Eowyn Skrevet 19. februar 2003 #1 Del Skrevet 19. februar 2003 Fikk med meg litt av programmet "Best uten ball" på tv2 ikveld. Synes bare han programlederen prøvde å gjøre et forsøk, et dårlig sådan, på å etterligne Jon Almaas i nytt på nytt...Kunne vært et bra program, men slike dårlige etterligninger får meg til å bli flau på deres vegne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 Heeelt enig! Og DE elendige spøkene da! Ble helt sjokkert jeg... Eier de ikke fantasi til å finne på noe selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. februar 2003 Ja, skikkelig bånn!!! :oops: ble helt flau på deres vegne... og spesielt da han tok den siste spøken med Berit Riise...Oh my god, da måtte jeg gjemme meg bak puta og si "er det mulig"......Skal ikke se det programmet mer ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 19. februar 2003 #4 Del Skrevet 19. februar 2003 Tragisk program, og en veeeldig dårlig Jon Almaas-kopi, for det var vel det han prøvde på??? Utrolig dårlige spøker, ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 19. februar 2003 Tror også han prøvde å etterligne Jon Almaas...Men ingen klarer da det må de skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. februar 2003 #6 Del Skrevet 19. februar 2003 Så ikke dette programmet av en grunn: Mini Jacobsen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 19. februar 2003 #7 Del Skrevet 19. februar 2003 Nytt på nytt er noe av det morsomste og herligste som finnes på tv fortida og det er talentløst og idiotisk å prøve å etterlikne dette showet. For det går ikke. De var ikke på langt nær morsomme.. De kunne i allefall tatt et nytt konsept! Fantasiløst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #8 Del Skrevet 20. februar 2003 Så ikke dette programmet av en grunn: Mini Jacobsen :-? Ditto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. februar 2003 #9 Del Skrevet 20. februar 2003 Det ble krampeaktig moro. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. februar 2003 #10 Del Skrevet 25. februar 2003 Syns alt var så "innøvd" jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 25. februar 2003 Skal boikotte neste episode ja. Det er flere i det siste som har prøvd å etterligne Jon Almaas, det blir jo bare for dumt!! Nå må noen finne på noe selv snart....Ingen er så gode som Jon da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå