Gjest Silmarill Skrevet 10. februar 2007 #41 Skrevet 10. februar 2007 Det var da imponerende hvor mye du vet om hva jeg ville sagt, tenkt og gjort i situasjoner jeg aldri har vært i nærheten av å være i, men det er nå så. ← Det var ikke ment til deg som person, men rent generelt! (altså, DU er ikke bare deg ) Uttalte meg klønete der Nigo San, sorry.
Tusenfryd Skrevet 11. februar 2007 #42 Skrevet 11. februar 2007 Det er jo ikke bare at ting kan skje, bilen bli ranet, påkjørt etc. Mitt barn hadde blitt redd og usikker om det hadde sovet og så våknet og ingen tilstede. Å gå fra en våken unge er helt uaktuelt, et ulykkelig bran vil jeg ikke ha, og ungen min blir ulykkelig om jeg går fra. Jeg synes ikke det er hysterisk. Om andre synes det, klarer jeg ikke helt ta det innover meg,. Har sagt det før og sier det igjen, går ikke fra ungen min i bil uten at vi kan se hverandre.
Kaffeavtalen Skrevet 11. februar 2007 #43 Skrevet 11. februar 2007 Å gå fra en våken unge er helt uaktuelt, et ulykkelig bran vil jeg ikke ha, og ungen min blir ulykkelig om jeg går fra. ← Må bare spørre om en ting. Går du fra barnet ditt før h*n sovner i vogn seng e.l. Blir h*n ikke ulykkelig da? Du går jo?? Hvis du forlater ungen i vogna..våken.. hva er da forskjellen for barnet?? Og en annen ting..Ved hvilken alder er det plutselig OK å gå fra barna alene i bilen?? 6 år? 10 år?15 år? 18 år???
Tusenfryd Skrevet 13. februar 2007 #44 Skrevet 13. februar 2007 Når mitt barn sovner i vognen, er vi aldri lenger unna enn at vi går bort og blir sett når vi hører at det rører på seg. Vi samsover også *fysjameg!* men det hender det blir en ettermiddagslur på sofaen el og da er vi hjemme i trygge omgivelser. I en bil (selv om det er vår bil) på et fremmed sted som en bensinstasjon fx er ikke ok for oss. Har jeg et kyllingbarn som ikke tåler noe som helst uten å henge i mammas armer? Nei, det har jeg ikke. Jeg har en trygg og selvsikker unge som gjerne tar seg en krabbetur i fremmede omgivelser på et senter fx. (stikke av fra en café, selvsagt med noen bak seg) Jeg har en frisk unge som utforsker omgivelsene rundt seg og med en sterk rygg som tåler dette - på sine egne premissser. Noen ganger er selvsagt mammas eller pappas fang det eneste som duger. Jeg går likevel ikke fra i bil uten å kunne se og følge med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå