Mathias Skrevet 20. februar 2003 #1 Del Skrevet 20. februar 2003 Tar du denne er du god........... IQ-test på 20 sekunder. Test deg selv...denne er sprø! Denne testen tar deg 20 sekunder, men lager mos av alle andre tester! Tell hvor mange F'er det er i påfølgende tekst: FINISHED FILES ARE THE RE- SULT OF YEARS OF SCIENTIF- IC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS Gjort det? Ikke scroll ned før du har telt dem, ok?? Hvor mange fant du? Tre? Galt!!! Det er seks - tuller ikke heller! Les igjen!! (og sjekk så nedenfor) Hjernen din takler ikke 'F'ene i "OF". Kult, heh? De som teller alle seks i første forsøk er geniale. Tre er normalt, fire er sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. februar 2003 #2 Del Skrevet 20. februar 2003 Det var da som bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 20. februar 2003 #3 Del Skrevet 20. februar 2003 har gjort den før, men (tuller ikke) - jeg leste 6 første gang. Kanskje fordi jeg ikke "leste" hva som sto før etterpå og fokuserte på en og en bokstav. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. februar 2003 #4 Del Skrevet 20. februar 2003 Fanken og. Nå skulle jeg liksom skrive at jeg klarte det. Men utrolig nok... jeg telte 3 F'er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 20. februar 2003 #5 Del Skrevet 20. februar 2003 Pussige greier....jeg og tellte tre.......pokker og....men totalt merkelig...!!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2003 #6 Del Skrevet 20. februar 2003 Det der var rått!! Jeg leste bare tre F'er begge gangene jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. februar 2003 #7 Del Skrevet 20. februar 2003 Pokker ! Ikke si til Mensa at jeg ikke klarte det da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 20. februar 2003 #8 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg fant 6 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #9 Del Skrevet 20. februar 2003 Det syke er at jeg har sett den før, og jeg visste det var seks og fant dem likevel ikke. Jeg - en taper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. februar 2003 #10 Del Skrevet 20. februar 2003 Uffda, jeg ignorerte de of f `ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. februar 2003 #11 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg har sett den før for lenge siden da, men jeg klarte 6 på første forsøk nå. *puh* Ok da, så telte jeg 3 F`er første gang jeg så testen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. februar 2003 #12 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg telte saaakte...(kanskje juks det dah?)...og fant 6 på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. februar 2003 #13 Del Skrevet 20. februar 2003 jeg registrerte bare TO! pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 20. februar 2003 #14 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg telte saaakte... Det gjorde jeg også, for å være sikker på ikke å bli lurt :oops: . Men jeg fant bare 3 allikevel (ikke si det til noen, da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 20. februar 2003 #15 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg talte også bare tre første gangen... :oops: Det var selvfølgelig disse of-ene jeg ikke fikk med meg. Jeg har en teori om hvorfor... Når jeg teller, lester jeg teksten, og of blir jo ikke uttalt med f på engelsk, nærmere [åvv] (kan ikke lydspråk, så det er sikkert feil). Min teori er at jeg teller reint uttalte f-er, men ikke f-ene i of, da disse ligger nærmer v i uttale. Kun en teori, da... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. februar 2003 #16 Del Skrevet 20. februar 2003 Det der var rått!! Jeg leste bare tre F'er begge gangene jeg... Ja, gjorde jeg også! Rare greier ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 20. februar 2003 #17 Del Skrevet 20. februar 2003 fikk fire på første forsøk, men det tok tid før jeg fant de to siste, måtte tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 20. februar 2003 jeg tror det er fordi de andre f-ene står ved en i... da blir det kluss når de siste står ved o rent visuelt... eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. februar 2003 #19 Del Skrevet 20. februar 2003 Fikk alle 6, jeg. F i of er jo helt naturlig å få med seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 21. februar 2003 #20 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg telte 4 F'er jeg.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå