Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (38 minutter siden):

Jeg vil gi noen roser i dag. Første rosebuketten gir jeg til @skruf Jeg har ikke snakket noe særlig i disse trådene, men leser dem mer enn hva jeg deltar, og du har mer enn nok med ditt, men er likevel så snill og hjelpsom med alle i håndarbeidstrådene. Du forklarer så forståelig for alle hvordan man gjør det man måtte lure på.  Fantastisk fin dame :nikke:

Andre buketten gir jeg til @Agent smith Du bringer så mye humor og gudene vet hvor du henter det hen, men er så morsomt å lese såpeoperaen din f.eks.

Enig! :hoppe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ford3000 skrev (13 minutter siden):

Haha, takk! 🥰❤️ Er ikke så fantastisk egentlig, men hyggelig kan jeg stå bak! :D Lett å være hyggelig i denne delen av KG når det er så mange flotte folk her inne! 🥰

Enig med dem. Du er hysterisk morsom 😂

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (12 minutter siden):

Enig med dem. Du er hysterisk morsom 😂

Takk det samme! :D  Kunne tenkt å gi roser til alle sammen jeg! :D 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (20 minutter siden):

Takk det samme! :D  Kunne tenkt å gi roser til alle sammen jeg! :D 

Stort sett alle på sosioprat fortjener en rose, tenker jeg. 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 timer siden):

Jeg vil gi noen roser i dag. Første rosebuketten gir jeg til @skruf Jeg har ikke snakket noe særlig i disse trådene, men leser dem mer enn hva jeg deltar, og du har mer enn nok med ditt, men er likevel så snill og hjelpsom med alle i håndarbeidstrådene. Du forklarer så forståelig for alle hvordan man gjør det man måtte lure på.  Fantastisk fin dame :nikke:

Andre buketten gir jeg til @Agent smith Du bringer så mye humor og gudene vet hvor du henter det hen, men er så morsomt å lese såpeoperaen din f.eks.

Enig ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 timer siden):

Stort sett alle på sosioprat fortjener en rose, tenker jeg. 🥰

Ja enig ☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Sola de skrev (På 26.1.2023 den 10.47):

Takk🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi ei rose til dem som er aktive i tråden "Ut av et voldelig forhold. Kan vi med erfaring hjelpe?"( Opplysning: En tråd jeg deltok i, ble tilfeldigvis slått sammen med den nylig, så det er ikke for å skryte av meg selv, altså.)

Men det er en viktig tråd, som faktisk kan redde liv. ❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartfugl skrev (9 timer siden):

Jeg vil gi ei rose til dem som er aktive i tråden "Ut av et voldelig forhold. Kan vi med erfaring hjelpe?"( Opplysning: En tråd jeg deltok i, ble tilfeldigvis slått sammen med den nylig, så det er ikke for å skryte av meg selv, altså.)

Men det er en viktig tråd, som faktisk kan redde liv. ❤️

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rose går til forumlillesøsteren og forumlillebroren min @Ciaran og Ciara:roser: Jeg gleder meg til å snakke med dere hver eneste dag og dere er så utrolig herlige, morsomme og sterke begge to. :klemmer:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Min rose går til forumlillesøsteren og forumlillebroren min @Ciaran og Ciara:roser: Jeg gleder meg til å snakke med dere hver eneste dag og dere er så utrolig herlige, morsomme og sterke begge to. :klemmer:

Cassidy Tvillingene sier Tusen Hjertelig Takk til deg forumstoresøsteren vår @Embla OtheaVi digger deg, Og vi elsker å snakke med deg her hver eneste dag. Du er en fin jente og en god forumvenn.♥️♥️:klem3::klem3::gruppeklem::gruppeklem:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene sier Tusen Hjertelig Takk til deg forumstoresøsteren vår @Embla OtheaVi digger deg, Og vi elsker å snakke med deg her hver eneste dag. Du er en fin jente og en god forumvenn.♥️♥️:klem3::klem3::gruppeklem::gruppeklem:

:gruppeklem: Jeg er glad i dere selv om jeg gir dere mye visuell bank. :boksing:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

:gruppeklem: Jeg er glad i dere selv om jeg gir dere mye visuell bank. :boksing:

Cassidy Tvillingene er også glade i deg, og vi vet at forumstoresøstre skal gi forumlillebrødre og forumlillesøstre visuell bank.😉😉🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Cid For vi synes at det var dumt og trist det som skjedde her på Sosial prat i går kveld. Men vi er ikke sinte på deg, vi ser fortsatt på deg som en forumsvenn. Og vi håper at du fortsatt vil være venner med oss. Og hvis vi skrev noe som såret deg under den opphetede diskusjonen, så ber vi om unnskyldning for det.:rose::rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Cid For vi synes at det var dumt og trist det som skjedde her på Sosial prat i går kveld. Men vi er ikke sinte på deg, vi ser fortsatt på deg som en forumsvenn. Og vi håper at du fortsatt vil være venner med oss. Og hvis vi skrev noe som såret deg under den opphetede diskusjonen, så ber vi om unnskyldning for det.:rose::rose:

Det setter nok @Cid pris på 😊👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Det setter nok @Cid pris på 😊👍

Cassidy Tvillingene vil bare at alt skal være bra mellom oss og Cid.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (20 timer siden):

:klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...