Gjest mata Skrevet 11. februar 2007 #21 Skrevet 11. februar 2007 (endret) Var dette en tråd som ...? Det er tragisk og mer er det vel ikke å si om saken? (til og med jeg vet hvem hun er, fordi jeg har lest SE og Hør, på venterommet hos legen, og jeg likte reklamen Hennes og Maurits kom med, hun hadde i alle fall noen former og var ikke en kopi av en erke-homo...) Men jeg vet ikke hva hun slet med og hva hun tenkte, og jeg synes det er bedritent å si at babyen hennes vil få det bedre uten henne. Å bæsje på henne nå, når hun aldri har vært til debatt her da hun var i livet, er ynkelig og patetisk. Innlegget er redigert. Mette - forumansvarlig Endret 11. februar 2007 av Mette
Bønna Skrevet 11. februar 2007 #22 Skrevet 11. februar 2007 Han skrev det samme som Exodus har gjort i sin siste setning på siste innlegg, men utdypet det sterkere. Uttalelser som det om et avdødt menneske man bare har sett på tv og lest om i ukeblader er motbydelig. Anna Nicole Smith hadde betennelse i hjertet da hun døde (det hadde vel Jan Werner også uten sammenligning forøvrig! http://www.nesteklikk.no/20070210/127645.html ← Jeg synes det er helt hårreisende, at kommentarer til det jeg har skrevet får bli stående, mens det jeg faktisk skrev har blitt slettet. Som en respons til dette gjentar jeg det jeg skrev. Jeg skrev at det mest sannsynlig var til dette spedbarnets beste at moren hennes døde. Innlegget er redigert. Mette - forumansvarlig
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. februar 2007 #23 Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeg synes det er helt hårreisende, at kommentarer til det jeg har skrevet får bli stående, mens det jeg faktisk skrev har blitt slettet. Som en respons til dette gjentar jeg det jeg skrev. Jeg skrev at det mest sannsynlig var til dette spedbarnets beste at moren hennes døde. Innlegget er redigert. Mette - forumansvarlig ← Ufattelig at du kan mene at en dødsårsak er bra i det hele tatt, uansett omstendigheter. Hun gikk jo på metadon i følge ryktene og døde av en overdose metadon. Hvem vet... kanskje hun var på vei til å skjerpe seg? Endret 11. februar 2007 av Frøken Titt
vivi Skrevet 11. februar 2007 #24 Skrevet 11. februar 2007 Gidder ikke spekulere i dødsårsaken hennes. Tragisk utfall av et liv uannsett. Men det jeg syns er helt forferdelig er kampen om den lille babyen hennes. 4 menn som som påberoper seg farsskapet. Den lille jenta arver vel noen milliarder har jeg lest. :icon_neutral: Mormoren hennes vil ha ansvaret for det lille barnebarnet sitt. Hun har mistet både dattersønn og datter på kort tid. Ikke rart hun gjerne vil ha hovedomsorgen for den lille. Og uten å kjenne noen av disse folka så er jeg, (kanskje veldig naiv?), i den tro at ei bestemor er den som elsker barnet uten de store baktanker
Fairytale Skrevet 11. februar 2007 #25 Skrevet 11. februar 2007 Jaja hun er borte, whatever. Så noen serien hennes eller? hu var jo klin gæern jo!!!... Men veldig leit med det lille barnet. Greit nok jeg er et rasshøl, men ungen har jeg medfølelse for... Men, se fra en annen side.... Kanskje ungen får det bedre nå???..... Ex.... ← Så typisk av en mann å dømme andre! Da serien ble spillt inn, så hadde hun problemer, noen som enhver utenom deg kunne se!
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. februar 2007 #26 Skrevet 11. februar 2007 Åhh, nå kommer det til å stå om Anna Nicola hver dag hvor man enn leser. Jada jeg skal drite å i lese.
Gjest lazuli Skrevet 12. februar 2007 #27 Skrevet 12. februar 2007 Uansett hvordan denne saken vris og vendes på er saken dypt tragisk. Mye kan sies og menes om fru Smith, men noe enkelt liv hadde hun neppe. Tankene mine går til den vesle jenta hennes, og til de som påtar seg oppgaven å ta seg av henne.
Gjest Miss Guided Skrevet 12. februar 2007 #28 Skrevet 12. februar 2007 Uansett hvordan denne saken vris og vendes på er saken dypt tragisk. Mye kan sies og menes om fru Smith, men noe enkelt liv hadde hun neppe. Tankene mine går til den vesle jenta hennes, og til de som påtar seg oppgaven å ta seg av henne. ← Støttes, og det er derfor jeg håper datteren får et bedre liv enn sin mor, jeg har aldri sagt at hun vil få det bedre uten sin mor.
Gjest Minimi Skrevet 13. februar 2007 #29 Skrevet 13. februar 2007 Her høres det ut som om det mest sannsynelig var et naturlig dødsfall.
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 #31 Skrevet 14. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168480 Man kan jo spekulere i dødsårsaken. ← Ikke på KG. Eller kan man det? :klø:
Gamle Alex Skrevet 14. februar 2007 #32 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Det kommer litt ann hvem det er tror jeg Jan Werner- Nei Anne Nicole Smith - Ja Endret 14. februar 2007 av Gamle Alex
Gjest Tanita Skrevet 15. februar 2007 #33 Skrevet 15. februar 2007 Jeg tror uansett at den egentlige årsaken vil forbli et mysterium, akkurat slik som det er med Marilyn Monroe sin død og -årsak. Ingen som vet helt sikkert.
Bønna Skrevet 15. februar 2007 #34 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Ufattelig at du kan mene at en dødsårsak er bra i det hele tatt, uansett omstendigheter. ← Jeg blir bare mer og mer provosert over KG-regimet. I det innlegget, som forumansvarlig gjentatte ganger har redigert, forklarte jeg hvorfor jeg mener det mest sannsynlig var til dette spedbarnets beste. Jeg skrev at dette fordi moren hennes, Dette mener jeg er en fordel for barnet. Og jeg skjønner ikke hvordan noe rasjonelt og vettugt menneske kan mene at mor er bra for barnet uansett. Endret 15. februar 2007 av Mette
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2007 #35 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg skrev at dette fordi moren hennes, Anna . Dette mener jeg er en fordel for barnet. Og jeg skjønner ikke hvordan noe rasjonelt og vettugt menneske kan mene at mor er bra for barnet uansett. ← Noe (aaaner ikke hva) sier meg at du har førstehånds erfaring med problemstillingen. Endret 15. februar 2007 av Mette
Bønna Skrevet 15. februar 2007 #36 Skrevet 15. februar 2007 Noe (aaaaner ikke hva) sier meg at du ikke har spesielt mye å fare med.
Hu i Svingen Skrevet 15. februar 2007 #37 Skrevet 15. februar 2007 Noe (aaaaner ikke hva) sier meg at du ikke har spesielt mye å fare med. ←
Gamle Alex Skrevet 15. februar 2007 #38 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Noe ( aaaaaaaner ikke hva) sier meg at dere sporer av debatten. mette- hvorfor er det lov å spekulere rundt dødsårsken til Anne Nicole Smith og ikke Jan Werner? Endret 15. februar 2007 av Gamle Alex
Gjest Silmarill Skrevet 15. februar 2007 #39 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Noe ( aaaaaaaner ikke hva) sier meg at dere sporer av debatten. mette- hvorfor er det lov å spekulere rundt dødsårsken til Anne Nicole Smith og ikke Jan Werner? ← Det er vel mest sannsynelig fordi Jan Werner er norsk og Anna N.Smith helt sikkert ikke har bekjente her på KG som kan føle seg støtt av det.(eller i Norge generelt) Kanskje det er derfor, at forskjellen ligger der (?) Endret 15. februar 2007 av Silmarill
Mette Skrevet 15. februar 2007 #40 Skrevet 15. februar 2007 Det er ikke lov og spekulasjoner er redigert bort. Mette - forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå