Gjest TsS Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Er på jakt etter en strammere kropp.. Fra topp til tå.. Satt opp en plan der jeg skal svømme i hallen 2 ganger i uka.. Men hva burde jeg kombinere det med? 20 minutter pilates i uka, er det nok? Det er rumpe, lår og mage og armer (skrekken for å få grevinne muskler ) som jeg skal få litt muskler og finere linjer. Men hva burde jeg kombinere med? Jeg liker pilates veldig godt , og gå turer i hurtig tempo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Turer i hurtig tempo om morgenen før frokost, kombinert med svømming og pilates er et supert opplegg det . Styrketrening gjør mye for oppstramming, turer og svømming får igang fettforbrenningen. Alt det gjør deg strammere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TsS Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Turer i hurtig tempo om morgenen før frokost, kombinert med svømming og pilates er et supert opplegg det . Styrketrening gjør mye for oppstramming, turer og svømming får igang fettforbrenningen. Alt det gjør deg strammere. ← Før frokost? Hmm... da kan jeg gå til jobben egentlig da.. I hurtig tempo tar det ca 15 min.. Men vil det være det samme om jeg går på ettermiddagen isteden.. er ikke direkte A-menneske Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå