klør meg i hue:skravle:

Skrevet
5 timer siden, Konditorfrue skrev:

5 timer siden, Winza skrev:

@Ulla Ullsokk

Tagger henne så hun ser det, er forøvrig enig med deg :) 

Ååå, nå ble jeg litt rørt! Tusen takk! ❤️ 

Skrevet (endret)
1 time siden, Stella Rose skrev:

Jeg vil gi dagens rose til @Jerry Lee og det  kun fordi du er deg :hjerte: :dagens-rose: :hug:

Å...tusen takk, venn.  Du varmer meg.   En  :dagens-rose:  tilbake til deg.  :hug:

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Moondance skrev:

Åååååå, tusen takk @Winza:klemmer: Det betydde mye å lese, nå ble jeg glad 😄 Det varmet mitt hjerte ❤ 

Du får dagens rose av meg tilbake fordi du gjør KG til et hyggelig sted, sprer positivitet og glede, og er en så snill og godhjertet person. Vi trenger flere som deg! Værsågod :lillesky2:

:hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...