Edie Skrevet 21. februar 2003 #21 Del Skrevet 21. februar 2003 Fikk bare med meg tre f'er jeg da... De f'ene i "of" ble borte for meg...... huff og huff.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 21. februar 2003 #22 Del Skrevet 21. februar 2003 Snålt...... :-? Jeg kom bare til 3 jeg også! :oops: Dette var rare greier.... Hvorfor er det sånn tro?? Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 22. februar 2003 #23 Del Skrevet 22. februar 2003 fikk med meg alle 6 Fène på første men ikke spørr hva som sto i teksten.....Den ble ikke lest ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 25. februar 2003 #24 Del Skrevet 25. februar 2003 jeg fant seks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. februar 2003 #25 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg talte også bare tre første gangen... :oops: Det var selvfølgelig disse of-ene jeg ikke fikk med meg. Jeg har en teori om hvorfor... Når jeg teller, lester jeg teksten, og of blir jo ikke uttalt med f på engelsk, nærmere [åvv] (kan ikke lydspråk, så det er sikkert feil). Min teori er at jeg teller reint uttalte f-er, men ikke f-ene i of, da disse ligger nærmer v i uttale. Kun en teori, da... :blunke: Tenkte det samme... damn, har scort 142 på vanlig IQ-test, men her klarte jeg bare å se 3 f'er! Surt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turvid Skrevet 1. mars 2003 #26 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg fant 3.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #27 Del Skrevet 2. april 2003 Mærkeli test... Fant 5 første gang, men bare tre på andre runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 3 Skrevet 3. april 2003 #28 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg er sjelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. april 2003 #29 Del Skrevet 4. april 2003 Fant 4 F'er jeg, dvs en av "of'ene." De to andre så jeg ikke før jeg hadde sett svarer. Innrømmer at heller ikke leste særlig mye av hva som sto der, bare scannet etter F'er. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 5. april 2003 #30 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg var litt flink klarte 4 Men måtte sjekke da det skulle være 6!! POKKER OG kan verken telle eller lese. Ps det er hemmelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. april 2003 #31 Del Skrevet 5. april 2003 Tar du denne er du god........... De som teller alle seks i første forsøk er geniale. Tre er normalt, fire er sjeldent. Takk, Lasse!! Jeg telte nemlig seks med en gang! Jeg VET jeg er genial, du trenger ikke fortelle det, men det er jo kult å få det bekrefta innimellom også, da.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. april 2003 #32 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg talte bare 3 første gang jeg også :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå