Gå til innhold

Uadressert reklame - nei takk!

Nightingale

Anbefalte innlegg

Om man bor i Oslo og får reklame fra Aftenpostens bud og ikke er abonnent så kan man jo alltids begynne å levere det tilbake foran døren (hovedeninngangen) ved Postgirobygget om det passer seg slik.

Om en 400-500 gjør det hver dag så får man nok se resultater ganske snart.

Det var en god idè!! :ler:

Skulle ønske jeg hadde noe sted jeg kunne levere tilbake reklamen...

For det er så vanvittig irriterende!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest *Fearchara*

Jeg anskaffet meg en sånn lapp da vi flyttet ifjor. Det gikk vel en uke eller to hvor vi fikk reklamen før det sluttet. Og det er en befrielse å slippe all den drittreklamen og vi har god plass i papirsøpla. Lurer jeg på kampanjer hos Obs, Kid, Princess + + så har de kampanjeavisene sine på nett :)

Nå som jeg ikke bor i blokk lenger så slipper jeg den elendige reklamen på dørmatta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...
Gjest Raptuza

Lappen vår ramla av i sommar og vi hadde reklame i et halvt års tid. Men fekk opp ny. Mannen min var litt sorry, men eg er glad for papirdunken vår er ikkje konstant full lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte en slik lapp for tre ukeer siden,og det virker! Superdeilig å slippe all reklamen og å slippe konstant overfylt papircontainer!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Lappen fungerer veldig bra hos oss. Tror ikke vi har fått en eneste reklame siden den ble hengt opp :) Har heller aldri opplevd å få reklame på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har svart her før, men siden da har vi flyttet. Vi har lapp på postkassen og vi har aldri fått uadressert reklame i postkassen. Siden vi ikke bor i blokk lenger har vi heller ikke noe problem med reklame foran døra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lapp fungerer, og gjorde der vi bodde før også.

Savner de hysterisk morsomme pjus-katalogene litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god idè!! :ler:

Skulle ønske jeg hadde noe sted jeg kunne levere tilbake reklamen...

For det er så vanvittig irriterende!! :frustrert:

Du kan alltids returnere den til avsender i en ufrankert konvolutt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brokkoli

bruker å finne masse reklameblader og sånt som har lurt seg inn imellom avisene.. så den lappen fungerer ikke sånn kjempebra, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brokkoli - lappen fungerer nok mot vanlig reklame, men aviser har egne reklameinnstikk som vil følge med når du får avisen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brokkoli

nei det er ikke avisreklame, det er sånne helt vanlige reklameblader. kan være alt mulig, interiør og el-kjøp og hvasomhelst. avisene er brettet også ligger det reklame inni der, ikke i selve avisen.

dumme posten. som forresten har vært ufordragelig treg i det siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ok. Jeg vet at noen aviser opererer med reklame inni, slik du nevner, og at det er noe man får fordi man abonnerer på avisen. Jeg tenkte det kanskje var noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våre fungerer helt fint! Funket ikke de første dagene, men da kom postmannen en gang med en pakke og da sa han at han ikke la merke til dem med en gang og beklaget i tillegg! Veldig hyggelig (ikke at jeg trengre ham å beklage eller noe, men at lappene faktisk fungerer!)

Men det er nesten trist nå, hver gang det er noe i postkassen, er det bare regninger.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest Catwoman

Min lapp fungerer - og det er helt fantastisk :) Slipper og gå innom papirsøpledunken på turen fra postkassa, sånn som jeg gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ikke reklame på trappa, og lappen på postkassa fungerer utmerket. Så godt at jeg må bestille IKEA-katalogen manuelt, men det gjør jo ingenting, jeg sparer meg MASSE.

En og annen fulldistribuert gratisavis kommer jo, pluss noe adressert reklame, vi har absolutt ikke problem med å få "nok" papirsøppel likevel, men slipper i alle fall stooore bunker på spisebordet (som står rett innenfor gangdøra, og derfor lett er stedet hvor vi legger posten når vi kommer inn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Vår funker, takk og lov for det. Jeg holdt på å bli sprø da vi bodde i blokk og ikke hadde muligheten til å reservere oss mot reklame (de la reklamen på dørmatta uansett). Har også sagt opp avisen da de også ble fulle av reklamemagasiner etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...