Gå til innhold

Klær på trening

Gjest Husmora

Anbefalte innlegg

Gjest Husmora

Jeg syns ikke det er så lekkert med store svettemerker på klærne, derfor er det kjekt med min Adidas bukse og en innsvinget men ikke helt tettsittende topp når jeg trener.

Nå skal jeg bynne på Spenst og ser jo at folket der bruker helt annen type klær, får man kjøpt noe ala det på Kapp Ahl eller Lindex? (har ikke H&M her, og orker ikke bestille uten å få prøvd) Jeg syns de syntet toppene de selger på Spenst får så dårlig lukt etterhvert, vanskelig å få de skikkelig ren.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke helt liker det snobberiet som er på Spenst her hvor jeg bor, men utvalget av treningsstudioer er ikke så stort akkurat, selv om jeg kan tenke meg å trene mest med vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med treningstøyet du har fra før? Hvis du liker det og det fungerer, hva er da vitsen med å bytte til noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom både HM, Lindex, Cubus og Kaphall for å kjøpe nye treningsklær. Men fant ingenting :sur:

Lindex hadde treningsklærne ved nattklærne, og det var vel en grunn til det. De som ut som pysjamaser.. Kaphall har ikke treningsklær, Cubus har kun bomullsklær.

Så, jeg måtte til G-sport. Dyrt, men det er vel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på spenst, og min adidasbukse funker fint. Bruker ikke de "typiske" spenst klærne, og ingen titter rart på meg av den grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmora

Buksa mi er forsåvidt grei nok, men jeg må uansett ha nye topper (har bare en høvelig topp nå). Vanlige t-skjorter er jeg ikke glad i, syns de blir for store, så jeg vil ha noe innsvingete topper som ikke er heeelt tettsittende. Skal gå å sjekke sportsbutikkene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...