Gå til innhold

Anna Nicole Smith er død


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Silmarill
trist.

Stakkars den lille datteren som ble morløs...

Enig, uansett hva slags mor hun var eller ville ha blitt for den lille jenta er det jo leit!

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på den lille jenta med en gang jeg også. Huff. Men det kom ikke akkurat som et sjokk. Håper jenta får omsorgsorgsfulle foresatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig overrasket! har fulgt litt med på hvordan det gikk med henne etter hun mistet sønnen sin, mens han var på barselvisitt hos sin lillesøster :overrasket: Så tragisk! Og så hvem som var jentas far, og så idag er hun død, uff stakkars lille barnet som sitter igjen morløs..

har aldri intr. meg for anna nicole smith, men etter hun mistet sønnen fikk jeg sympati med henne. Og så vakker på dette bildet:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=168361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja hun er borte, whatever. Så noen serien hennes eller? hu var jo klin gæern jo!!!...

Men veldig leit med det lille barnet.

Greit nok jeg er et rasshøl, men ungen har jeg medfølelse for...

Men, se fra en annen side.... Kanskje ungen får det bedre nå???.....

Ex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided

Det kommer vel an på hvem som blir faren det trur eg, og hvor stor golddigger vedkommende er, for datteren arver vel noen kroner.....

Jeg håper at datteren får et bedre liv enn sin mor.

Endret av Miss Guided
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja hun er borte, whatever. Så noen serien hennes eller? hu var jo klin gæern jo!!!...   

Men veldig leit med det lille barnet.

Greit nok jeg er et rasshøl, men ungen har jeg medfølelse for...

Men, se fra en annen side.... Kanskje ungen får det bedre nå???.....

Ex....

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, uansett hva slags mor hun var eller ville ha blitt for den lille jenta er det jo leit!

Innlegget er redigert.

Mette - forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill
Rakk ikke engang lese hva Bønna skrev.   :ler:

Han skrev det samme som Exodus har gjort i sin siste setning på siste innlegg, men utdypet det sterkere. :forvirret:

Uttalelser som det om et avdødt menneske man bare har sett på tv og lest om i ukeblader er motbydelig.

Anna Nicole Smith hadde betennelse i hjertet da hun døde (det hadde vel Jan Werner også uten sammenligning forøvrig!

http://www.nesteklikk.no/20070210/127645.html

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er trist når et menneske plutselig dør i ung alder uansett livsstil, også med tanke på den lille datteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at noen dør.

Etter å ha sett henne på MTV, ravende full og skikkelig dopet, med den gangen hennes lille sønn diltene etter henne, så syns jeg faktisk ikke at hun var noen person som burde hatt barn rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...