Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag skal jeg dele ut en rose helt vilkårlig. Hmmm hmmm... hvem skal få den? JO, jeg vet! La oss si den brukeren som ligger på... 39'de plass på listen over "antall innlegg sortert synkende".

*må løpe ut og sjekke hvem det er*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg dele ut en rose helt vilkårlig. Hmmm hmmm... hvem skal få den? JO, jeg vet! La oss si den brukeren som ligger på... 39'de plass på listen over "antall innlegg sortert synkende".

*må løpe ut og sjekke hvem det er*

Kveldsvisitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir sjelden (har jeg gjort det før?) roser i denne tråden, men så til min forskrekkelse at Tjorven gav meg en rose for nesten en måned siden, så hun får en hel bukett med roser tilbake som takk!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir sjelden (har jeg gjort det før?) roser i denne tråden, men så til min forskrekkelse at Tjorven gav meg en rose for nesten en måned siden, så hun får en hel bukett med roser tilbake som takk!

Tusen takk! Det var utrolig hyggelig! :D Setter pris på slike ting jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Barbie fortjener en rose fordi hun har fått ny "barnerumpe mann"...

(Trenger noe som stikker) :sjarmor:

Og gir en rose til hver av Glammy og Suz ... for å gratulere med ny sekt!

:blomst_opp: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
:hoppe: Takk Bille!!! Som sagt, det er en ganske åpe sekt, så det er bare å henge seg på! Sender rosa glatt videre til Gyldenløwe, jeg, som har vært på jobbintervju idag!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Lasse da, du kan vel få en rose av meg du også, kjære folk! Trodde bare ikke du var så interessert i å få roser av meg jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Glammy! :hjerter:

Jeg vil gjerne få gi roser til alle som var snille og tenkte på meg når jeg hadde jobbintervju idag. Dere er best, alle sammen! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...