Gå til innhold

Vil svømming 2 ganger i uka

Gjest TsS

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en strammere kropp.. Fra topp til tå..

Satt opp en plan der jeg skal svømme i hallen 2 ganger i uka.. Men hva burde jeg kombinere det med? 20 minutter pilates i uka, er det nok? Det er rumpe, lår og mage og armer (skrekken for å få grevinne muskler :forvirret: ) som jeg skal få litt muskler og finere linjer.

Men hva burde jeg kombinere med? Jeg liker pilates veldig godt , og gå turer i hurtig tempo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Turer i hurtig tempo om morgenen før frokost, kombinert med svømming og pilates er et supert opplegg det :) . Styrketrening gjør mye for oppstramming, turer og svømming får igang fettforbrenningen. Alt det gjør deg strammere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turer i hurtig tempo om morgenen før frokost, kombinert med svømming og pilates er et supert opplegg det :) . Styrketrening gjør mye for oppstramming, turer og svømming får igang fettforbrenningen. Alt det gjør deg strammere.

Før frokost? Hmm... da kan jeg gå til jobben egentlig da.. I hurtig tempo tar det ca 15 min.. Men vil det være det samme om jeg går på ettermiddagen isteden.. er ikke direkte A-menneske :ler: Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...