Gå til innhold

Kjekkas og "Ugly Betty"

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jaja.. er nå en veldig typisk jentegreie å kritisere andre jenter. Tror nok higet etter bekreftelse er en sterk generator i å rakke ned på andre. Jeg gjør det selv, og jeg liker det ikke. Skal slutte med det i dag faktisk :) Årsaken til at jeg har gjort det tidligere er misunnelse, sjalusi og usikkerhet. ikke særlig sjarmerende. Jeg er en pen og attraktiv jente, men har aldri fått helt til dette med kjæresteforhold. Det er noe som gjør meg usikker og det er lett å ty til kritikk av andre i et patetisk forsøk på å fremheve seg selv. Men en ting mener jeg, og det er at jenter er aldri så attraktive som når de er rause, fri for sjalusi og konkurranseinstinkt. en blir ikke penere eller bedre av at andre er stygge og kjedelige. Og det blir nok noe på meg snart også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det blir feil å dømme folk etter hvor pene de eller kjærestene er. Jeg får høre rett som det er av min mann at folk sier til han at hvordan i all verden klarte du å kapre den dama. Det betyr faktisk ikke at jeg er så pen og han er så stygg. Ikke i alle sine øyne i alle fall. En veninne av meg fortalte meg her forleden at hun syntes jeg hadde blitt så pen når jeg ble voksen. Ok, var jeg stygg før da eller?

Hun syns mannen min ser rar ut, mens jeg syns han er verdens deiligste. Han er ikke noe glansbilde, men for meg er han alt. Det handler om hele pakken..

De som blir sammen med ovarflatiske pene gutter eller jenter er ikke optatt av hele pakken, de er opptatt av innpakningspapiret.

Jeg er så utrolig lei av den stigmatiseringen som foregår rundt det med utseende!!! Alle mennesker er like mye verdt, uansett utseende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Hva tenker dere hvis en uvanlig pen og kjekk mann blir sammen med en (etter normen) mindre pen jente? Tror dere han bare utnytter henne, eller heller tvert imot at han virkelig må like henne siden han ikke går etter utseendet? Virker som mange pene jenter har problemer med å godta at en mindre pen kan bli sammen med en kjekkas  :forvirret:

Nei, jeg ville ikke tenkt sånn. Så fort hun hadde åpnet munnen kunne hun hatt massevis av sjarm selvom hun ikke var pen i mine øyne.

Men hvorfor syns du det virker som om at pene jenter ikke kan godta at mindre pene jenter blir sammen med en kjekkas? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det fult ut jeg..

Nå er vel ikke egj sånn utrolig pen, men vet om et par gutter som gjerne tror jeg er gal fordi jeg er sammen md han jeg er sammen med nå.

Han er vel kanskje ikke verdens peneste (for andre) men for meg er han de, jeg syntes han er kjempekjekk og utrolig pen og jeg kunne sikkert fått meg noen de syntes var penere, men hvorfor skal jeg det når jeg ikke syntes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner selv å bli gammel nå, så den naturlige skjønnheten som kommer av at en er under 20 år er vel egentlig forlengst falmet. Har den fordelen at jeg alltid skilte meg ut negativt med utseende i forhold til mine jevnaldrene da jeg var veldig liten, så min personlighet er mer basert på humør og humor enn summen av komplimenter jeg har fått. Nå som voksen må jeg si at utseende ikke betyr noe i det lange løp. Min nåværende kjæreste er kjempeopptatt av sitt eget utseende, han er virkelig pen og sjarmerende. Kan trygt si at han falt for meg på grunnlag av hvor morsomt vi har det sammen og hvor sexfixert jeg er, og ikke på grunn av utseende. Dog det meste kan reddes med sminke, som forøvrig er juks!

Sier at jeg skal pynte meg litt for ham.. Hiver på meg litt sminke, han blir helt gal. Da blir det kanskje sex hver 2 time istede for hver fjerde.. huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posører hele gjengen! Beauty is no longer in the eye of the beholder yet in the butt of the beautikitt! Er det hva du sier egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror noen vil reagere.

men... alle har forskjellig smak.

ei jeg syns er dødsherlig, kan andre synes er dritstygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere hvis en uvanlig pen og kjekk mann blir sammen med en (etter normen) mindre pen jente? Tror dere han bare utnytter henne, eller heller tvert imot at han virkelig må like henne siden han ikke går etter utseendet? Virker som mange pene jenter har problemer med å godta at en mindre pen kan bli sammen med en kjekkas  :forvirret:

hvorfor betyr det at han ikke går etter utseende om hun er mindre pen? folk har jo forskjellig smak og kanskje han synes hun er nydelig?

jeg har vel et normalt utseende... de jeg har vært sammen med synes jeg er pen, mens andre ikke synes det. han gjør vel begge deler da... at både utseende og det indre teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Gjør det noe om jeg bumper tråden? Synes teamet er så interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...