Gjest Winza Skrevet 22. august 2018 #5701 Del Skrevet 22. august 2018 @PussLe! får dagens fordi hun er så hyggelig Hun er alltid positiv og hyggelig, jeg setter stor pris på å ha henne på kg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 22. august 2018 #5702 Del Skrevet 22. august 2018 Akkurat nå, Winza skrev: @PussLe! får dagens fordi hun er så hyggelig Hun er alltid positiv og hyggelig, jeg setter stor pris på å ha henne på kg 😄 Er ikke en kvinne enda, har jo faktisk vært hos lege for å diskutere mulighetene for skjønnskifte osv men kom fram til at jeg ikke er i det stadiet enda. Men jeg identifiserer meg jo som en kvinne da, så tusen hjertelig takk for fine ord koselig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. august 2018 #5703 Del Skrevet 30. august 2018 (endret) @Hoppetaujenta Endret 30. august 2018 av Wonders 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2018 #5704 Del Skrevet 30. august 2018 Mange tusen takk skal du ha, Wonders... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 #5705 Del Skrevet 5. september 2018 @Stella Rose @An0nymBruker @Rumle for å holde denne tråden levende. Tror ikke jeg klarte å legge til annet enn den første brukeren her, men sender blomst uansett. Rose eller annen blomst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #5706 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) @Moondance får dagens fordi hun er den på kg jeg føler meg tryggest på å prate med, jeg kan prate med henne om alt og det betyr veldig mye for meg at jeg har henne å kunne prate med Du er en veldig hyggelig og snill person, alle burde hatt en venn som deg Endret 5. september 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 5. september 2018 #5707 Del Skrevet 5. september 2018 8 minutter siden, Wonders skrev: @Stella Rose @An0nymBruker @Rumle for å holde denne tråden levende. Tror ikke jeg klarte å legge til annet enn den første brukeren her, men sender blomst uansett. Rose eller annen blomst. Takk, det var da svært hyggelig En tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 5. september 2018 #5708 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) @Winza@Hoppetaujenta@Wonders Flotte mennesker dere er Endret 5. september 2018 av PaN Slet litt med å legge navnene inn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #5709 Del Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, PussLe! skrev: @Winza @Hoppetaujenta @wonders Flotte mennesker dere er Takk det samme, du sprer mye positivitet på kg 😄 Jeg tagger @Hoppetaujenta så hun ser meldingen din, hun blir nok glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2018 #5710 Del Skrevet 5. september 2018 Ja, det ble jeg. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på en gråværsonsdag, PussLe...med Winza som helper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 #5711 Del Skrevet 5. september 2018 26 minutter siden, PussLe! skrev: @Winza@Hoppetaujenta@Wonders Flotte mennesker dere er Hvordan får du til å få alle blå??? Jeg driver å øver på dette her; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 5. september 2018 #5712 Del Skrevet 5. september 2018 30 minutter siden, Winza skrev: @Moondance får dagens fordi hun er den på kg jeg føler meg tryggest på å prate med, jeg kan prate med henne om alt og det betyr veldig mye for meg at jeg har henne å kunne prate med Du er en veldig hyggelig og snill person, alle burde hatt en venn som deg Åååååå, tusen takk @Winza! Det betydde mye å lese, nå ble jeg glad 😄 Det varmet mitt hjerte ❤ Du får dagens rose av meg tilbake fordi du gjør KG til et hyggelig sted, sprer positivitet og glede, og er en så snill og godhjertet person. Vi trenger flere som deg! Værsågod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konditorfrue Skrevet 5. september 2018 #5713 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg kom inn på forumet tidligere i år,og mange fine folk her,men ulla ullsokk får 🌹 rosen fra meg.klok og reflektert dame 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #5714 Del Skrevet 5. september 2018 4 minutter siden, Konditorfrue skrev: Jeg kom inn på forumet tidligere i år,og mange fine folk her,men ulla ullsokk får 🌹 rosen fra meg.klok og reflektert dame 👍 @Ulla Ullsokk Tagger henne så hun ser det, er forøvrig enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 5. september 2018 #5715 Del Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, Wonders skrev: Hvordan får du til å få alle blå??? Jeg driver å øver på dette her; Skriv navnet til de rett etterpå med @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2018 #5716 Del Skrevet 5. september 2018 56 minutter siden, PussLe! skrev: Skriv navnet til de rett etterpå med @ @PussLe! det er ikke alltid det virker, så da sitter jeg å klør meg i hue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 5. september 2018 #5717 Del Skrevet 5. september 2018 5 timer siden, Konditorfrue skrev: Jeg kom inn på forumet tidligere i år,og mange fine folk her,men ulla ullsokk får 🌹 rosen fra meg.klok og reflektert dame 👍 5 timer siden, Winza skrev: @Ulla Ullsokk Tagger henne så hun ser det, er forøvrig enig med deg Ååå, nå ble jeg litt rørt! Tusen takk! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 5. september 2018 #5718 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg vil gi dagens rose til @Jerry Lee og det kun fordi du er deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. september 2018 #5719 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) 1 time siden, Stella Rose skrev: Jeg vil gi dagens rose til @Jerry Lee og det kun fordi du er deg Å...tusen takk, venn. Du varmer meg. En tilbake til deg. Endret 5. september 2018 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #5720 Del Skrevet 5. september 2018 7 timer siden, Moondance skrev: Åååååå, tusen takk @Winza! Det betydde mye å lese, nå ble jeg glad 😄 Det varmet mitt hjerte ❤ Du får dagens rose av meg tilbake fordi du gjør KG til et hyggelig sted, sprer positivitet og glede, og er en så snill og godhjertet person. Vi trenger flere som deg! Værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå