Cid Skrevet 13. april 2023 #7041 Del Skrevet 13. april 2023 Jeg gir dagens til @SVK fordi han alltid er så hyggelig mot alle Han ser det beste i alle og virket rett og slett som en kjernekar 😃 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april 2023 #7042 Del Skrevet 13. april 2023 Vikarsykepleier skrev (På 5.4.2023 den 17.20): Du har alltid så vettuge svar, @Andro , det er ofte noe nytt å lære av svarene dine. I tillegg svarer du alltid på en hyggelig måte. Godt at du deltar her på KG 🌼 Kult profilbilde, måtte se litt nøye før jeg så hva det var 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. april 2023 #7043 Del Skrevet 13. april 2023 13 minutter siden, Cid said: Jeg gir dagens til @SVK fordi han alltid er så hyggelig mot alle Han ser det beste i alle og virket rett og slett som en kjernekar 😃 Tusen takk og samme tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. april 2023 #7044 Del Skrevet 13. april 2023 Cid skrev (43 minutter siden): Jeg gir dagens til @SVK fordi han alltid er så hyggelig mot alle Han ser det beste i alle og virket rett og slett som en kjernekar 😃 Enig, kjerneste karen på KG 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april 2023 #7045 Del Skrevet 13. april 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Enig, kjerneste karen på KG 😊 Cassidy Tvillingene er enige.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april 2023 #7046 Del Skrevet 13. april 2023 Cid skrev (2 timer siden): Jeg gir dagens til @SVK fordi han alltid er så hyggelig mot alle Han ser det beste i alle og virket rett og slett som en kjernekar 😃 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. april 2023 #7047 Del Skrevet 13. april 2023 3 hours ago, Boetica said: Enig, kjerneste karen på KG 😊 Tusen takk og samme tilbake ! 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene er enige.🥰🥰 Tusen takk og samme tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april 2023 #7048 Del Skrevet 13. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Tusen takk og samme tilbake ! Tusen takk og samme tilbake! Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april 2023 #7049 Del Skrevet 15. april 2023 @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden får dagens rose Flotte, reflekterte og gode mennesker, er dere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april 2023 #7050 Del Skrevet 15. april 2023 Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Otheaog @MaskinførerDere er våre bestevenner her inne, og dere gjør at CC-Gutten og CC-Jenten trives her inne på KG, og vi er veldig glade i dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2023 #7051 Del Skrevet 15. april 2023 Athena Freyja skrev (22 minutter siden): @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden får dagens rose Flotte, reflekterte og gode mennesker, er dere. Tusen takk! Det kjenner jeg at jeg satte veldig pris på å høre i dag☺️💙 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april 2023 #7052 Del Skrevet 15. april 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Tusen takk! Det kjenner jeg at jeg satte veldig pris på å høre i dag☺️💙 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. april 2023 #7053 Del Skrevet 15. april 2023 Athena Freyja skrev (48 minutter siden): @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden får dagens rose Flotte, reflekterte og gode mennesker, er dere. Så hyggelig! Tusen takk Athena 🥰 Håper du får en fin dag! Og takk det samme. 🌹tilbake til deg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april 2023 #7054 Del Skrevet 15. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Så hyggelig! Tusen takk Athena 🥰 Håper du får en fin dag! Og takk det samme. 🌹tilbake til deg ☺️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april 2023 #7055 Del Skrevet 15. april 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden får dagens rose Flotte, reflekterte og gode mennesker, er dere. 100% enig! ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. april 2023 #7056 Del Skrevet 15. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Otheaog @MaskinførerDere er våre bestevenner her inne, og dere gjør at CC-Gutten og CC-Jenten trives her inne på KG, og vi er veldig glade i dere. Åå. 🥹 Emblaen sender en rose tilbake. ❤️ Veldig glad i dere. 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april 2023 #7057 Del Skrevet 15. april 2023 Cid skrev (2 timer siden): 100% enig! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april 2023 #7058 Del Skrevet 15. april 2023 Embla Othea skrev (4 timer siden): Åå. 🥹 Emblaen sender en rose tilbake. ❤️ Veldig glad i dere. 🧡 Tusen Hjertelig Takk, Cassidy Tvillingene er også veldig glade i deg Emblaen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. april 2023 #7059 Del Skrevet 15. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Otheaog @MaskinførerDere er våre bestevenner her inne, og dere gjør at CC-Gutten og CC-Jenten trives her inne på KG, og vi er veldig glade i dere. Tusen takk dette varmet 🙂❤️❤️ @Ciaran og Ciara er også mine bestevenner sammen med @Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april 2023 #7060 Del Skrevet 15. april 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk dette varmet 🙂❤️❤️ @Ciaran og Ciara er også mine bestevenner sammen med @Embla Othea Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er veldig glade i deg Maskinfører.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå